• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FANTOMASSvět MOTO sportu | Formula 1, Dakar Rally, 24 Heures du Mans, WRC, GP2
    NANUQ
    NANUQ --- ---
    Heh, tak autem to opravdu nebylo - Maria de Villota: Car 'not at fault' over Marussia test crash: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/18854061
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    THRASHER: tak je to rally jezdec a jeho denni chleba ... prisel s tim prvni a ma to uspech ... ale je jasne ze loeb a dalsi udelaji to same ... navic zrivna block v rally nic moc uspechy nema zejo :) ale jeho tricko mam :D
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    tak určitě :)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    THRASHER: tak bez treninku to tam neda navic nevis jestli to jede 20x protoze to posira nebo protoze chtej zabery z vic uhlu pripadne jim nekdo presel pres zaber :)

    Loeb by to umel asi taky a navic si tam Ken hodnekrat skrtne...ale porad neco umet musi
    THEODORIK
    THEODORIK --- ---
    jestli tu uz neprobehlo :
    DC SHOES: KEN BLOCK'S GYMKHANA FIVE: ULTIMATE URBAN PLAYGROUND; SAN FRANCISCO - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=LuDN2bCIyus


    skill - he has it...
    HANZS
    HANZS --- ---
    Jo na Dakaru bude asi Loprais s MANem, ale tatrovky tam budou:
    Google prekladac z holandstiny:
    Holland Tatra Dakar Team do Dakaru.

    Uplynulý rok ukázal, Dakar Team Holland Marcel Schoo Dakar jen kolem nich. Během příštího ročníku, tým se vrátil, nicméně, a silnější než kdy jindy!

    Dakar Team Holland je ve skutečnosti zcela nezávislý vůz týmu. Po dvou se člověk rozhodne, že se podílejí GINAF Schoo tentokrát pro Tatra Phoenixu.
    Kabiny a motoru jsou stále DAF ale pod všechno je jinak. Na Tatry mají podvozek s centrální trubkou, která je vybavena nezávislým zavěšením. To vede k bezkonkurenční off-road výkon a hodně komfortu pro posádku. Marcel Schoo řídí inženýr Jaap de Wit a navigátora Michel Herpen s Tatra 4x4 Phoenixu.
    Pokud je pomoc vozík, 6x6 Tatra Phoenix Building, kterého se zúčastnili Pierre řidiče Blom, mechanik a inženýr Pier Stuursma Bakkenes Coen. Všechny informace jsou zobrazeny na webových stránkách poskytnutých Henk van der Veen z Tedoc.

    Tatra má dlouholeté zkušenosti a Rally 4x4 rally truck, je proto téměř kompletně z továrny Tatra. Phoenix je v kabině podvozku 6x6 z České republiky a tým sám stavěl do servisního kamionu. Vozíky jsou vybaveny motorem PACCAR MX, který tým má rozsáhlé zkušenosti získané.

    Marcel Schoo o jeho výběru pro Tatry: "Chtěli jsme něco jiného a Loprais ukázaly, že se Tatra může být velmi daleko. Nezávislé zavěšení je velké plus z Tater a tam je fakt, že jsme mnoho zkušeností s PACCAR, nebo DAF motory. Tyto motory mají velmi low-end moment, který je ideální při jízdě duny. Ideální kombinace je velký off-road schopnosti s popravčí z motoru. Po několika rozhovorech o továrně v České republice, proto jsme se rozhodli zakoupit dva kusy.''

    Tým bude, jakmile podvozek 6x6 dovnitř, do budovy a plánování, které budou vyzkoušeny v říjnu v Maroku.
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    PLUTO: ?? Jaky porad? Kdy? Needit!
    PLUTO
    PLUTO --- ---
    TOM_HOST: Včera jsem na to koukal na ČT4sport :) Zajímavý sekačky na trávu :)
    STEMBUS
    STEMBUS --- ---
    Sice jede s tim zkurvenym MANem, ale...snad si to ještě uvědomí, že Tatra je Tatra :)

    MOTOLEVEL.com | Loprais zahajuje Silk Way Rally 2. místem v úvodním speciálu
    http://www.motolevel.com/clanek-2878-loprais-zahajuje-silk-way-rally-2-mistem-v-uvodnim-specialu
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    stejne je to takova rakev na kolech :)
    KORDA
    KORDA --- ---
    THRASHER: Tohle jsou IMHO pedály z MCL z jejich slavné aféry kdy měly dva brzdový :)
    TBC
    TBC --- ---
    NANUQ: spis chudera neznala vsechny asistencni elektro systemy co formule ma, zvlast ten proti zhasnuti motoru, zkratka to neumela poradne zastavit :o(
    NANUQ
    NANUQ --- ---
    PEJR: No z fotek a svědectví reportéra dojížděla a zastavovala u mechaniků a pak se prudce rozjela a najela do návěsu náklaďáku. Jak není asi příliš korektní si z toho dělat srandu, ale nejpravděpodobnější mi přijde, že si ženská spletla brzdu a plyn.
    PEJR
    PEJR --- ---
    THRASHER: mě by fakt zajímalo co se tam stalo..
    PLUTO
    PLUTO --- ---
    SENIN: no joo...ono už to moc vtipný není když to potom doplňujou o další informace....ale člověk si hned řekne, co zase ten kluk kde vyhulil :)
    SENIN
    SENIN --- ---
    PLUTO: to jsem si před chvílí taky říkala... většího vola jsme neviděla
    PLUTO
    PLUTO --- ---
    :D to je vůůůůl :D

    Automobilový závodník Enge má podruhé pozitivní dopingový nález - iDNES.cz
    http://sport.idnes.cz/automobilovy-zavodnik-enge-ma-podruhe-v-kariere-pozitivni-dopingovy-nalez-16x-/motorsport.aspx?c=A120618_170829_motorsport_ald
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    via ˇUstav pro duševně postižené
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    btw v 19:30 jde na ct4 dokument Schumacher - rudy baron... pokud to nekdo jeste nevidel :)
    PEJR
    PEJR --- ---
    a ta 1. amatérská corvetta to taky něměla nic moc, v posledním kole musel do boxů pro palivo a stihnout to předtim než audiny projedou cílem, jinak by byl klasifikovanej jako že nedojel :)))
    PEJR
    PEJR --- ---
    a druhýmu právě prdla pneumatika uprostřed kola :)
    PEJR
    PEJR --- ---
    1. a 2. v amatérský gt třídě od sebe 20s po 24. hodinách..
    PEJR
    PEJR --- ---
    4 audiny už marketingově kroužej srovnaný za sebou v pořadí jakym jedou :)))
    PEJR
    PEJR --- ---
    PEJR: ještě k tomu bejt tam, to jsou zkrátka racing orgie, určitě tam vidíš zaparkovaný kde co, doprovodný programy v sobotu dopo, v pátek, ve čtvrtek taky musej bejt top, ta trať tam stojí vždycky tejden a to se tam jezdí, historický závody a nevim co ještě.. takže pro petrolheady to musej bejt fakt orgie :)
    PEJR
    PEJR --- ---
    ROENICK: do 7. jsem byl v práci, takže mi to aspoň uteklo.. těžko říct, určitě budou nějaký out takes.. ale ve finále je stejně důležitý kdo jak dojel ve skupině, resp. dojet vůbec.. třeba letos bylo kouzelný, že i v 9 ráno jeli dvě stájový audiny na 3 vteřiny od sebe a v jedný šikaně dokonce obě skoro vylítli, #1 si to cutla přes kačírek, #2 vzala vedení, a pak se to určitě ještě střídalo... takže někdo si řekne, tyvoe 300 kol, nuda.. ale třeba v LMP2 kategorii po 23 hodinách jsou od sebe první a druhej minutu třicet.. což už teda neni úplně na útok, ale stejně jedeš na krev, protože chceš vyhrát, můžeš udělat chybu na kterou ten sup za sebou čeká etc.. stát se může cokoli.. ono to neni ani tak o tom to sledovat v tv, protože to musíš poctivě sledovat tak nějak průběžně abys z toho měl nějaký pozdvižení, ale na místě je to prostě bomba.. vyloženě celej víkend slyšíš nejnabušenější motory ject na plno, navíc seš ve francii, je tam 250k lidí, tušim 88. závod v historii, to je prostě tradice a prej je to top...
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    to sledujes cely bez spani? respekt :)

    me to nak nikdy nelakalo... kdyby tam byly aspon "bezny supersporty" jako koeniggy výrony zondy a fxxka atd... ale tyhlety dieselovy prototypy me nak neberou

    je z toho mimochodem nakej sestrih co by sel stahnout?
    PEJR
    PEJR --- ---
    Indianopolis :)



    #97 Aston hard off the track


    The #97 car is back out, now with @AdrianF007 behind the wheel, following a gravel clean out and a new door.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam