• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XCHAOSPiráti.cz (unofficial) vs. hloupí a zlí trollové, co proti nim vystupují
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    DANYSEK: stejne je to takovy zvaneni po internetech. nebo ty snad veris, ze se Dcko zacne v nejaky dohledny dobe skutecne stavet?
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: tak jasne... budeme srovnavat 2-3 vozovou regionovu s petivozovou soupravou metra :D Nebo nedejboze s Elefantem :D Ano, Dcko bude nejspis bez strojvedouciho... ale je otazka, jak ten system bude fungovat a minimalne overovaci provoz bude stejne s firou... protoze tohle jsou veci, ktery se stavi dost na miru (i kvuli tomu, ze co stat, to jina legislativa) a nic odladenyho tu ted nemas :D Problem dnes jsou i automaticky obraty v konecnych... aneb se to obcas sere ;-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: ale samozřejmě, prosímtě na lokálách u Prahy je úvraťová zastávka Liteň, navíc D bude jezdt bez strojvedoucího, takže tam by to bylo nulový zdržení, jen by to lidi mátlo, ale zvykli by si :-)

    Jenom v případě dvou zastávek (Hlavák a Masaryčka) by pendl Hlavák-Masaryčka-Hlavák ty tranzitní cestující asi štval, no. Takže spíš zvítězí ta smyška přes Karlín s novou stanicí Karlínské náměstí a Žižkováci holt budou na Hlavák jezdit zajížďkou přes Karlín

    Já teda měl tendenci lobovat za protažení Dčka z nám.Republiky na Letnou, aby náš břeh Vltavy taky měl Déčko :-) a na Žižkov by musela vést až úplně další nezávislá trasa, akorát tím, že by měla dohromady asi jen tři stanice, tak jsou tendence jí nějak přilepit k tomu Déčku. Ale vůči Letné to teda není fér!
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAWERICK: no je to pomerne narocny na lidi... :-) jeden, co uz ceka na soupravu, co uz prijela... a druhej, co ji doveze :D coz pri vylukach nejak davaj... ale na beznej provoz ti ponekud stoupne personalni potreba...
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    DANYSEK: proc? Ccko v tomhle rezimu fungovalo napr na Povstani kdyz se delo neco s nuselakem... A taky to slo :) I ve spicce... Takze pokud to na to bude projektovany a rizeny tak proc ne :)

    Na druihou stranu nejsem dopravni exprd takze o tom vim tuzku :)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAWERICK: v metru realne nepouzitelny... ono to neni na pul minuty... :-)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    DANYSEK: hele wiki rika ze jo :)
    Úvrať (doprava) – Wikipedie
    https://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9Avra%C5%A5_(doprava)
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: ale tak funguje cely metro... prijede na konecnou a odfrci na druhou stranu tam, odkud prijelo :-) Si nekdy zajed na konecnou oprasit znalosti toho, jak metro jezdi :D
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    XCHAOS: no puvodni projekt byl o tom, ze se opravi Bustehradka... bylo by to i docela levny, ale Praha 6 rekla ne... a od te doby se handrkujeme :-) Zajimavy je, ze ve Vrsovicich s podobnym konceptem problem nebyl... a koridor na jih nikdo do drahych tunelu krecovite netlaci.

    XCHAOS: simte, voni nemaj prachy ani na usek z Pankrace do Libuse... a ty tu takovy vasnivy plany :D
    XCHAOS: tomu se ale nerika uvrat :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    MAWERICK: jo, no to je taková železniční terminologie, no. Že by efektně vyjelo z tunelu na slepou kolej a pak odfrčelo zpět odkud přijelo - ale nebyla by to konečná.

