• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák
    LACHY
    LACHY --- ---
    Tak po tomhle updatu jsem dost rozpačitej. V jedný hře jsem bránil vysílačku. Přiblížil jsem se k hranici bojiště a okamžitá smrt. Postihlo to takhle 3 členy našeho teamu. Na další hře jsem se naspawnoval 5,5km od pointu :D Další hra. Nezobrazovala se šipka nad členama vlastního teamu, takže nechtěný jatka ve vlastním teamu :(
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Update 0.67 je peknej macek 7.6GB
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Pokud to nekdo jeste necetl Changelog - Patch 0.67
    Update 0.67 | Changelogs | Project Argo
    https://www.projectargo.net/blog/changelogs/update-067
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    NAGASAWA: Myslím, že si dobře zahraješ.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LLGHOSTLL: kk diky otestuju. nebyl ted moc cas hrat a sledovat info.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    NAGASAWA: Záleží co pod těmi pojmy rozumíš. Je to v základu arma. Jako základní pohyb jsme vybrali tac pace protože máš zbraň před ksichtem. Zbraně jsou víc balanced ale stále se ladí. Základ tady toho porjektu je movement a shooting. žádný vozidla, žádný AI. Pure play.
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    Jinak co se tyce ovladani a zjednoduseni hernich principu - je tam citelnej rozdil oproti klasicky A3, anebo se jedna o derivat?
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    Update je LIVE, postupně se překlápí servery.
    Lukas Haladik on Twitter: "We're kicking out again. Go and smash them Clouds. #TeamFlames https://t.co/HDcIV7U572"
    https://twitter.com/Ghostonex/status/798902970431717376
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    Ještě málé upozornění až teď mi to došlo. Project argo neběží na enfusion enginu.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    EZECHIAS: Chápu zatím to neplánujeme. Uvidíme jak se to vyvine.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    EZECHIAS: Resp ne mapach, ale lokacich. Sry za mixovani tehle dvou pojmu :] CSko zvyky se nezaprou :]
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    BLAF: Animační / kolizní systém má v tomhle jisté limitace. Ano, existují na to mody (např. https://www.youtube.com/watch?v=6JGoNqctVpI), ale nikdy to nefunguje 100% neprůstřelně a vede to k možným exploitům, což prostě nechceš.

    Věř mi, dost dlouho jsme se snažili v A3 vymyslet něco, jak ten movement oživit, ale nikdy to nefungovalo dle našich představ, protože to vyvolávalo spoustu dalších issues.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    LLGHOSTLL: Takze se budou hrat tyhle 3 scenare na jinejch mapach - za me taky dobry - ted navic urcite.

    Zmena a rozsireni tech scenaru se neplanuje ani vyhledove? Nechci z toho delat battlefield, ale clash a link ve vetsim (i kdyby zustal pocet hracu) ma svuj potencial.


    Ted se nam stava, ze opozice to nedava a vyhravame kola v ramci minut. Jedinej zasek bejva na G pri clashi, protoze ta lokace se proste lip brani. S vice bodama by se dalo pomerne hezky vyuzit i nejaka ta strategie - kdy napr primejsi cesta by se hur dobyvala, delsi cesta by byla vic o hre, atd.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    DUBAS_: zůstavají.
    BLAF
    BLAF --- ---
    DUBAS_: Imho v takhle rychly akci nejni na nejaky okopy moc prostor :)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    nejaka animace to arma umi a voala stoji predemnou pytle s piskem volove :)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LACHY: si me podcenil ja jsem odvedenej
    NAGASAWA
    NAGASAWA --- ---
    LACHY
    LACHY --- ---
    DUBAS_: nj to je ta mládež, co nepoznala vojnu :D
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LACHY: hmmm ne nekopal :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam