MRTVY_KENNY: já mám se supportem bohužel opačnou zkušenost.
Náhodně mi to hází Error 500, 402, 404, často přímo nginx. Ve všech browserech na různých počítačích i internetových providerech.
Podle projevů jsem si už téměř jistej, že za to může nějakej throttling: že to prostě při překročení nějakýho limitu zaříznou.
Tyhle chyby jsou jen na public site. Nikdy nejsou v Preview.
Support tvrdí, že „u nich to funguje“ – myslím si, že na lokální síti ten throttling nemaj stejně, jako v preview.
Než jsem koupil premium plan, tak se to takhle kouslo třeba na 2 týdny (pravděpodobně než skončil měsíc). Každý 2-3 request hodil error a trvalo minuty než web začal vůbec reagovat.
S Premium plan to skoro přestalo. Zřídka se to ale ještě objeví, ale už jen max jeden failed request za dlouho.
A přes support se to nedostalo k nikomu, kdo k tomu dal jakýkoliv statement. Jen tvrdí, že „tady u nás to funguje“ a ignorují hypotézu throttlingu na lokální sítě a neodpověděli, jestli to vůbec zkoušeli mimo.
Má to stížnosti 5+ lidí i na fóru od někoho jiného, ale když jsem se zeptal tam, tak to zavřeli, že už je to starý, a mám kontaktovat support.
Ten throttling neni nikde zdokumentovanej. Jenom záznam že free má nižší bandwidth limit (což ani support nevěděl), ale nikde neni, co se stane při překročení, a oni k tomu taky nic neřekli.
V podstatě mě nikdo nic neřek, kromě ujišťování, jak moc se o mě chtěj starat, a „tady u nás to funguje“.