• témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SPECTRECyber.Punk: The future is already here - it's just not evenly distributed
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    JOSE_MAT: Cili, kdo z vas? Ze by Sun? :-)
    SMETI
    SMETI --- ---
    JOSE_MAT: ajo lol to sem si nevsim vubec :]
    JOSE_MAT
    JOSE_MAT --- ---
    SMETI: nejlepší je ta poznávací značka úplně vlevo nad tim sedícím týpkem :)
    SMETI
    SMETI --- ---

The concept behind Deus Ex: Universe is to create an ongoing, expanding and connected game world built across a generation of core games. It’s a commitment on our part to deliver meaningful content that expands the franchise on a regular basis and to deliver a deep conspiracy that will span several connected Deus Ex games, creating a more immersive and richer experience than ever before. Deus Ex: Universe will include PC and console games, but also additional Deus Ex games and experiences available in other media such as tablets, smartphones, books, graphic novels, etc... You might have seen the name pop up recently in the press – well this is what it’s all about.
    I’m pleased to confirm that we are already into production of the starting point for Deus Ex: Universe with a new game for PC and next-generation consoles. We’re very excited about it at the studio and I wanted to let you know that most of the team behind Deus Ex: Human Revolution is already working hard on this new game. It took us four years to learn how to create a unique Deus Ex experience with Human Revolution and it was important for me to keep this knowledge within the franchise.

I want to leave you with a piece of concept art from our next-gen Deus Ex game that shows trans-humanism segregation, which is a backdrop to our vision for the next Deus Ex. It represents a "ghetto-city' voluntarily built in order to separate the classes. The people in this segregated class have reshaped their environment, nostalgic for their ideal of Cyber Renaissance. This dark and dystopian vision sets the tone for things to come in Deus Ex.
    For now, I hope you are excited about the future of this game that we love so much. Deus Ex is coming to next-gen, it’s early so don’t expect to hear much more from us just yet, but I wanted you to know.
    I'm very excited as a developer and gamer!
    http://community.eidosmontreal.com/blogs/future-vision-for-deus-ex?theme=deusex
    JVMLOK
    JVMLOK --- ---
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    The sensors in the Haas-Peters class hand are several times as sensitive as those of a human hand. I can estimate within eight ounces the weight of any object I hold in it and count grains of sugar that rest on its surface. When I caress a lover's cheek I experience every texture, every slight undulation of her jaw line. I can adjust the hand's temperature, increase and decrease the pressure per square inch it exerts when grasping so that I can crush masonry or grip a soap bubble. If anything, the arm expands my experiences, which is why I'm prepared to offer substantial payment if you bring me a Haas-Peters model.

Let's deck into the BLOODNET (Undead Version) | Page 5 | rpg codex > 12 years of whining about shit RPGs
    http://www.rpgcodex.net/...index.php?threads/lets-deck-into-the-bloodnet-undead-version.38896/page-5

Browsil jsem neco jineho a narazil na tenhle muj vubec nejoblibenejsi citat z Bloodnet,... Mmchodem obcas prosvitJi na netu naky predelavky origa od Microprose,opravdu nekdy vznikla naka lepsi verze? Treba tajdle ve foru jsou videt na mape obrazky lokaci,ktery ja ve hre urco nemel... Kdyztak link na dwnld pls, da se to v DosBoxu a vrele doporucuju i dnesnim hracum ( schvalne bych si poslech recenze, pamatujete Bloodnet?)
    TONAL
    TONAL --- ---
    KALKALOID: To je výtečný snímek. Trampoty emzáka, co quitnul job a zmateně se snaží začlenit mezi lidi. Velice příjemné koukání i když jsem knížku nečetl....
    KALKALOID
    KALKALOID --- ---
    JOSE_MAT: Sic to sem nepatri, ale jako zase bacha. Sem ji nedavno videl na nejakym festivalku v kine v adaptaci vyborny knihy Pod kuzi, kterou vsem zde vrele doporucuju diky svy temnote a atmosfere, a nebyt tam ona, tak to asi ani nedokoukam. Nicmene knihu stejne doporucuju vic, na ten film clovek rozhodne musi mit naladu a asi taky znalost s ty knizky, i kdyz nektery momenty sou tam hodne moc. http://www.csfd.cz/film/293750-pod-kuzi/
    RIVA
    RIVA --- ---
    JOSE_MAT: No, kozy ma jako Major... :D
    JOSE_MAT
    JOSE_MAT --- ---
    RIVA: jestli jí opravdu bude hrát Scarlett Johanson, tak to ani nemám v plánu vidět
    RIVA
    RIVA --- ---
    JOSE_MAT: A co ta hrana adaptace GITS1 co uz leta planujou? Myslis ze to bude stat za to?
    RIVA
    RIVA --- ---
    AVATAR: Jojo, google uz jsem pouzil... Jen jsem doufal ze mi tu nekdo da trochu vic omacky! :D
    JOSE_MAT
    JOSE_MAT --- ---
    RIVA: arise je snad další alternativní realita, ale časově se to prostě odehrává před všim ostatním
    In what order should I watch the Ghost in the Shell series? - Anime & Manga Stack Exchange
    http://anime.stackexchange.com/...ns/2922/in-what-order-should-i-watch-the-ghost-in-the-shell-series
    RIVA
    RIVA --- ---
    JOSE_MAT: Aha, tak to jo. A Arise je soucast SAC?
    JOSE_MAT
    JOSE_MAT --- ---
    RIVA: hele, že je tam narážka je možný, ale Ghosti in the shell a Inocence jsou podle příběhů z mangy, kdežto stand alone complex má příběh vlastní a autor je jinej
    RIVA
    RIVA --- ---
    JOSE_MAT: Takze se se SAC rada (serialy a film) vubec nijak neintegrujou s GITS 1 & 2? Me prave prislo ze v tom Solid State Society delali hodne narazek na udalosti ktery by teoreticky nasledovaly v GITS1. Dokonce se tam objevil i ten typek ze sekce 6, kterej v GITS 1 lovil puppet mastera.
    JOSE_MAT
    JOSE_MAT --- ---
    RIVA: solid state society patří k seriálu GITS: stand alone complex, kterej má jinej příběh než původní filmy
    RIVA
    RIVA --- ---
    RADIQAL: Zdar, potreboval bych trochu osvetlit chronologii v GITS. Vcera jsem dokoukal film Solid State Society, kde se na konci "Major" vratila do "Sekce 9". Navazovala ta doba jeji nepritomnosti / solove kariery, primo na originalni GITS film, kde se jeji "ghost" spoji s mysli "Projektu 2501" a pozdejsi udalosti v GITS: Innocence?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam