• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EVILMINDMaguss
    AR hra pro Android/iOS od 17. února v open beta - maguss.org
    rozbalit záhlaví
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    COMODOR_FALKON: hra skoncila
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    MALY_BOBIK: Mi něco uniklo...?
    ...jsem skoro rok neměl čas...
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    RIP Maguss
    Škoda že jim to nevyšlo no...
    XSI
    XSI --- ---
    MALY_BOBIK: Zabije mě to dřív.
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    XSI: lol op paladin. S tím nic nezabiješ?
    XSI
    XSI --- ---
    MALY_BOBIK: Nj, ale na nákup jdu čtvrt hodiny když se courám, dvacet jich asi nepotkám a nebudu pak stát čtvrt hodiny před obchodem. :-D Prostě to momentálně není hra pro můj use-case.
    Jinak jsem lvl 37 paladin s VIII setem vybavení.
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    XSI: za jedny potky dam cca 20 priser, btw jakej jedes build?
    XSI
    XSI --- ---
    MALY_BOBIK: No, mám level 37 a PvP fakt nedostávám, ani jedno. A bez potionů mi nakope prdel v podstatě naprosto každá příšera co má level 5+. S potionama teda nevím, když jsou na půl hodiny tak je mi líto je dávat na jednu dvě potvory třeba po cestě nakoupit.
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    XSI: podle me to takhle melo byt na zacatku
    pvp se deli podle tveho lvlu jestli se nepletu. na prd ted je ze je min lidi takze misto decline spam cekas vysledek je pro me skoro stejne cekani. kdyz ted dam pvp tak to stoji zato, minulej fight sem mel skoro 20 minut :)

    prisery jsou silne tojo i na 50 se nekterym vyhejbam :) ale zase to neni jako predtim ze jsem zabil vse co sem potkal a byla to nuda, champove jsou taky fajn

    brew exp mi prijde stejnej, ten teda nemam na max ale pomalu to leze tam problem nevidim a potky ted maji konecne smysl

    jen me sere ze me ted nic nenuti zabijet mobky pac mi prijde drop chance na 50 desne mala zatim sem nedropl nic. to by se ale ted melo taky zupravit.

    heal chuzi funguje jen neni tak moc jako predtim a nejde v buse,aute,..
    XSI
    XSI --- ---
    Mě už to nebaví psát na FB, protože minule se mi dostalo reakce typu "lidi chtěj mít všechno hned a zadarmo a jednoduchý, běž si nasbírat ven věci na potiony a nebrblej", ale po tom updatu mi to přijde jako naprosto nehratelná hra. V PvP mám nulu, protože mi to od updatu nenašlo ani jednou soupeře, a nezkoušela jsem to zrovna málo, proti příšerám si připadám dost bez šance, v čemž hraje teda roli i to, že půlku kouzel mi změnili a já si nedovedu vybavit ten glyph (v tomhle fungovalo postupný učení průběžným odemykáním), vařením potionů na další úroveň je potřeba získat nesmyslnou mrdu brewing XP (zas tak na každým rohu ty různý ingredience taky neleží). A pak je tu ta věc, že mi to pokaždý do minuty spadne. Jako motivace si to venku zapnout a "jen tak si zahrát" je kolem nuly, a doma stejně tak, vzhledem k tomu padání/žádnýmu PvP. A nevím, jestli furt funguje healování chůzí, ale přišlo mi, že ne.
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    No jsem na to zvědav a doufám že to bude brzy
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    Hello guys,

    The latest update has been out for a few days now and we would like to thank you for all the feedback. Although we made some progress, there is still a long road ahead. This is our roadmap:

    1. iOS crashes - many of you report this issue and we just found that many other Unity developers also experience a similar problem. To fix this we must update our project to the latest Unity version which should be very soon.
    (We strongly recommend playing Maguss on devices with 2GB+ RAM)

    2. Tomes - enabling class change, level up points reset, appearance change

    3. Upgrading equipment - now you will be able to level up your existing equipment and make it even more powerful. This will be accompanied with loot drop changes and a core loop adjustement (check attached image - concept)

    4. New PvP Hardcore mode: no matchmaking criteria, bonus RP and CP for defeating stronger opponents, less RP lost for losing against stronger opponents.
    We expect this feature to create more matches by expanding matchmaking pool. The incentives are good enough to attract lower level players.

    5. Tutorial improvements

    6. A simplified glyph casting method
    You will be able to keep casting spells by drawing glyphs but also by simply pressing a desired spell icon during the battle. This second method however, is going to cost you 1 extra Heat per spell. We hope this second method can help newcomes until they master the art of spell casting.

    7. More bug fixing, optimization, balancing, UI + UX improvements, VFX

    8. Refer a friend, public profile (achievements panel)

    9. New features - Dungeons, Territory Wars, etc.

    We expect the first point to be finished in a matter of days and second and third within 2-3 weeks. All other are a matter of next month/months. You can expect regular social media updates.

    Thanks for your patience, there is much more to come.
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    XSI: poslední update opravil vše a v pohodě hraju. Jen teda hodně stáhli exp a gold drop
    XSI
    XSI --- ---
    Nechci si furt stěžovat a být skeptická, ale po updatu mi to přijde ještě o dost míň hratelný než před ním.
    XSI
    XSI --- ---
    Jako furt ne, no :-(

    IDLE
    IDLE --- ---
    https://twitter.com/MagussGame/status/994525156298121218
    NEW UPDATE - Play now!
    - Overall optimization
    - New map
    - Champion monsters
    - PvP fixed and adjusted - removed decline option, improved matchmaking (only available with same tier now), fixed random win/loss issue (we hope…)
    - New PvP season - Mystical Mexico City
    - and much more
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    XSI: jak říkám je to malé studio a jako každé jiné podcenili vývoj.
    I jejich prezentace by mohla být lepší. Věřím že teď budou menší opravy a pak ty TW. Bez nich je to gaučova hra
    XSI
    XSI --- ---
    MALY_BOBIK: Já ti nevim. Jako furt to zapínám denně, i když teda jen na to, abych sjela pár reklam, dala si daily bonus a posbírala co mi zrovna leží u domu, případně uvařila pár lektvarů kvůli brewing skillu. Rozhodla jsem se ušetřit 300 dustů na velkej pack potvor, i když s nima už bojuju jenom velmi, velmi výjimečně. Jsem v tomhle celkem vytrvalá, ale zatím to vypadá, že nakonec stejně vyhořím na tom, že neni moc důvod mít tu hru zapnutou venku, a na doma to není zas taková pecka. Šanci udržet hráče už podle mě prošvihli a tím, že po čtvrt roce spraví PvP to imho fakt nezachrání. Dokud nepřijde nějaká ta bitva o území, dungeony nebo cokoliv jinýho tak nejsem vůbec motivovaná chodit po venku a šmatlat po displeji jednu jedničku za druhou abych ubila libovolnou potvoru dostatečným počtem opakování jednoho spellu. A pokud budou bitvy o území a nebudou už hráči, kteří teď odpadli a už se nevrátí, tak to taky velká motivace nebude. Ještě to úplně nezavrhuju, ale už jsem hodně skeptická.
    MALY_BOBIK
    MALY_BOBIK --- ---
    XSI: hele s tím souhlasím. Začali řešit mapu a pak se tam něco posralo. To jim to celé protáhlo.
    Co psali tak nová mapa jim má dát víc možností pro další pokračování hry.
    Snad se to teď urychlí k naší spokojenosti
    XSI
    XSI --- ---
    MALY_BOBIK: Já pro to mám úplně všechno pochopení, vážně. Ale za poslední měsíc je jejich jediný info o tom, že hledaj někoho do týmu. To je prostě významně neuspokojivý, a to, že by měl být update tak do týdne už proběhlo asi třikrát. Chápu, že chtěj pustit velkej update kde fixnou prostě úplně všechno, ale na rovinu, udělat sérii minor updatů, který by řešily jednu věc za druhou by u tý hry asi i udrželo nějaký lidi. Takhle to působí jako "vydali jsme to a šli jsme od toho".
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam