• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KASUMIAmong Us!
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    KASUMI: To mi připomnělo doby, kdy jsem mechaniku neměl, ale myslel si že mám. Kolem roku 1997 jsem měl první PC (nulavosmšestka) a do pět a čtvrtkový mechaniky jsem násilím narval cédéčko. Mám takovej dojem, že to byla česky nazpívaná Pomáda (příloha k Bravíčku), nebo něco takovýho :)
    ADITU
    ADITU --- ---
    (a na to ji spíš nepotřebuju)
    ADITU
    ADITU --- ---
    KASUMI: externí mechaniku tu ještě někde máme :) ale CD jsem ztratila někdy při stěhování, takže si nezahraju, leda bych pirátila.
    KASUMI
    KASUMI --- ---
    na black and white tu mam nekde cd
    bohuzel muj novy notas uz nema cd mechaniku :D a externi se mi kupovat nechce (zatim)
    ADITU
    ADITU --- ---
    GEKONZPRAHY: no, tak nějak...
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    ADITU: Ježiš to jsem hrál ještě na základce :)
    SITH
    SITH --- ---
    GEKONZPRAHY: lucky you
    ADITU
    ADITU --- ---
    GEKONZPRAHY: jsi mi úplně připomněl hodiny strávené u Black&White s tím učením.
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    SITH: Naše čínské vedení nám nakázalo videobreefing o tom, jak se máme na home officu chovat, abychom se neporanili o nábytek, nebo se neopařili horkou vodou, když si zalejváme kafe. Sice už pracujeme z domova už 10 měsíců, ale pohoda :)
    SITH
    SITH --- ---
    GEKONZPRAHY: takže konference nahovno, plýtvání tvým časem a tak máš čas mezitím hrát. To máme bohužel oba jiné konference :) ja na těch svých si nemám ani čas si udělat kafe :(
    GEKONZPRAHY
    GEKONZPRAHY --- ---
    SITH: Normálka, při home officu. Měl jsem dopoledne dvě hodiny videkonferenci, během který jsem stihl postavit výběh pro spinosaura a naučit dva pentaceropse aby nechali chudáky struthiomimuse na pokoji a neodháněli je vod žrádla.
    SITH
    SITH --- ---