• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUNGPAWarhammer 40000 Dawn of war I & II
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    HIJACKER: poznáš nejakú RTS, v ktorej nie sú stereotypné misie? Ak áno, pokojne sa podeľ, veľmi rád si ju zahrám.
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    mno ja to dohral az nekam na lv17 a Bimbas ma pravdu, ten single je strasne stereotypni , bud vymlatit vsechno a nakonci sejmout bosse (zas takovej tvrdak to neni) a nebo branit pred najezdama nejakej ten sonic array bo co to je, porad dokola to samy, motivuje jen sbirani predmetu. Postupem hry je na vyber vic jednotek i vozidla , ale sloty jsou jen 4, to me osobne nevadi, alespon nejaka zmena. To kryti, granaty atd je fakt odflakly, v coh je taktickej prozitek mnohem vetsi. Krom toho vyber jednotek v samotny hre mi prijde na warhammera nejakej malej : Scout, spacemarines, bolter squad(MG), assault raketaci, plasma bolter (AT), terminators, dreadnought, transporter a predator. Anihilate mod nema moc smysl, to HQ ma hroznou vydrz (30000), s tema par jednotkama cos i muzu vyrobit kvuli limitu borim jejich HQ asi 15min.
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    CLAVEN: ted to procitam a klobouk dolu, zajimave pocteni. Nekterym vecem se tedy nedivim uz
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    BIMBAS: neviem, ešte som len tak asi v tretine kampane a na vozidlá som zatiaľ narazil iba u nepriateľov.

    Ad Space Marines - mariňáci sú vo WH40K superhumáni, prečítaj si ten zoznam implantátov (okrem iného majú napríklad sekundárne srdce, regenerujú sa, dokážu prežiť vo vákuu a znášajú výrazne vyššie dávky rádioaktivity a tak):
    http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Space_Marines
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    CLAVEN: souhlasim, vyšší obtížnost jsem nezkoušel, pokud je to tam takhle, je problem vyřešen.
    - mise na ktere mas pouze jeden pokus jsou dobrá myšlenka.
    - nerikam ze hodnotim globalne, verim a doufam ze se to zmeni
    - tak k SC bych to nikdy neprirovnaval ale skratka 4 squady jsou pro me malo. To i v CoH jich je vicero. Zase chapu ze tady je to dano pozadim Space Marinaku, coz v prvnim DoW nejak nebrali v potaz. Spokojil bych se treba se 6ti. Samozrejme jeste nevim jak na tom budou vozidla. Budou take zabirat slot(y) ?


    CLAVEN: tak nevim co je na tom LULZ :) . Zanry rozeznat umim a kupodivu mi alieni, eldarská mágie a plazmové pušky ve Fantasy ze 40. tisícátého století nepřijdou divné. Tady je rozdil ze ten hrdina nebude asi az tak superhuman sam o sobe jako spise diky tomu brneni a to je to o cem mluvim. Muze mit nejake posilovace a pak se tomu nedivim. Dyt kazdy ma rad sveho avatara. Zase tolik jsem Warhammera 40k nestudoval. Studoval jsem jenom fantasy warhammera chvili
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    BIMBAS: zvláštne, že ti nevadia alieni, eldarská mágia a plazmové pušky, ale vadí ti, že tvoj superhuman Space Marine rozbije stenu :)
    LULZ?
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Moje dojmy sú naopak veľmi pozitívne.

    - keď sa ti zdajú jednotky nesmrteľné, zvýš si difficulty. Navyše pri oživení teamu oživíš iba hrdinu, nie ostatných členov jednotky, čo je dosť často rozdiel medzi víťazstvom a prehrou. V spojení s nemožnosťou sejvovať v priebehu misie je to IMO tak akurát vyvážené - plus sa ti niektoré misie úplne zatvoria, ak ich nedáš na prvý pokus.
    - po 4. misii môžeš dosť ťažko niečo hodnotiť, to je ešte v podstate tutorial.
    - population limit bude vždy 4 squady, a tak to je dobre. Toto nie je masová stavacia stratégia typu Supreme Commander, ale taktická hra na spôsob CoH (pravdepodobne ešte o dosť taktickejšia ako CoH).
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    btw. jeste me zajima co udelaji s terenem tanky atp. ale uz ted se povedlo memu hrdinovi na lvl 4 rozbit zed nejakym odhozenym orkem. Nevim jak si to mam vysvetlit, ale rozhodne nevidim rad prehnane od reality vzdalenou hardness objektu. Asi mi budete nekdo vysvetlovat ze maji posilovace a endoskeletony atd.. Tolik do toho nevidim ;)
    BIMBAS
    BIMBAS --- ---
    HIJACKER: amen
    HIJACKER: amen
    GHOST: amen :)

