• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    L4MAStarfield - The Sandwich Universe
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    OMNISLASH: kdyz uberes plyn (S) tak to boostery vypne myslim. ale jinak na tom space combatu uz se moc nezmeni, pokud mas pristupnej targeting subsystemu tak uz tam neni moc co odemykat, ale je to takova docela ok oddychovka nahodne ve vesmiru mezi neustalym loadovanim pri cestovani, idealne jednu posledni lod boardnes, tam jeste nekoho postrilis vevnitr, vylootojes jim cargo... ale je to vesmes o drzeni tlacitka a "mireni" koleckem
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    Musim si trochu zaredsnakeovat. Uz jsem se zase musel ucastnit space combatu a stale nemuzu pochopit, jak to muze byt tak strasne, strasne spatne. Hral jsem XY vesmirnych simulatoru i tech spise arkadovych, ale zadny z nich nemel tak mizerne a hlavne nezabavne boje. Ja vim, ze jsem od toho nemohl cekat X3 a ani jsem necekal. Ale ty boje jsou proste uplny odpad. Nasleduj kolecko (to se fakt neda ani pouzivat dodatecne thrustery pro rotaci, je to jen ten blby reticle?) a obcas to pri rotaci popozen shiftem (ktery snad nejde poradne ani davkovat).. a to je cely? Bude to pozdeji zabavnejsi? Nebo, jak to delate, ze si to uzivate? Ja bych fakt chtel taky, ale vubec se mi to nedari. A prijde mi dost nestastne uplne odignorovat cely kus hry, tvarit se, ze to tam neni a bavit se jen mimo cockpit.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    L4MA: tempo levlovani je v pohode a ty challenges mi prijdou dobry. s tim fakt problem nemam, je to takovej dobrej mix mezi ciste XP levelnim a levlenim na bazi pouzivani skillu.
    co teda jeste krome toho zacatku mi prijde fakt spatne, tak (midgame spoiler):
    To sbirani a levlovani powers. Ta minihra s tim plavanim v epicke hudbe je dobra jednou, mozna dvakrat. Pak je to opruz jako prase, nekde pristanes, pet minut bezis, pak tam plaves, pak zabijes jednoho typka. a tohle idealne v kazdym playthroguh dvacetkrat a ty vyssi levly tech powers jsou fakt kosmeticka zlepseni
    L4MA
    L4MA --- ---
    JULIAN: jasny, rozhodne, ale to mi neprijde oproti minulosti nejak zasadne rozdilny. ale levlovani mi subjektivne, prijde mnohem pomalejsi. teda za predpokladu, ze hraju normlane, a nedelam zelezny dyky ocelovy nosniky. :)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    JULIAN: Díky prema skleroze mi kupodivu to opakované, že proč sbírám ten trash a že taky něco můžou nést. No teď už default unesu 265 a to už se dá. :)
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    L4MA: mozna, ale prijde mi ze mnohem vetsi dopad to ma na zacatek hry, kdy misto aby sis "delal postavu" tak mas prvnich 10 ci 20 hodin vetsinu herniho open world contentu locknutou a travis cas tim, ze sdelas co ti hra blahosklonne dovoli a postupne si to odemykas. pokud pak pokracujes dal, tak je to uz ok, nicmene dost lidi se skrz to asi nedostane ani.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    JULIAN: Ano, je to pomerne nakladna kratochvile. Ale jsou extremne otravni.
    L4MA
    L4MA --- ---
    JULIAN: KARLOSK: dela to na me dojem, ze spolu s NG+ mechanikou bylo cilem popostrcit lidi k vic pruchodum s ruznorodejsima postavama. sekundarni efekt je, ze v tak rozlehly hre po 50 hodinach clovek nebude umet vsechno. zatim mi prijde, ze to celkem funguje, uvidim, co budu rikat po 150 hodinach...
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    REDSNAKE: hej ale oni teda nezavrou hubu nekteri :D
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    ROLAND: Ja to velmi ocenuji. Hrajem s companionama hru ze kdykoliv na me promluvi tak koupi kulku do hlavy 🙂 jedinej vtipnej z nich je robot
    L4MA
    L4MA --- ---
    Starfield HD Reworked Project at Starfield Nexus - Mods and Community
    https://www.nexusmods.com/starfield/mods/3486?tab=images&BH=0
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    Tedy ještě že ti companions jsou nesmrtelní a neotočí se proti tobě. Protože až příliš často mi lezou do rány. Nechápu proč se v boji často musí stavět před tebe.
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    JULIAN: Tohle me stve uz od dob Fo4 a Skyrimu. Ze k tem zajimavym vecem se musim proklikavat pres naproste pitominy, o ktere vubec nestojim. Pak se mi nekdo divi, ze mam radeji klasiku ala system ve Fo2.

    Jinak ta moznost ukazat vsechny questy mi uz aktualne prijde vylozene jako bug. Vzhledem k tomu, ze vetsinu casu hrac proste bude mit vice tasku, nez kolik je ten magicky nikde nenapsany limit, tak s aktivaci tehle f-ce proste nikdy nevi, zda mu to opravdu ukazuje ten / ty, co potrebuje. A ve vysledku tohle radeji vypne a holt se pak prudi s tim, aby vzdy rucne a silne otravne overoval, co je kde k dispozici. Pritom vime z jinych her, ze to jde lepe. Uplne by stacilo dat moznost multiselectu. Nebo multiselectu s limitem. Nebo sakra aspon nekde napsat ten limit :D
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    XYNDLL_2Q3F: Takových různých věcí tu bylo v historii více. Třeba takový Derek Smart.
    Jako jo fakt klobouk dolů před některými co dokáží, když umí programovat a mají řekněme nějaké to štěstí. Ale tohle mě nelákalo a přeci jen Starfield mi přijde o dost zábavnější i když mě na tom sere mraky věcí.
    Navíc s AI vývojem bych typoval, že se to bude objevovat častěji, tedy pokud se to AI dostane do toho stavu.

    Jsem zvědav jak bude za pár měsíců s mody Starfield vypadat.
    KARLOSK
    KARLOSK --- ---
    JULIAN: Je pravda, že takhle uměle prodlužovat game play pokud bys fakt chtěl mít 100% hry je opravdu smutný.
    Osobně bych uvítal od lvl 50 dva perky za lvl.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    jo to ze musis nejdriv namrdat 30 perku do veci, co "unlockujou" gameplay je fakt smutny. ja taky nemam skoro nic ve trech stromech.
    KARLOSK
    KARLOSK --- ---
    Já třeba perky do zbraní neinvestuju vůbec.
    Tahám s sebou Microgun s prodlouženou hlavní, Bridger na 6 nábojů a Magstorm. Do Terrormorphů zajíždím jak horkým nožem do másla. :)
    A když už jsem v tom tak bych mohl pokračovat Keelhaulerem, Beowulfem, Maelstromem.

    Perky peru do výzkumu a do následnýho modování.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Gunplay je docela zábavnej, abych nežral. Po pár skillech do zbraní ty nepřátelé i docela dobře padaj pokud se držím kvérů který mám naskillovaný.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: je to řehole a poslání no.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: ale zatnes zuby a vydrzis to, abys nasel dalsi a dalsi veci co stojej za hovno. legend. .)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: víšjak, nějak mi nejde adorovat rozbitý mechaniky.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: teatralni nakladani na Starfield je vlastne asi taky legitimni zpusob jak si ho "uzit", kazdej co to ma rad. :D
    L4MA
    L4MA --- ---
    JULIAN: chapu, nebude to 100%, jestli debunked, tak pardon za plany nadeje. :)
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    L4MA: takže je tam mechanika skenování planety která mi ukáže rozložení surovin na planetě, který kecá jen tak trochu akorát že úplně. Skener na planetě abys našel ložiska surovin funguje asi na dvacet metrů a biomy jsou na mapě planety rozlišitelný jen tak, že klikáš jak kikot, což ti hra absolutně nevysvětlí, neukáže. Ale všecko je to ok a dobře vymyšlený. Jo a aby ses nepohyboval a neskenoval tu planetu moc rychle, tak ti vlasntě nedáme ani vozítko. Tak jo no. GOTY.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    KID_MCHUTT: to nerikam, jen ze ted jak to je, je to takove .. bezpredmetne, to staveni zakladny. Je to dobrej zaklad, vlastne mi prijde ta optimalizace toho kde si co postavis dobra (na ruznejch planetach jsou ruzny kombinace surovin, do toho hlavne na zivejch planetach resis co je tam jeste za zvirata a rozstliny, jestli se tam da dychat, neprsi tam kyselina a tak). jak rikas, DLC, mody ... za rok, za dva to bude urcite lepsi
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    JULIAN: jako upřímně, uvažoval jsem že si stáhnu nějakej mod kterej odstraňuje skill pointy a nechá jen challenge pro levelování, imho by to tu hru zrychlilo.
    L4MA
    L4MA --- ---
    REDSNAKE: rozbity to samozrejme neni, jen to opet nefunguje jak si predstavujes. ty planetarni mapy neznamenaj, kde ta surovina presne je. dyt by to nedavalo smysl, a pak by byl treba na petine planety patch, kde je jen jedna surovina... znamena to, jakej je na tech planetach surovinovej mix a rozlozeni je v podstate radnom...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    JULIAN: je to prostě mechanika, která tě má zabavit, budeš-li chtít, do dalších DLC. Já se teda těžením budu zabývat, až budu mít všechno ostatní, co chci, takže času je habakuk. Musíš si uvědomit, že jsou lidi, co v tom světě odehrajou základní příběhy a jde jim to z disku a jsou lidi, co se k tomu budou opakovaně několik let vracet. To, že jsi spíš ta první varianta, z toho nedělá špatnou hru.
    JULIAN
    JULIAN --- ---
    REDSNAKE: no jasne, jestli te bavi stridat spani na lavicce s klikanim v debilnim UIcku, tak prosim :D ale ma to stejnej efekt jako kdyz do konzole napises
    player.setlevel 99
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    JULIAN: nn, to těžení je imho naopak velmi důležitá mechanika kvůli které můžeš krásně levelovat ingame mechanikou.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam