ROENICK: jen drobná oprava, nejedná se o trasu D, ale trasu I.
Dle aktuálního plánu má trasa I propojovat Olomouc, Brno a Ágru a její výstavba bude zpožděna kvůli brblání magistrátu města Brna, kterému se nebude líbit, že by do Brna měla vést trasa C a nikoliv (zcela logicky se nabízející) trasa B. Cestující by tak k přestupní stanici Královo pole museli cestovat náhradní autobusovou dopravou po D1 a tak všichni jistě uznají, že bude lepší stavbu trasy I odložit.
Pražský magistrát se zpožděním nicméně ve své koncepci počítá a uvádí, že díky pohybu kontinentů tak ušetří miliony korun, které reinvestuje do dopravní infrastruktury a do roku 2080 postaví přístřešek u autobusové zastávky Jenerálka ve směru na Horoměřice. Současně připomíná, že zastávka Jenerálka je dlouhodobě zanedbávána a teprve sočasné vedění města předkládá koncepci na její revitalizaci.