GANDHI: Steam tvrdí, že refund řeší tak jako v jiných případech. Já bych jim věřil.
Já to měl u jinýho titulu, kde mi uznali refund i když to hlásilo mnohem více než dvě hodiny, ale to je taky proto, že mám 900 titulů na účtu, hodně z toho koupenýho na steam obchodě a normálně toho nevyužívám, takže moje ID tam má ten ratiing důvěry vysoko, prostě dobrý platící zákazník. Takže ano, individuelně to posuzují a vracejí tam, kde to má důvod. I po měsících i po hodinách hraní.
Když budeš mít hru a ani za tři měsíce tvůrci nezoptimalizují nebo prostě se opakuje jinej důvod, tak to normálně vykomunikuješ a refunduješ, to není problém. Ty podmínky co steam zdůrazňuje (2h a dva měsíce) jsou prostě aby se to nezneužívalo nějakejm vychcánkama (co maj pak ratting taky hodně nízko), ale pevně daná věc to nejni.
CANDLEMASS: touché