PHOW_SAATCH:
Metal je prostě moc malej rybníček, ruka ruku meje a rozhodující kritérium je jestli se to prodá, nezřídka po tom co seženeš sponzora na turné s velkym jménem co si tě vybere :) CoF je srdcovka který jsem ochoten odpustit snad i ten Brutal a kdo tvrdí že to byla ,je a bude tupá popina pro špekatý Gothičky je IMO magor. Třeba The Principle Of Evil Made Flesh byly parádní a myslimže nevim o Metalový kapele co by takhle uměla intra.
Vzhledem k tomu že roky jezdim mj. na Drumce a nepohrdnu ani slušnym Trance případně NWA jsem asi poslední co by řešil žánry (modní vlny v Metalu a příbuznejch žánrech co za pár let končí už jsou jiná věc, kde jsou dneska třeba takový Bring Me the Horizon) . Každopádně je IMO diametrální rozdíl mezi undergroundem od podlahy co se díky naprosto nespornejm kvalitám masivně prosadí viz třeba zmíněnej Emperor s Ihsahnem, původní Sepultura anebo Celtic Frost ,.... a třeba spotřebníma odrhovačkama typu aktuální forma Nightwish.
Další příklad kapely co tenhle posun směrem ke stravitelnější melodičtější produkci neustála úplně se ctí jsou právě ty Dimmu. Je teda spravedlivý dodat že snad ani to poslední elpo neni IMO ani zdaleka tak strašný jak se rádo tvrdí a třeba klip ke Sacreligious Scorn je dodnes snad ještě větší prdel než v tomhle směru i Trollechem IMO nepokořený Call Of The Wintermoon :D
Tenhle tlak vydavatelství je v Metalu fakticky odnepaměti a ne vždycky to dopadne dobře-stačí si srovnat třeba zrovna tady Def Leppard& spol. s Venom apod. :)
The rise and fall of the New Wave of British Heavy Metalhttps://www.ft.com/content/ce3e22f1-f97a-4e43-9295-148acc753298"... Def Leppard had always been poppier than the other bands, but their third album, Pyromania, was custom-made to sell in America, and when it did just that, the record labels encouraged the other bands to try to make softer, more melodic albums to follow suit. The problem was they didn’t have the same time, money, songwriting nous and producer. Diamond Head’s third album, for example, was produced by Mike Shipley, who had engineered Pyromania. “He said they spent two weeks on the first four lines of [the single] ‘Photograph’, just getting the vocal, whereas most bands could do an album in that time,” said Diamond Head’s Brian Tatler. But while Pyromania became a huge hit, the watered-down albums the other bands made to ape its success did not..."