    Varianta, že by to takhle projíždělo až na Letnou, má samozřejmě pro a proti... proti je, že už by to bylo příliš mnoho zastávek 2x po sobě, Hlavák 2x po sobě a Masaryčka mezi tím, to by bylo až až ...
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    XCHAOS: ja tim myslel "uvrat" :) to mi nic nerikalo :)
    zbytek chapu :) a asi to dava smysl...
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    MAWERICK: že to Déčko má dva konce, nejen to co se teď řeší, a já navrhuju aby mělo 3 konce :-)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    XCHAOS: tak sem si musel najit co ze si mi to vlastne snazil rict :D :D
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    MAWERICK: tak hlavně Dčko by dávalo smysl jako úvraťová trať, s Hlavákem a Náměstím Republiky jako úvraťovou zastávkou, s 2.vestibulem na Petrské náměstí, s prvním vestibulem na Masaryčce... s možností prodloužení té úvraťové větve až na Letnou, což by se mi pro přístup z P6 na Hlavák teda líbilo hodně :-) a na Žižkov by vedla druhá větev z Hlaváku. Vůbec nechápu, proč to řešej jako dilema - obě větve Dčka jsou potřeba, obě by uvítaly přímé spojení na Hlavák, ta varianta, že to prosviští Masaryčkou a tam se to nějak šíleně zaklikatí přes Karlín na Žižkov, sice dává okrajový smysl taky, ale úvraťovou stanici metra v Praze ještě nemáme, takže by to byla atrakce pro šotouše :-)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    tenhle odpor proti nove vystavbe bez ohledu na vsechno okolo je imho prvni reakci lidi bydlicich v okoli (aspon vetsiny).
    Ted zrovna stejnou vec vidim u nas.. naproti pres ulici maji zbourat starej barak a postavit novou "bytovku" a vsichni kolem jsou z toho nejky vztekli... pritom ten dum ma bejt stejne velkej jako vsechny v okoli... A znemena to 12 novych bytu :) misto jednoho domu :)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DANYSEK: já tu rychlodráhu celou dobu podporuju, ty tunely pod Střešovicema vidím jako dobrý nápad, a blbce co se snažej blokovat i tunely 100m pod jejich vilou fakt nechápu... zhodnotí to Prahu 6 jako celek, že nebudeme mít hluk z vlaku a povede to pod zemí.

    ten pás podél staré tratě, to je přesně ten, který bude najednou superatraktivní (bydlení u páteřní cyklostezky .-) leda by to tam nechali jako nostalgickou trať, ale to pochybuju, dost to blokuje místní komunikace, které přes tu starou trať zřejmě hodně navážou na sebe, až se zruší
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAWERICK: nejen s Dckem.... to jsou vsechny dopravni stavby v Praze... :-) To mas to samy, co rychlodraha Praha - letiste - Kladno... o tom se mluvi pres ctvrt stoleti :D A modernizaci trati po celou dobu uspesne hazi pod nohy klacky obyvatelstvo Prahy 6 ... to samy obyvatelstvo, ktery si stezuje na auta na Patockove (zdravime xchaose) :D
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    DANYSEK: ono je to s tim Dcekm veselejsi... To se melo stavet jeste kdyz jsem kolem baraku tahal kachnicku.. Pak po revoluci, pak snova asi o deset let pozdejc... A tenhle posledni cirkus uz mel bnyt skoro hotovej.. pokud se nepletu tak plan byl otevirat 2025 :D

    Coz se ted posunuje na kolik? 2035? Jak rikam... zacinam si rikat ze se toho ja nedozijuskoro na 100% a moje rocni dcera s nim bude mozna jezdit az bude v duchodu :D
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    MAWERICK: kopce vem cert... v Alpach potkas magory, co to na kole slapou do prusmyku s kilometrovym prevysenim :-) (pravda, tam se obejdou bez vyhrazenych pruhu).... pointa je v tom ze se ignoruje existence podpurne infrastruktury, kterou tam maji... a kterou nekteri fanatici videt nechteji :-) I mestsky okruh, ktery nekteri mistni fanatici oznacuji jako nejvetsi zlo maji komplet, dalsi ring maji pomerne blizko centra.... my nemame nic dokonceneho - a jen tak nebude.

    U nas se Hrib dohaduje s Babisem a vysledkem bude... ze nebude nic. Pritom vnitrni okruh vzdycky byl starosti metropole a drivejsi vlady na nej prachy sehnat dokazaly. Hrib si z toho udelal akci kulovej blesk a a vymejsli nerealisticky podminky. Takze na vode je jak financovani vystavby toho metra D (kde teprve ted v cervnu odklepli, ze vubec prachy zacnou schanet - kdyz uz se melo davno stavet), tak i vnitrniho okruhu. Jedine co Hrib zvlada skvele je verbalni soutez v tom, kdo ma vetsi pero :-)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    DANYSEK: pravda no... :)
    Ono by totiz videli (a nejen v Amstru ale treba v Berline nebo tak) ze tyhle mesta se od Prahy odlisuji jednou zasadni vlastnosti :) Jsou na placce... Coz jaksi cyklo*auto*mat*fastistum jaksi nedochazi :) Takze tam i slecna v letnich satech a v sandalkach klido muze na kole cestovat.. to v praze moc nejde... (nehlede na to ze treba ten Berlin tim ze ho prakticky vybombardovali do zakladu ma taky trochu jine ulice...)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam