tak jsem se pustil do constructed, uz lvl 50, a jedu serii perfect runu, takze mmr naskakuje fakt rychle
rozhodnul jsem se zacit od RG ramp a myslim ze uz celkem umim
deck tady
https://www.playartifact.com/d/ADCJasMJLkCCkIYjbC7AkibEpNBpAGBAXEBMgFKCohzAohSRyByYW1wIHYyLjA_
myslim ze moznosti jsou v poctu/pritomnosti smash/spot a mist/unearthed, ale jinak to ma vypadat priblizne takhle
mozna taky bronze/elite, a revtel ring me zatim moc nepresvedcil. a jo, je tam 41 karet :)
nekdo hraje flop commander a river axe, vyhoda je ze ma vetsi sanci na flopu zabit nakyho hrdinu, ale taky vetsi ze proti nakymu chcipne. nezkousel jsem
jede to krasne, ale za chvili asi vymenim za monoblue, chci se to naucit
tohle podle me celkem odpovida
DrawTwo's Constructed Tier List - 1/30/19 : Artifact
https://www.reddit.com/r/Artifact/comments/alndn8/drawtwos_constructed_tier_list_13019/
tipy na RG ramp z decklistu co jsem hral
- chranit zeleny heroes!
- idealni je kdyz treant neni v prvni lane na flopu
- drow jde na turn k nejakymu z cervenejch, hlavne aby mela bezpecnou pozici, klidne na treti lane
- pouzivam obcas na flopu i duel abych vytvoril dobry misto pro drow
- blink dagger co nejdriv! idealni strategie je naplanovat tot nebo aspon emissary a pak blinknout
- pokud opusti nejakou lane prilis brzo tak dat ancienta je casto dobra volba, jen obcas blinknout nakyho pimped hero na udrzeni jiny lane
- kdyz to prijde dobre tak to vetsinou znamena hrat v jedny zeleny lane druida, a z dalsi poslat favor, nebo kombinace se stars
- jako v mtg, casto prijde jen rampa nebo jen bomby :) i tak se to da utahnout, minimalne tretina mejch vyher je bez rampy
poslednim patchem aspon trosku potesili, snad se to rozjede
in it for the long haul!