    Mé dojmy z offline hraní:

    včera jsme to se švarou zakoupili v množství 1 kusu na zkoušku jak obstojí oproti CoH kterou máme oba rádi a nejednou jsem dělal support a svagr tankovou dovizi. Původní Wahrammer 40k jsem hral za každou rasu a musim uznat ze graficky jsou postavičky v novím DoW2 pěkné. Instalace hry je uplna blbost (což už všichni spolehaji na to že ma člověk internet ? Ja nechci steam, nechci Live, chci hrat po Lanu jenom). Co se samotne hry tyka tak po 4 misi kterou jsem odehral mi to proslo stale stejne. Nevim jestli limit jednotek do mise se zmeni ale 4 je malo. Probihala stejna taktika temer pokazde. Pekne zpestreni je masakr bosse na koncich nekterych misi. Sere me ozivovani partaku (neni to nizsi obtiznosti hry ? ) . Kdyz to nekdo koupi da se team ozivit a to i hrdina. Vcelku tedy je to navykove jako puvodni DoW (nekde jsem slysel ze uz ted je nekde patch dro DoW2 ktery otevre vsechny rasy po lanu) ale neni to tak hezke a hratelne jako CoH. Kryty mi prijsou odflaknuté, postavicky se daji ze sebelepsiho bunkru jednodese vygranatovat (ani se nemusi pouzit vetsi trhavina od scautů).

    + system lvlů jednotek a equip
    + grafická podoba jednotek
    + snaha o taktiku

    - snaha o taktiku
    - nesmrtelnost jednotek
    - limit jednotek

    uz me nic nenapada takhle po ranu :)
    GHOST
    GHOST --- ---
    GHOST: tak oprava, následná reinstalace je skoro hned a ten problém se dá dočasně vyřešit snížením detailů, ale stejně to nic moc nemění :)
    GHOST
    GHOST --- ---
    Tak moje dojmy z DoW 2 jsou asi jako na horské dráze. Nejdříve nadšení z toho, že mám originálku 2 dny před ofic. vydáním (900 Kč jsem obětoval jenom kvůli tomu, že je to Ten Relic). Pak trochu rozmrzelost z toho, že to stejně můžu nainstalovat až 20. kvůli Steamu. Instalace jako taková byla "docela v pohodě", i když Steam jako takový mi přijde jako úplně zcestný software. Dopracoval jsem se nakonec (po stáhnutí patche - v den releasu, weird?) k menu, kde jsem si musel zaregistrovat Windows Live, což mě bannery neustále lákaly na online account, což jsem využil a po 1/2 hodině jsem zjistil, že to v ČR není podporováno! (Proč to tam teda je???) Takže offline account, zcela k ničemu, jen otravuje to blikání nahoře (LIVE) a dole (Steam).
    Následovalo nadšení (a trochu zaskočení) z toho, jak to vypadá, ale RPG prvky jsou prima a vlastně je to řež pořád stejná, jen trochu jiný princip. Až do doby, než mi to po asi 4. misi spadlo bezdůvodně, ale "nic se nestalo" a vše se uložilo, tak mi to nevadilo. Dokud se to samé nestalo podruhé a... ? Bug! V kampani nelze pokračovat, resp. můžu si lítat jak chci, ale není kde bojovat, jen tyranidi si neustále "ukusují" části planety. Tak jsem to vypnul a podíval se, že už to prý "sledují a pracují na tom". Nevadí, tak si dám těch x misí znova no. Jenže? DoW2 nelze znovu spustit a háže to crash error. A odinstalace? De facto jde, ale instalace už ne, protože Steam si nerozumí s DVDčkem.

    Mám jedinou otázku: Proč, sakra, si má člověk vlastně kupovat originální hru??? Je to zbytečně komplikované, na tužku a úplně mi to zkazilo požitek z fakt prima hry.
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    je to jinej svet. Ve warhammeru praskaj pancire pod energetickejma kladivama v kolosalnich bitkach, zatimco v CoH je vetsina jednotek na volnym prostranstvi hodne zranitelna a bez spravnyho comba moc nezvladne. Kazdej si najde to svy, nekdo chce hodne moznosti a taktiky ale pritom regulerni staveni a valceni. Relic to udelal chytre aby si ty dve RTS vzajemne nekonkurovali :) Ten dow2 ma imho orezany to nejlepsi z obou strategii, nejsou tu ani ty obri armady z DoW1 ani poradny vyuziti taktiky a prostredi z COH. Uz jste to nekdo zkousel po netu?
    CZTIBA
    CZTIBA --- ---
    Mozna prave ta zbytecna slozitost boje je tou nevyhodou, kuli ktery budu mit radsi DOW. Kazdopadne tu nikdo nerika, ze coh je sracka :-)
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    GANBOY: taky se tam najdou krasny jednotky, jako treba klasickej Tiger (king tiger je az moc velka bestie) , jagdpanther nebo rangers apod. ale warhammer to neni, to je jasny .) Celkem by byl vtipnej mod mit v coh space marines proti wehrmachtu, stacil by jeden vysadek s heavy bolterem .)
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    HIJACKER: to ale nic nemeni na tom ze ja bych svoje terminatory za nejaky teplakovy luftwafaky nevymenil ani za zlaty prase:p
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    tak ta hra ziskala v recenzich bezne kolem 90% , tolik lidi by to nehralo kdyby to byla nejaka smucka a s nejakou masovou fps se to neda srovnavat .) MP je prave na coh to nejlepsi, je to i dost podobny warhammeru, akorat se pointy spojujou do uzemi a na uzemi je i zavislej limit jednotek. System jednotek taky podobnej , jsou tu jednotky na velky vzdalenosti (artilerie,mortary,stuky) , stredni vzdalenost (bezny vojaci, MG,AT sniper) a na blizko (vojaci se samopalem, assault squady, plamenometny vozidla). Pak uz jen zalezi jak si to clovek posklada, taky tu jde udelat hordu pesaku+tanku, ale to je snadnej cil pro nalet nebo arti. Ty bitvy jsou impozantni, pesaci se dobre krejou za prekazkama, hazej granaty, odpalujou pasy tankum, mg omracuje jejich hordy elite grenadiers , tanky si razej cestu dopredu ..do toho nejakej ten pekne provedenej firestorm nebo nalet a vsude litaj koncetiny. V zadny RTS sem nikdy nemel takovou radost z peknyho zasahu, kdy se mi treba podari odrovnat 3 tanky v rade jednou ranou nebo vyhodit do luftu luftwafe :) Pokazdy to bylo, ze jedna jednotka strilela do druhy dokud jedna z nich nepadla, tady se vsim tim krytim,funkci retreat,panzerfaustama a granatama je to jen o zkusenostech hrace. Jak se nekdo muze divit ze to mp nekdo hraje? Ste si ze singlu udelali mylnou predstavu nejaky hry ve stylu codename panzers apod. je to regulerni RTS se vsim vsudy. Ted ma DoW 2 spoustu funkci z coh, (MG-supresion, retreat, kryti a kdovi co jeste) , sem zvedavej co na to fandove warhammeru reknou. btw kdyz chci nervovy vypeti tak si dam COH automatch 1v1 victory point, to je dobrej adrenalinak :)
    CZTIBA
    CZTIBA --- ---
    HIJACKER: Ze to hraje spoustu lidi neznamena, ze je to skvely. Cod 1 taky hralo milion lidi a pritom to byla primitivni hopsacka :)

    Jinak, coh nebyla spatna hra. Par hodin jsem u ni stravil. Ale na dow to proste nema, chybi tam ta dynamicka rezba :)
    BULHI
    BULHI --- ---
    HIJACKER: no hral samozrejme, jinak bych to tu nepitval :-) je to uplne jinej styl hry a uznavam, ze se proste muze libit kazdymu neco jinyho, ale takovy nervovy vypeti, jaky zazijes pri 2x2 ve Warhammeru, mi zatim zadna jina hra nenabidla :-))
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    no s inzenyrama bitvu sotva vyhrajes. Navic ze zacatku ma clovek sotva na jedny inzenyry navic a barak na pesaky, pak hned na 1squad riflemanu,mg,mortar nebo jeep, Kazdej se vetsinou snazi vyrobit rychle MG+snipera a zabrat nejkonfliktnejsi misto, udelat predsunutou zakladnu, zatlacit ho pechotou do tylu a rychle nasadit lehky obrnence a silnou pechotu(airborne,rangers,stormtroopers apod.) popripadne nejakej tank. Vetsinou ke konci je z toho tankova valka, kde prezije jen elite infantry. Me nejvic bavi zacatek , kde si clovek musi vystacit s malem, a kazda dobra akce (rozdrceni presily chytrym utokem ) ma velkej vliv na celej zbytek hry, proste valka o suroviny, kazda cast mapy je jinak urodna/strategicky vyhodna. K tomu vsechny ty mozny kombinace, miny, nastrazny vybusniny, ruzny druhy granatu, pytlovy steny pro lepsi kryti , clenitej teren kde se daj vyuzit vsechny nastrahy... by ses divil co lidi vsechno ve hre nevyzkousi
    GHOST
    GHOST --- ---
    HIJACKER: fakt? Mě to přišlo úplně postavené na hlavu. Na začátku se postavilo mraky engineerů a už to jelo.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam