• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BRETAvtipné recenze a hodnocení různých služeb a produktů - naše před týdnem dodaná televize má už nahráno přes 1440 hodin
    BRETA
    BRETA --- ---
    Měli nejnižší cenu
    Lži
    Nerespektování obchodních podmínek
    Podvádění zákazníka
    Rozhodně se tomuto člověku vyhněte velkým obloukem!!
    Nakoupil jsem zde 15.12.2016, zboží jsem obdržel 17.12, bohužel vadné. 27.12 jsem zaslal zpět s tím, že chci odstoupit od kupní smlouvy ve 14ti denní lhůtě. Pan Tabery zásilku nechal na poště dokud se mi nevrátila zpět. Pak začal operovat s tím, že jsem zboží nestihl vrátit ve 14ti denní lhůtě. Musel jsem podruhé na vlastní náklady zaslat zboží zpět. Potom začala tahanice o peníze a až pod výhružkou trestního oznámení ´tedy souhlasil s tím že "projeví dobrou vůli" a peníze vrátí. Poslání peněz trvalo asi dva týdny. Poté volali, že peníze zaslali. Nic ovšem nepřišlo a až po další výzvě jsem se s nimi opravdu shledal dne 1.2.2017.
    Zkoušeli na mě i to, že neposlali žádnou fakturu - až na vyžádání.

    Pan Tabery je VELKÝ PODVODNÍK A LHÁŘ!
    Prosím nepodporujte tohoto křiváka!
    BRETA
    BRETA --- ---
    Radek Růžička
    (ověřený zákazník) 24. 1. 2017

    Kritika: zboží nepřišlo ani po týdnu a navíc mi po urgenci, kdy už přišel zbytečný další (třetí) potvrzovací email, bylo sděleno, že když se mi to nelíbí, ať objednám jinde a objednávku mi stornovali... objednal jsem tedy jinde a druhý den zboží bylo doma (stejné a levnější) :-) mrzí mě jen ta ztráta času s tímto obchodem...
    BRETA
    BRETA --- ---
    Věra
    30. 3. 2017

    Kritika: Zboží (skladem) přišlo po 2 týdnech. Bylo poškozené. Po reklamaci, po dalších 2 týdnech poslali zboží nové - poškozené úplně stejným způsobem. Komunikace byla zpočátku velmi chabá a neprofesionální, později arogantní. Posílají opakovaně nepotřebnou dokumentaci.

    Chvála: Vrátili peníze a omluvili se.

    Oficiální vyjádření obchodu Rafni.cz
    Dobrý den paní Věro, Vaše recenze mě mrzí. Snažili jsme ve Vašem případě o maximální vstřícnost. Ono to tak možná z Vašeho pohledu nevypadá, ale fakt je ten, že jste bez výhrad převzala zboží. Vaše reklamace byla ze strany přepravce zamítnuta - viz text níže. Přesto jsme Vám poslali další zboží. I to bylo poškozeno. Není to ani tak problém zboží nebo jeho balení, ale nějakého řidiče ve Vašem regionu. Za což samozřejmě nemůžete Vy, ani my. Na základě zkušeností s Vaším případem zavedeme několik změn v systému informování zákazníka včetně instrukcí jak přebrat zásilku.
    A zde vyjádření přepravce: Dobrý den, na základě reklamace k zásilce č. 0508160XXXX jsme provedli reklamační šetření a níže Vám zasíláme naše stanovisko. Reklamovanou zásilku jsme dne 6. 3. 2017 naložili a 7. 3. 2017 jsme ji ve stejném stavu předali příjemci. Příjemce zásilku převzal od našeho řidiče nepoškozenou a v originálním obalu, což dokazuje potvrzení o doručení zásilky, které je potvrzeno bez jakékoliv výhrady k poškození. Vzhledem k výše uvedenému, kdy není prokazatelné, že k poškození došlo během námi realizované přepravy, odmítáme odpovědnost za poškození výše uvedené zásilky a Vaši reklamaci zamítáme.
    BRETA
    BRETA --- ---
    IMG42
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam