• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRAGEDNo Man's Sky
    A SCIENCE-FICTION GAME SET IN AN INFINITE PROCEDURALLY GENERATED GALAXY
    rozbalit záhlaví
    EZEE
    EZEE --- ---
    BIMBAS: Ty jsi jeste nebyl u Atlase doma? :)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    EZEE: jak nasel ? ja ho sebral na zacatku (trosku mi to zavanelo ghostem v destine) a pak zatim nic. On te nejak povede ?
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    ja bych ten cil ci naky postrkovadlo obcas potreboval,apc sem schopnej se zaseknout na jedny planete dve hodiny! :D
    EZEE
    EZEE --- ---
    BIMBAS: buhvi co nas ceka :) Atlas me vcera rozbil kdyz jsem ho nasel
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    BIMBAS: ja taktez,ale asi sem malo nachodil a potkal :)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    EZEE: to jo ale chtelo by to celoplanetarni
    EZEE
    EZEE --- ---
    BIMBAS: no jelikoz mas upgradovaci moduly pro multitool tak se species scaner nebo neco takovyho da ocekavat imho
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    BOBESH: aha ! proto mam pistolku v tmave cervenem ramecku spolu s tremi upgrady. Ja si myslel ze je to jenom oznaceni co se navzajem afektuje.
    Ono mi v jazyku dost pomahaji rizne ruiny a morove sloupy. Pak jeste protacim obchodniky pro slova
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    BIMBAS: funguje to jako sandbox. neni tam zadny epicky carrot on stick ktery te drzi za ruku a rika ti co dalsiho je potreba. kazdy dalsi cil si musis urcit sam at uz jde o nalezeni toho posledniho tvora nebo cokoliv jineho. v tomto ohledu bude hra pro hodne lidi zklamani protoze rada lidi proste potrebuje mit urcene cile. a je to zcela pochopitene.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    BIMBAS: 100 slov?! dobre ty! ouplnej lingvista! :)) ja umim tak 15 od jedny rasy a pak par od jiny... :)

    myslim,ze ty skenery budou pak lepci,ale zatim nevim.
    taky sem videl dobrej postreh na ten "inventar" - mulit-tool/starship. dyz se davaj ty upgrady vedle sebe,tak se ty ramecky obarvej a asi to bude mit nakej smysl :D
    EZEE
    EZEE --- ---
    kdo byl skepticky, hra ho prekvapi, taky jsem byl mile prekvapen
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Jinak sice je za objeveni cele planety 200+ tisic ale pri cestovani jsem si vydelal milion prodejem surovin takze uvidime jak to bude s tou ekonomikou
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    Tak jsem tomu vcera dal asi 14 hodin. Zatim jsem takovy rozpačitý. Rychle se to dostane do ruky to je fajn. Jenom pořádně nevím co mám dělat. Na první planetě jsem si opravil lod a chvili pocestoval abych pochopil logiku veci. Pak jsem odletel na stanici, kde skoro nikdo nebyl krome obchodnika a par lodi na koupeni. Pak se podival na jinou planetu kde bylo s trosku jinym podnebim to same. Ted jsem se vratil na puvodni planetu protoze jsem se koukl ze je tam nejaky progres objevovani a odmeny za celou objevenost a uploadnutí planety. Tuším asi 200 tisíc. Praktycky jsem 6 hodin cestoval abych stale jeste nenasel poslední zvíře co mi chybí. Aspon jsem si nasel jinou lod.

    Neni nejaky scanner na zivocisne druhy ? Ze by to napsalo treba unknown life form a letel konkretne tam ?

    Co se mi asi nejvic libi je system jazyka a uceni mluveni :D Umim 100 slov a uz se trochu chytam. Zacal jsem u rasy GEK.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    ADAMBERNAU: Rather than try to make some music to fit into a world and the scenarios players will get themselves into as they explore the cosmos, sight unseen, Hello Games has extended its procedural design tactics to its soundtrack. 65daysofstatic, an electronic band based in Sheffield, U.K. teamed up with Paul Weir, the game studio’s audio director, to create a vast library of sounds and musical elements. By combining these elements, the game sets players’ experience to music in real time, based on their individual experiences.

    Read more: http://www.digitaltrends.com/gaming/no-mans-sky-music/#ixzz4H2B6yyNg
    Follow us: @digitaltrends on Twitter | digitaltrendsftw on Facebook
    ADAMBERNAU
    ADAMBERNAU --- ---
    Zajímalo by mne, jak to bude se soundtrackem k té hře (mimochodem, je naprosto skvělý); jestli ty dvě hodiny od 65daysofstatic budou hrát dokolečka? Přijde mi trochu zvláštní udělat "post-rockové OST" ke hře s procedurálně generovaným univerzem. Možná si to ale jen nedokážu moc představit.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    JOPS: :)) se koukni spis na naky ofiko videa. ty gameplaye sou o nicem u tyhle hry ;)
    mining,crafting,trading,exploring

    JOPS
    JOPS --- ---
    dopytle, reknete mi aspon jako o co jde ?

    koukam na gameplay a vidim neco na zpusob FPS a dotycnej zrovna strilel do hub a dostaval z nich plutonium ci co to bylo :)

    jako zacinam mit takovy pocit, ze ta hra ma neco, co me k ni dost pritahuje :)
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    BTW vyreklamoval jsem desku, ale ukazalo se, ze i zdroj je vadnej, a ten uz nestihnu - nastesti kolega dovalil 650W corsair, takze NMS bude! :D
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    Jo, pravda, to jsem přehnal. Ale opravdu mě zajímá jak je to s těmi tajemstvími a objevováním. Protože mám strach, že to explore co říkají tvůrci je prostě o tom, že se člověk kouká na přírodu a zvířáta a byť jsou krásná, tak tím to končí. Když nepočítám těžení.
    BOBESH
    BOBESH --- ---
    a rpg taky asi jen tak letmo ne? :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    VESPER_INDIGO: Neni to MMO.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam