REDGUY: Me to prijde dost konkretni, ze uz neni potreba nic upresnovat, mam pomalou funkci / metodu / proceduru, tak pouziju nejake wrapper pomoci kteryho ji muzu napsat v nejaky rychlejsim jazyce a pak to cely zalovam a zmerim si, jestli kolik a jestli jsem usetril.
Konkretne to smysl aplikovat uplne na vsechno - co je pomale a jsou penize (cas) na optimalizaci. Ja aby se hnusa diskuze, tak se ptam na nejakej priklad z praxe z vyssich jazyku.. abychom neresily inline ASM v C++ , to je taky rychlejsi, ale to uz je lowlevel, za very lowlevel a to se prey dneska ani moc nedela, to uz musi bejt neco fakt performance critical typu, vykreslovani algoritmy ve hrach na konzolich nebo tak neco... driv se to asi delalo pro kdejakyho svaba, ale dneska bych rek, ze si radsi nekdo koupi o dolar drazsi cip, kdyz aby platil tu optimalizaci.
Protoze pokud pouziju dostatecne rychle jazyk, tak tim vydelam vic, nez kdyz v puvodnim jazyce.. a optimalizace algoritmu muze nebo nemusi mit byt vcetne.
Jinak ono je fajn optimalizovat algoritmy, ale kdyz nekdo pise efektivne a vsechno je volani celkem jednoduchych levnych kusu kodu, tak tam proste neni, kde tolik usetrit na algoritmech, ale je potreba aby to "litalo"..