Ahoj :) . V tomhle auditku jsem poprve, ale na nyxu smrdim uz nejakou dobu a obcas hazim veci do tvorby pod vlivem.. naklik jsem to nahodou a vidim ze tady mate zajimavou diskuzi :)
Ja se uz taky rok a pul povazuju za profesionalniho malire, ale nemam ani skolu, ani kurz, ani mecenase (krome panaboha :)) , galerie mi ani neodepisuji na emaily, nejsem hudebnik ani zadna celebrita, mala ani velka, televizni ani internetova ani hospodska, proste nic. Jen chlapek co casto chodi do vytvarnych potreb :)). Posledni rok a pul uz nedelam nic jine. A ziju, a neplanuju uz nikdy delat nic jinyho, takze jsem asi uz ten profik.
Zacinal jsem jako student IT, duchovni hledac co si neumele maluje vlastni introspekci, intuitivni naivni malby. Cca 7 let jsem se placal svetem stylem - prace kerou nesnasim pes den a malovani ktere neumim pres noc... byl jsem vsecko mozny od ITaka v korporaci pres sklady a tezky industrialy az k socialni praci. Pak jsem se konecne kdesi nasel, rozhod se ze bych se mel naucit poradne malovat krajinu, bytosti z jinych dimenzi me poslali na subtropickej ostrov, kam jsem se po ustrihnuti vsech pout doma natrvalo prestehoval. Mam tady zdarma dum a pozemek kerej mi spadnul na hlavu z nebe, v lese na svahu dvoutisicove hory trcici z oceanu...vypada to trochu jak z mejch nejdivocejsich detskejch snu.
Jednou za rok si delam solo vystavu v jedine galerii na ostrove co stoji za rec, obcas neco prodam mistnim, obcas turistum, obcas se neco proda pres net. Pulka tvorby jsou krajiny a pohadkovy krajiny a druha okultni motivy. Zatim se spis prodava to carodejnictvi a krajiny si delam vicemene pro sebe. Mam pomerne dost malo penez a kdybych musel platit najem, nevim jak bych to zvladnul, ale najem neplatim a kolik mam penez fakt nevim. Odkdy jsem jakoze ten "profesionalni malir", tak to moc neresim a na ucty se nedivam.. casto me napada, ze se cejtim jak na prazdninach u babicky na venkove, ale jsem tady nafurt, a ta babka jsem ja :)).