ANT_39: tentokrát se to liší tím, že už opravdu kompipuju ukázky a tím, že do nich sáhnu, si ověřuju, že to chápu :-) ale z toho vyplývají nové otázky :-)
ano, z C je toho málo, ale některé konstrukce, typu že .iter() dodává hodnoty zatímco .iter_mut() pointery na hodnoty a tudíž ten iterovaný kód se při změně z jednoho na druhý musí refaktorovat (chápu/píšu to správně?) nevím, jak by vysvětlovali někomu, kdo nepřichází z C, případně z C++. Nevím, kde jinde může začátečník pochytit koncept pointeru (leda by se ho učil přímo v Rustu... hmm, asi se začnou objevovat mladý lidi, co budou umět Rust, ale ne C... zajímavá představa).
Je to právě četba ofiko dokumentace, která mi vede k pocitu, že vůbec nepíšou lidi, co C nebo C++ neznají a kdyby to byl VŠ kurz, berou to jako prerekvizitu. Protože tam ani nemají práci s pointery zmíněnou a v příkladech čtenáře rovnou házej do vody. A protože nejsem zběhlý v C++, ale v C, tak některé způsoby použití pointerů v Rustu mě matou (ale snad se orientuju, tak to holt bude copy+paste programování, zezačátku...)
Protože jsem současně okouzlený Fediverse a ActivityPub, tak se hodlám zakousnout do
GitHub - LemmyNet/activitypub-federation-rust: High-level Rust library for the Activitypub protocolhttps://github.com/LemmyNet/activitypub-federation-rusta začít si s tím hrát, ale na to potřebuju pochytit dostatek základních konceptů a prostě není to jen o "přečti si to"... používat copy+paste kód a nerozumět tomu co to dělá, je podle mě nejhorší způsob, jak programovat... (ale nic jiného mi asi nezbyde)