• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    Klub na výměnu zkušeností či (konstruktivních) názorů o tomhle čím dál rychleji se rozvíjejícícm odvětví cykloprůmyslu.

    VZHLEDEM K SITUACI VEDLE V KLUBU SLUŠNÉ HEJTY POVOLENY, CO BUDE ZA ČAROU SMÁZNU
    rozbalit záhlaví
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: Más pravdu, že to asi taky schytal plast pod motorem, precodnik vycuhuje minimálně. Tak asi hilt budu jezdit opatrněji...
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    DUB: občas stim bývá problém. Tam kde jsi to koupil by to měli umět vyřešit,.ikdyz se budou bránit.a tvářit se že to tak dělá občas. Chce to jinou krytku co tam líp zapadne. Někdy je ten odlitek udělaný špatně. Řešil jsem to mockrát.
    DUB
    DUB --- ---
    MAESTRO_007: muj bosch ma tu krytku nabijeni jen plastovou zastrckou co trci, vubec to nedrzi v tech pinech a spis to vlaje, takze vozim elektrikarskou pasku a prelepuju to abych to kalhotama furt nestrejchal. bych cekal od nemcu neco funkcniho ale na takovouhle sracku.
    pripojim ze zena ma Bafang CTM a tam je taky jinej konektor
    MINER
    MINER --- ---
    Kdyby někdo věděl, tak já bych potřeboval Bosch...
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: to by bylo dobré řešit s výrobcem kola. Většinou totiž převodník nepřesahuje přes motor (Bosch) takže rozbiješ plastové kryty akorát. To se dá řešit Custom hliníkovou ochranou ze spodu rámu.
    ADAM
    ADAM --- ---
    PSYSBEE: Tyjo s tím bash guardem jsi me teda nepotěšil. Bez toho neumím absolutně jezdit a na ebiku jak člověk šlape do kopce tak na sutry narazí ještě častěji...
    Asi začnu jezdit jen flowcka, nebo nevím...
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    ADAM: Bosch má svůj, Shimano a Yamaha taky.. o nějaké unifikaci ala USB-C jsem zatím neslyšel..

    ADAM: nevidel sem zatim, ale pokud to uz nekdo vymyslel, podelte se..
    ADAM
    ADAM --- ---
    A další dotaz: dá se na ebike dát bash guard? Musím to rychle vyřešit, pač takhle chainring zničím asi velmi rychle. Už to pěkně nejednou schytal...
    ADAM
    ADAM --- ---
    Mají nějaké značky stejný konektor, nebo má každá značka naprosto proprietární?
    MINER
    MINER --- ---
    Nevíte někdo, jestli není někde kolem Prahy 4 nabíječka nebo kde to najít?

    Zapomněl jsem si jí vzít, a v neděli večer bych potřeboval mít nabito kvůli commuting...
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    You NEED to ride this! (and you can) LMX 64 E-Mountain Bike
    https://www.youtube.com/watch?v=oeYr2m3wyd4&ab_channel=Area13
    ADAM
    ADAM --- ---
    MCKIDNEY: Pěkný, akorát na mým ebiku je hazka napájena z hlavní baterky. To mohli udělat i tady. Nabíjet baterku navíc je opruz...
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Trosku porno, ale moderni EBike :)
    Dream Build: Fully CNC Machined eMTB, Pole Sonni
    https://www.youtube.com/watch?v=mzi0cmP9QvI
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: nabijeni trva 4.5h, ale cas problem neni, to mam planovane na noc, kdyz v nem spim. na yt jsem se dozvedel, ze z te powerstation dostanu cca 90%. ale je tam 12v kabel na nabijeni za jizdy, takze kdyz to trochu za jizdy dobiju, tak bych 2 plne baterky z te powerstation mel dat.
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    ADAM: jde o to jakou máš nabíječku a jakou max nabíjecí kapacitu snese tvoje baterka… pro příklad- 72v baterky mají dost často v základu od prodejce 2a nabíječku- s tou ti bude nabíjení trvat 8hod, ale můžeš
    Si (pokud to bms dovolí) sehnat i 20a nabíječku a tam si potom nabitá za hodinu a něco.
    Očekával bych nabití na 100 a třeba 80% od takový baterky?

    Ale jako osobně bych doporučil spíš za cca 600kč koupit redukci na nabíjecí stanici pro elektroauta a nabíjet se primárně během cest tam.

    Baterka neni nádrž s benzínem a je lepší se k ní chovat trochu jinak a dobíjet hlavně rozmezí 20-80% rozmezí baterie protože to se nabíjí rychleji než pak finallních 80-100%
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: zdejší odborníci na home made elektromotorky by mohli vědět :-)

    Ale i kdyby jo, nebude spíš problém v tom za jak dlouho? Inze zásuvky to do plna trvá 6hodin. Nejlepší by bylo v tom autě mít náhradní baterku a podle toho naplánovat okruh :-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    objednal jsem si do auta 1330 wh power station. ( https://www.dabbsson.com/products/dbs1300-portable-power-station-1330wh?variant=44023450599680 )

    asi nemuzu pocitat, ze svou 630wh baterku nabiju 2x do plna, co?


    ----
    jinak kdyz jsem trochu poladil rezimy a nejedu furt na turbo, tak jsem na 1500vm. porad nic extra, ale s extenderem to uz bude 2000m a to se da. precijen to je kolo se 170/180 zdvihy a DH gumama, takze to je celkem uchazejici...
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: Jo, budu muset pripomoc snížit. Ale škoda, já to mám jako náhradu liftu/Shuttle. Byt co nejrychleji nahoře a uchovat síly na cestu dolů.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: já mám zkušenosti hlavně s Boschem a ten turbo režim tu baterku vymlátí rychle. Na nižší režimy by to mělo vydržet o poznání dýl
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: Skoro pořád na nejsilnější režim. Střídavě nahoru dolu. Buď sotolinu, nebi těžkej terén vč i hodně tlačení, když už jet nejde.
    Baterku mám 630wh.
    Tady záznam https://strava.app.link/F6h7q2KuDHb

    Celkem mě to zklamalo. Takovejhle výlet si udělám i za své. kolo jsem koupil abych si to mohl prodloužit nad 2000m.

    No prostě budu kupovat jeden, ale spíš dva Extendery. A jezdit min na "turbo" režim.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam