• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DUBAS_Project Argo | BIS - Enfusion engine | Pozor na plný močák

     

     
    Nadějný projekt od české partičky BOHEMIA INTERACTIVE STUDIO.
    Project Argo je zatím ve stádiu vývoje a pod křídly Bohemia Incubator, který má pomoci na svět nadějným projektům.

    Komunikace ve hře:
    Mumble (http://mumble.sourceforge.net/) dotazy směřujte do pošty id: "dubas_"!

    Mumble NYX.CZ
    server: mumble2.clanwars.cz
    port: 11180
    Pokuď máte mumble nainstalovaný klikněte ZDE přímo vás to připojí.

    Oprava pískání Mumble:
    http://www.mumble.com/support/mumble-server-robotic-distorted-voice.php

    Discord:
    Link NYX kanál: https://discord.gg/7hXkAE7
    Aplikaci stáhnete zde: https://discordapp.com/download

    Blog Projectu Argo
    https://www.projectargo.net/blog/dev-blogs/

    FOV calculator
    http://hia3.com/tools/ArmA_3_wide-angle_FOV_calculator_online_by_Hi,A3.htm

    Project Argo Twitch
    https://www.twitch.tv/directory/game/Project%20Argo/videos/all

    DEV Q&A Project Argo Live stream - chcete se zůčastnit, zapište se
    Google docs

    Instalovat Project Argo
    steam://install/530700
    rozbalit záhlaví
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LLGHOSTLL: cus ve stredu prosim nejaky brokovy zbrane dekuji pekne
    BOD
    BOD --- ---
    LLGHOSTLL: respawn disabled tentokrát jednou i s hláškou
    BOD
    BOD --- ---
    Brzo ráno sem se dobře lognul do neskutečný ZafirWar, rush jak v bf, co bl, lepší! bezprostřední krycí palba ze dvou stran do zdí a oken když člově nabíhá do zakempeného baráku a postupně střílí 4 zbývající obránce, pocit jak z filmu.

    LLGHOSTLL Další hru sem si s nimi už nezahrál, začátkem každého kola (čekal sem 3-4kola) mi postava padla k zemi, byl sem normálně mezi svejma, předtím sem v lobi nijak neposkakoval, všichni všechno prej viděli normálně. Mohlo mě napadnou se relognout, i když ono by to možná nepomohlo jestli je to serverem (blbne to vždy v rámci mise co sem koukal) a ne klientem.

    Jo, a můžu potvrdit, že aktuální verze mi nejplynulej běží kolem 3-5h ranní, večer to bylo hrozně na hovno, z 50fps>18fps, každou chvíli škubnutí, desinc/lag kdy týpek běžel kolem mě, já ho zabil (i vypsalo hlášku), pak se z mého pohledu stejnou rychlostí vrátil 5m zpět, rozhlédl se a zastřelil mě :D (trvalo to kolem 2,5sec imho) to bylo psycho jak kdyby týpek hrál Remember Me.

    DUBAS_: kolik máš ty? Já to nechal jak bylo.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    DUBAS_: neee :D já chci aby to fungovalo když už blbě tak pořád stejně blbě
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LLGHOSTLL: ale v tomhlen pripade se kluci mezi sebou videli normalne aspon co si pamatuju eze ti k tomu asi rekne vic jemu se to stalo
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    DUBAS_: oboje víme a děšláme na to ten respawn disabled je pěkná kravina protože to nejde rozumně navodit. To slotování by mi pomohlo ¨kdyby se zjistilo kdy přesně to dělá protože tohle znamená že ten hráč nemá assigned tým, takže nemá ani značku nad kokosem a nemůžeš ho spectatit.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    DUBAS_: tak obvious trolling věci jsem vynechal
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    po patchi 0.71 zacalo dost blbnout zamrzani respawnu (respawn disabled), at uz na konci kola nebo v prubehu hry
    co jsem vypozoroval stava se mi to kdyz tesne nez umru (nebo se ukonci kolo) provadim nejakou akci prehazuju zbran ci prebijim, jako by pak hra nevedela co se deje a vypne ti respawn

    podobna vec se ted mnozi kdyz se hraci slotuji na zacatek kola vcera se nam stalo na raidu:
    eze se tesne pred startem cca 2sekundy prehazoval mezi tymy a hra ho zaslotovala nejak takhlen
    chteli jsme hrat 3vs3 sice to v tabu je videt spravne ale neni, plati to co je na vrchu obrazovky

    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Talking Tactics & Teamplay | Dev Blogs | Project Argo
    https://www.projectargo.net/blog/dev-blogs/talking-tactics-and-teamplay/preview

    jeste ti tam vypadlo z tech rad jak spravne hrat PA
    - nebyt kokot
    nenicit hru ostatnim tim ze vystrilim vlastni tym
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    DUBAS_: tak tak
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    DUBAS_: BE fixujeme
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    po updatu 0.71 mi hra po ukonceni vyhazuje okno
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LLGHOSTLL: jeste ze to je prepinatelnej scope na blizko, vcera jsem strilel po kempe na cca 200-250m a skoro me nestacil scope :)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LLGHOSTLL: pristi tejden zaplnime server jen nyxakana :)
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    EZECHIAS: ses vcera neukazal jsem te cekal ze prijdes byli jsme rozdavat lasku ghostoj do live streamu :)
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    EZECHIAS: V pohodě. Všechno má svoje opodstatnění i když není na první pohled vidět.
    EZECHIAS
    EZECHIAS --- ---
    LLGHOSTLL: Spis ve vazne divnejch hodinach :D

    Plus, ten kdo dal na ASP-1 Kir ten MOS, tak tomu vlep facku a zakaz mu na tejden neco vymejslet.

    Ten kir portebuje ACOcko na max 100m s tim jak se chova.
    Maximalne, nejaky MRCO/ARCO. Jinak na tenhle loadout zapomente.

    Vim, ze je ASP-1 Kir vymyslena zbran na motivy VSS, VKS. Ale s tim jak se chova ve hre a jak spravne Duby pise, s tou rychlosti streliva je to zbran na blizko do 100m.
    LLGHOSTLL
    LLGHOSTLL --- ---
    Co mě lezete do snu? :D Dík, že jste tam byli.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    DUBAS_: Však ne nadarmo jsme tomu na firmě ještě v době finišování Marksman DLC říkali "vrhač kamenů". :D
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    LLGHOSTLL: mate nejakej svuj privatni server kde hrajete?
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    Project Argo Developer Q&A live stream on Twitch - ETA 21:00 CET
    Twitch
    https://www.twitch.tv/bohemiainteract
    DUBAS_
    DUBAS_ --- ---
    HALCYON: no musis koukat do nebe to se vi :)
    HALCYON
    HALCYON --- ---
    DUBAS_: Tak daleko ty kulky nedoletěj :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam