L4MA: Ja osobne treba s loadovanim domu a "dungeonu" problem nemam vubec. Rok zpet jsem dojel Daggerfall :) Mam spis problem s tim, ze Todd klasicky manipulatorsky vylhal uplne jiny obraz vysledne hry. "Samozrejme nemuzete jen tak pristat s lodi uplne kdekoliv" si asi malokdo prelozil jako "Mno vlastne nemuzete na primo s lodi na planete litat vubec, je to jen quicktravel prostredek".
Nevadi mi ani to, ze je to rozdeleno na nejake huby ve forme planet. Dokonce ani to, ze nemuzu planetu obehnout (nenapada me, proc bych to chtel delat). Ten open world predchozich her byl za me v tom, ze jsem se fakt hned od zacatku mohl vydlabnout na vse a jit zkoumat svet. Nezalezi mi na tom, ze ten svet je na xy planet, jde mi jen o to, ze se nemusim zdrzovat jen v jedne lokaci, jak zrovna hra a pribeh chteji. Muzu proste rovnou vyrazit, absolutne kama chci. Jako treba ve Skyrimu, kde jsem pri prvnim hrani az po par desitkach hodin vybral znameni, protoze hned po opusteni tutorial jeskyne jsem zahlednul neco zajimaveho a k pokracovani tutorialu se uz nevratil.