• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KEJNORED DWARF: KOMUNITA BRAMBOROVÝCH LIDÍ - tři milióny let na nyxu.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SKRU: Jsem druhý technik ve Vesmírném sboru. Mám instrukce, abych vám řekl pouze jméno a číslo. Nevím, co jste zač, ani co máte za lubem, ale nic víc ze mě nedostanete.
    SKRU
    SKRU --- ---
    FRK_R23: Tak na to půjdeme jinak. Měl jsi halucinace, viď?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SKRU: Nejsem si jist, že Vám rozumím, pane.
    SKRU
    SKRU --- ---
    FRK_R23: Tak moment. To je habaďůra, viď? Všechno sis vymyslela, abych zapomněl na tuhle díru! Ty nejseš žádná chudinka. Měl jsem pocit, že jsem vohromnej borec. Ne že bych se tak necejtil furt, protože já vohromnej borec jsem.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SKRU: Nechtěl jsem vyvolat paniku.
    SKRU
    SKRU --- ---
    FRK_R23: Co to do vás vjelo? To je jako sobotní večer u Zdi nářků. Proč musím být vždycky já ten silný?
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    SKRU: Je to velmi dobrý nápad, pane, ale má jen dvě malé, drobné vady
    SKRU
    SKRU --- ---
    BOODIA: Krytone, připrav pět set kubíků kortikoadrenalinu, dvě pinty plazmy, laserový skalpel a nějaké kleště, třeba makrobulingtonky.
    BOODIA
    BOODIA --- ---
    HNILOB: tos musel operovat za velke tmy
    HNILOB
    HNILOB --- ---
    MR3SKA: Listere, jsem příliš, příliš velký gentleman na to, abych se snížil k hovoru, jenž vedou primitivové ve sprchách. Vše, co potřebuješ vědět o McGruderové, je, že jsem jí sklátil!
    MR3SKA
    MR3SKA --- ---
    HNILOBe, musíme ji očernit...
    BOODIA
    BOODIA --- ---
    MATHES: plana nevedomost, vzdy a vsude...
    HNILOB
    HNILOB --- ---
    MATHES: Už bylo načase, abych si trochu zablbnul! Hej, hej! No, a... co ty? Jak to jde?
    MATHES
    MATHES --- ---