Abych jen nepostoval odkazy - byl jsem si nedávno na zkoušku projet IS 300h a ES 300h, tak pár dojmů.
ES 300h
- Hrozně blbě působí varianty s menším displejem, protože máte na vrchu palubní desky obrovské plastové sloní ucho a v něm uprostřed prťavý displej. Co hůř - velký displej je k dispozici až od vyšších výbavových stupňů, kde už ale leze cenovka dost do nesmyslu. Ve té top výbavě interiér vypadá výrazně líp, než v té základní, nicméně cenovka naopak výrazně hůř.
- Jezdí to příjemně, výkon pro mne úplně ok, odpich z malých rychlostí obstarává elektromotor, takže i lehce zatlačí do sedačky. Jinak je jízda příjemná, neuvěřitelně tichá, pohodlná, místo brždění rekuperujete a do toho posloucháte famózní Hi-Fi (měl jsem možnost vyzkoušet variantu s Mark Levinson). Přesto vybírat mezi tímhle a německou prémií, vezme Lexe jen fanda nebo někdo, kdo vysloveně chce hybrid, protože objektivně za tu cenu dostanu u Němců zadokolky nebo 4x4, které jezdí ještě lépe a jsou i praktičtější. Tady bych řekl trochu chybí náhrada za GS450h.
IS 300h
- Mně sedl výrazně líp, ačkoli je to výběhový model. Zadokolka, ještě lepší odpich (nižší hmotnost) a překvapivě rozumná cenová nabídka.
- Proti ES je obratnější, sportovnější
- Základní audio hraje opravdu špatně, jiné jsem neměl možnost vyzkoušet.
- Interiér je i přes stáří příjemný, sedí se parádně nízko, místa uvnitř tak akorát pro solo cesty.
Závěr z toho mám asi takový, že jsem zvědav na příští ISko, mohlo by být povedené.