• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GURBONHraju hru a chci se vypovídat.
    Diskuze pro ty, co hrají jakoukoli PC/konzolovou hru a chtějí se o ní více rozepsat.
    !! SPOILERY POVOLENY POUZE V TAGU !!
    rozbalit záhlaví
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    V tom SMT V Vengence je těch démonů nějak přes 270. Každej má vlastní lore a tunu statistik v několika tabulkách a dá se s ním při různých příležitostech triggernout dialogy. Ta hra není BG, tak to nechápejte špatně. Ale je to milá změna, oproti Pokemonum, který vydávaj akorát citoslovce. Pika Pika. Narozdíl od Pokemonů ty démony nechytas do Pokeballů, ale verbuješ je přes akci TALK v souboji. Průběh vyjednávání se pokaždé leh e liší v závislosti na konkrétním démonovi a dnu v týdnu. Vždycky se zeptá na nějakou otázku, podle odpovědi buď zaútočí, zmizí nebo začne klást požadavky na úplatek za kterej se přidá, o tom v jaké formě a výši ten úplatek bude se dá vyjednávat. Když to klapne, tak se přidá. Když to neklapne, tak shrábne všechno co jste mu dali zmizí s tím. Občas ta hra takhle trollí. Někdy to triggne minihru, kde podle obrysu části démona musíte uhodnout, kterej to je.

    ...

    No a když se k vám přidá, tak si ho můžete zaregistrovat do Compedia, což je takovej Pokedex. No a teď další zásadní rozdíl od Pokemonů. Ty démoni nijak neevolvujou, ale můžou být obětování při rituálu, kde vždy za dva až tři různé obětované démony vznikne jeden nový, na který se přenesou skilly z těch předešlých. A to je fakt šílená kombinatorika, protože každej démon, těch skillů může snad až deset s různým potencionálem, plus má jeden unikátní a jeden special a nejsem žádnej matematik, ale těch buildů, co tak můžou vznikat jsou fakt mraky.

    A tyhle démony máš v aktivní družině tři a mají mezi s sebou samozřejmě různý synergie.

    A kromě těch tří démonů taháš s sebou nastřídače asi dalších třicet.

    A všechny ty démony při souboji můžeš libovolně vyvolávat a měnit a některý mají skilly a traity, co dávají bonusy, když s nima v průběhu boje takhle šachuješ sem a tam.

    A některý ty boss fighty jsou dost těžký a dlouhý a jsou to takový Pokemoní Dark Souls.

    A je to fakt hustý. Jo a taky ta série sahá někam do druhý půlky osmdesátých let a je podle nějaký starý mangy, takže to vlastně nevykrádá Pokemony, ale Pokemoni vykrádání tohle. :)

    No a protože to je japonský, tak to je ctipně uhozený a je tam například nějaká severská bohyně sklizně a úrody a s kouzelným jablíčka, co vypadá jak červená Karkulka v krátký sukni s krajkovanýma punčochama a podvazkovým pásem nebo nějakej levitující obr na záchodový míse. :)

    A čím déle to hraješ, tím je to lepší.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    No já jsem teď zabřednul do Shin Megami Tensei V Vengence a musím říct že to bude asi hodně na dlouho, mám tam nějak 50 hodin a celej ten příběh si jen tak plyne mimochodem v záplavě vedlejších questů, při plnění Compendia novýma démonama... A i po té padesáti hodinách furt objevuju nějaký nový herní mechaniky, nebo nacházím nějaký hlubší souvislosti v těch už známých mechanikách. Po delší době hra, co mě zase chytla tak, že ji zapnu a najednou ji vypínám po několika hodinách s tím, že je škoda, že to musím vypnout, protože chci zkusit tohle nebo tamto...
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    jedna z věcí v tom zákysu: probojuju se k baráku kde je místnost s dvěma teleportama a *přede dveřma sedí kočka*, když chci vlézt do dveří, zamňouká a nejde jít dál. různé dveře jsou na různé klíče podle barev, ovšem já jsem barvoslepej tak nevím jestli klíč pro tyto dveře mám či nemám

    zkouším kočku odlákat nebo různé denní doby jestli tam bude nebo nebude: nic

    pak pokračuju dál, najdu ten most a po dlouhé době a spoustě dobrodružství získám novej klíč

    zkouším jít k těm teleportům: a normálně *kočka tam už není* a ten nový klíč to otevře

    uf
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    DANIELSOFT: tak to byl most, který buď nebyl vidět na mapě, nebo jsem ho přehlédl kvůli své barvosleposti. uf, pohnul jsem se dál, už jsem v Alltrades Abbey a je moc pozdě, tak budu pokračovat jindy
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    Sivý čtverák approves
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    tak jsem zakysl :( asi to bude nějaká blbost, protože když jsem hrál DQ III v té předchozí verzi, tento zákys si vůbec nepamatuju :( možná soudruzi ze Square Enixu vytvořili nový problém, aby se hádanka tak snadno neuhodla. kdybych dlouho nevěděl jak dál, zeptám se buď googlu nebo někde na fóru, ale nechci si skazit hru
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    teď hraju DQ III 2dHD ale nějak se mi nechce o tom nic psát, možná později :)
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Dragon Quest III HD2D: už jenom týden himbajs !!!§§§11111
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    teď když je na spadnutí vydání DQ III 2DHD jsem zjistil, jak asi odzakysnout v osmičce... zrovna teď, chjo, smíšené pocity :)
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    v tom DQ IV je turnaj bojovníků: nejdříve je potřeba porazit čtyři předchozí, docela normální, bojovníky a pak ten pátej si vždycky vyčaruje dvojníky a člověk nemá jak určit, kterej z těch čtyř je pravej

    přemýšlel jsem, jestli tam není třeba nějakej trik ale nakonec jsem prostě pokaždé bušil do náhodného a měl jsem víc štěstí než rozumu, porazil jsem ho takže můžu pokračovat s další kapitolou hry
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    teďka v podstatě čekám na DQ III HD2D, které vyjde za měsíc a půl:

    ve Skyrimu chodím sem a tam a moc nevím co dělat, grafika je ale super
    v DQ VIII jsem dost hnusně zakyslej, ale nechci se ptát na radu
    v DQ IV jsem zakysl na turnaji v Endoru, nejsem schopen porazit posledního protivníka
    DQ Monsters Dark Prince mě nebaví
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    sem tu dlouho nebyla, napsala jsem bakalářku

    tak jenom básnička inspirovaná některými momenty ze hry

    a v tej našej zakruti
    pasou se tam mamuti
    gate maji roztrhany
    a jsou spatně obuti.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    teď jsem trošičku popolezl ve skyrimu (splnil první quest) a grafika je úplně super: takovej Dragon Quest Monsters: Dark Prince má na Switchi daleko horší grafiku a seká se jaxviň, tady je vidět jak když dva dělají totéž není to totéž :)
    JUTA
    JUTA --- ---
    Kathy Rain je super. Rozhodně lepší než Rain, který jsem rozehrála na PC, ale kde mě fakt nebaví ovládání. Přijde mi to těžkopádné a nudné - nechci s postavou manévrovat a snažit se trefit do dveří a pod.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    tak jsem se vykašlal na DQ VIII kde stále kysnu, rozehrál Kathy Rain na PC (indie adventura) a Skyrim na Switchi (asi všichni znáte, já tam mám mezeru ne že bych to neznal ale že jsem to nehrál)
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    Já jsem neustále zakyslej v DQ VIII, vždycky k tomu jednou za čas přijdu, hledám cestu dál, zjistím, že mě to nebaví a vypnu to. Poradit zatím nechci, protože místo toho pak dělám jiné věci, které mě baví víc.

    Čekám, až vyjde DQ III 2DHD, což by mělo být 15. listopadu, jinak teď nepařím víceméně nic
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    DANIELSOFT: poradit nechci, chci na to přijít sám
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    tak jsem zkoušel v Dragon Questu VIII létat a našel jsem místo, kde je hodně kovových slizů, které pokud se vám poštěstí zabít mají hodně XP, ale rády z boje utíkají. Ovšem nezapamatoval jsem si kde je a už ho znovu nedokážu najít. Taky mám asi najít vesnici, to jsem si řekl že budu postupovat systematicky odzhora dolů přes celou mapu, dokud neprojdu všechna místa, kam se dá jenom doletět, ale zatím se mi to nějank nechtělo dělat, tak až se dokopu.
    DANIELSOFT
    DANIELSOFT --- ---
    tak jsem v DQ VIII došel k bodu, kdy můžu lítat: a ten "létací" pták se děsně blbě ovládá :( tak mám hint, že je někde vesnice obklopená horama a já nejen že ji nemůžu najít, ale nedaří se mi ovládat to létání, prostě furt to nějak blbě driftuje nahoru a já se neorientuju :( chjo, asi se zeptám na redditu jak na to, je tam nápověda s controls, ale asi jsem blbej. zlatý 2D dragonquesty...
    KAPITAN_JACK
    KAPITAN_JACK --- ---
    Zrovna nehraju, to už mne přešlo, ale moji youtubeři začali hrát Starfield a díky tomu jsem se dozvěděl, že ta jedna věc, co jsem si myslel že na té hře byla chytrá, ve skutečnosti nebyla.
    Totiž, když si tam tvoříte postavu, tak si vybíráte Traity, a Trait Serpent's Embrace má popisek "You grew up worshiping the Great Serpent. Grav jumping provides a temporary boost to health and oxygen, but health and oxygen are lowered if you don't continue jumping regularly – like an addiction."
    A já jsem si tehdy myslel, jaké krásné pomrkávání na hráče. V Bethesďáckých hrách lidi pořád hopsají, je to větší zábava než prostě chodit, v Elder Scrolls jsou na to skilly, Fallout trochu ostrouhal tak tady je na to jetpack a perk. Serpent, had, jakože ta vlnovka, kterou hráč tím způsobem pohybu vytváří, moc hezké.
    Jenže teď jsem se dozvěděl, že "grav jump" je skok lodí mezi hvězdnými soustavami. Argh.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam