Po 70h na Very Hard jsem se dokodrcal do Unity a teda hodně zklamaný. Zblbli mne na Vortexu. Zmínili, že začátek hry je jen repetitivní sbírání artefaktů, tak jsem od Unity očekával, že začnu dynamicky přeskakovat mezi vesmíry (jako v misi Entangled) a začne skutečný příběh, setkání s mimozemšťany apod.
+ NASApunk je boží, ten se vážně povedl.
+ Digipicks mne baví, jen kdyby jich nebylo v jedné misi třeba deset.
- Very Hard is just annoying. Žádná taktika nebo chirurgická operace, jen bezduché udolávání tím nejsilnějším, co se mi podařilo poshánět a povylepšit. Už chápu, proč náboje nic neváží. Proč se namáhají s jídlem, když ho musím sežrat metrák, abych se uzdravil?
- Plovoucí tagy se zdravím. Again, to kdyby hráči nedokázali pochopit, proč NPC nechtěj chcípnout ani po celém zásobníku do hlavy.
- Absolutně nezvládnutý item management, přesouvání, nepropojenost stanic, resource tracking. Hrozná práce najít obchody. Na co jsou info panely bez mapky a s názvy obchodů bez jejich popisu?
- Dune buggy by vážně docela bodla. Narvat ji krámy, můj inner hoarder by výskal.
- Barrett mi otrávil hru emocionálními průjmy.
- The Eye nemá parabolické zrcadlo.
- Neschopnost legálně odevzdat/vrátit contraband.
Fallout 4 na Survival mi opravdu sednul (nahráno 1060 h), hraju ho na permadeath (odinstalovávám). Naposled jsem si zakázal Power Armor, takže to bylo opravdu napínavé. Ale to zrovna vyšel Starfield, tak jsem se už ani nesnažil a ve čtyřicátém levelu mne překvapil Regi Blattaria. Zkuste to, je hrozně povzbuzující, když dosahujete další a další level a pořád žijete. Fallout 4 má navíc už přirozeně koncept permadeath v Survivalu ve formě odkládání spánku=uložení hry, kdy hráče odměňuje zvýšeným dmg ze vzrůstajícího adrenalinu.
Jestli existuje typ hráče, který přijde domů z práce, sedne na gauč před televizi, kterou má na protější stěně obýváku a vezme do rukou ovladač s páčkami, tak jsem absolutní protipól. Beru proto velmi nelibě vše, co je na tyto hráče cílené (ovládání upozaďující myš (Death Stranding) a tagování nepřátel).