CHEMIX: Info k Bazaaru. Testoval jsem (zatim jen dva runy).
Pros: Je to zadax (F2P, vcetne nejakych mikrotransakci), ma pekny graficky kabatek, zajimave comba, vcelku inovativni pristup do deckbuildingu, inventare, levelingu, zajimave se pouzivaji ruzne boosty karticek - boostujou sousedy, reaguji na buffy, nebo treba zvysuji efekt pri koupi jine karty urciteho typu a podobne - pujde tam asi zajimave "breaknout" system. Zajimavej je ten "async multiplayer" fight s jinymi hraci na konci dne - to maj docela chytre vymyslene - proste se vam stahne konfigurace jineho hrace ze stejneho dne (levelu) a autobattle to pak vyresi. Celkove je to prijemne "nove".
Cons: musi se stahnout proprietalni launcher, run je docela dlouhy (prvni run jsem hral dve hodiny - ale jako okej, ucil jsem se to, ale stejne - odehral jsem treba 12 dni a bylo to dost cteni, vymysleni, preskladavani). Pak ten samotny realtime (auto) fight zacina byt brzo dost neprehledny. Na konci jsou statistiky kolik kterej item dal dmg a podobne, ale jak se vsechno mutliplikuje, ovlivnuje a boostuje, tak by clovek obcas rad videl co se tam vlastne deje kdyz se to jeste deje, ale je to vlastne dost chaoticke. Fight se da myslim prehrat, tak okej, ale stejne - brzo se to proste ztrati v zaplave marastu a uz sledujete jen cisla na HP barech, i tak ale muze znicehonic prilitnout nejakej silenej crit efekt a nevite poradne co se stalo. Taky je blby, ze kazdy enemy je proste uplne jinej random build. Mozna ty NPC fighty jsou nejak typizovane (na to jsem to jeste malo nahral, ale asi bude jeden ohnivej, druhej poisonovej apod.), ale treba u hracu to bude hodne nepredvidatelne a vy se proste snazite mit jen co nejvetsi dmg output anebo nejakej brutalni shield build treba. Nakonec i ten building mi prisel trochu moc chance-based. Sem tam se jsou tam nejake hinty - napr. mate karticky, ktere jsou v synergii - jakoze "aquatic" items - a obcas tam muze byt "trader, ktery prodava aquatic items". Ale vetsinou jsou tam spis traderi, kteri "prodavaji small / big items" a dost se mi stavalo, ze jsem si vybral nejaky postup, ktery byl pro me nakonec totalne nezajimavy. Treba prodejce skillu a nabidne mi 3x poison boost, pricemz ja nemam ani jeden poison item, ale jsem ciste dmg/shield based... :/
Takze zajimavej koncept, ale citil jsem se trochu utopenej v tom co se deje a jak to vlastne muzu ovlivnit. Komba se daly buildit zajimave, akorat na konci dne proste davate jen prehrat dalsi fight, s protivnikem, o kterem skoro nic nevite a modlite se, ze to nejak dopadne a ze nepritel nema nejaky jeste silenejsi build (a casem ma :)). Ale je to fakt poutave zpracovane, relativne neotrele a je to zadax. Takze doporucuju testnout.