• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRUCEI:\truce\notes | | Le'Olam, Ever!
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    vanocni cteni starych textu hladicich dusi.



    Antoine de Saint-Exupéry



    Citadela



    XXXIX





    Neměl pravdu ten člověk, když říkal o svém malém domku:



    "Stavím ho, aby se tam vešli všichni moji opravdoví přátelé ..."



    Co si ten ubožák o lidech myslel! Kdybych chtěl já postavit dům pro své opravdové přátele, nikdy ho nemohu postavit dost velký, nebo? neznám na světě člověka, aby mi nebyl alespoň zčásti přítelem, by? zčásti sebemenší a pomíjivé. Dokonce i člověk, kterého dám popravit. Jak lehko bych v něm našel přítele, kdybychom v lidech dovedli rozlišovat. A dokonce i ten, kdo mne zdánlivě nenávidí, a kdyby mohl, dal by zas popravit mne. A nepovažuj to snad za laciné rozněžnění, za shovívavost či obyčejnou touhu, obyčejnou sympatii, nebo? zůstávám strohý, nezlomný a mlčenlivý. Ale jak početní jsou moji rozptýlení přátelé, a jak lehko by naplnili můj dům, jen kdybych je naučil těm správným krokům.



    Kdežto koho jiného nazývá ten člověk svým opravdovým přítelem, než toho, komu může svěřit peníze beze strachu, že bude okraden - a pak je přátelství jen poctivostí sluhy - anebo toho, kdo by pro něho vykonal určitou službu - a pak je přátelství jen prospěchářstvím - anebo toho, kdo by ho v případě potřeby hájil - a přátelství je potom lenní přísaha. Já však pohrdám výpočty a nazývám přítelem toho, koho jsem v člověku zahlédl, toho. kdo možná spí, zasut v mateční hornině, ale přede mnou se začne vymaňovat, nebo? mne poznal, a usmívá se na mne, i kdyby mne třeba později zradil.



    Ale tamten člověk, rozumíš, nazývá svými přáteli lidi, kteří by dokázali vypít místo něho bolehlav - a jak by něco takového mohlo dát radost všem?



    Ten člověk si o sobě myslel, že je dobrý, ale naprosto nechápal, co je to přátelství. Můj otec byl krutý, ale měl přátele a dovedl je milovat a nikdy necítil zklamání, které spočívá jen ve zhrzené lakotě. Zklamání je cosi nízkého, nebo? to, co sis v člověku zprvu zamiloval, nemůže být přece nikterak zničeno tím, že je tu zároveň něco, co nemiluješ. Kdežto ty děláš z člověka, kterého máš rád, hned otroka, a když to otrocké břemeno odmítne, zavrhuješ ho. A jiný zase jen proto, že mu přítel věnoval svou lásku, udělá z daru povinnost. Dar lásky se změní v otroctví a v povinnost vypít bolehlav. Ale ten přítel nemá bolehlav rád. Dotyčný člověk se proto cítí zklamán, a to je nízké. Může se cítit zklamán leda proto, že mu otrok špatně posloužil.
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    http://blog.ihned.cz/c3-31041630-YSemin_d-dalajlamovo-poselstvi-je-nabozensky-kyc
    krestansky, fasisticky uvazujici bloger propaguje jednu pravdu
    ale nekdy ma v debate zajimave prispevky:


    Příčinou vzniku tohoto článku je neúplný vhled do reality. Autor se pohybuje (a tedy
    své chápaní omezuje) pouze na jeden ze tří základních pohledů na realitu. Tyto tři
    pohledy prokazatelně existují, žádný z nich není lepší než druhý. Všechny se však
    dotýkají jediné reality.

    Tyto tři základní perspektivy jsou základem všech hlavních světových jazyků. Jsou to
    3 osoby. Já (1. osoba - já) mluvím s tebou (2. osoba - ty, respektive takto vzniká my)
    a mluvíme o tom (3. osoba - to).

    Krása (1. os. - je vnímána výhradeně subjektivě) - Dobro (2. os. - vztahy mezi námi,
    jak se k sobě chováme) - Pravda (3. os. - objektivní realita, pohled z venku, atomy).
    Není divu, že umělec si nerozumí s materialistickým vědcem (každý se pohybuje
    převážně pouze v jedné perspektivě a považuje jí za jedinou důležitou).

    Umění - Morálka - Věda. Anebo Já - Kultura - Příroda.

    No a teď k věci. Když tyto tři základní pohledy použijeme na duchovní otázky resp.
    na "duchovní" realitu, tak zjišťujeme, že těžiště křesťanství je ve druhé osobě (My).
    Je to o vztahu věřícího a Boha (nebo Ježíše Krista). Celá křesťanská dogmatika je
    vystavěne v této perspektivě.

    Oproti tomu hlavní doménou buddhismu je osoba první (Já). Tedy se jedná o
    autentický prožitek Boha, probuzení se do své božské podstaty a to formou
    introspekce za pomoci propracovaných mentálních technik (meditace).

    Pro úplnost také existuje náboženství ve třetí osobě, kdy lidé primárně objevují
    nadpřirozeno například v dokonalosti přírody, vesmíru a jejich objevených zákonech,
    nepochopitelné komplexnosti lidského těla či evolučnímu pohybu lidstva vedoucí ke
    stále vyšší kvalitě a to bez centrální organizace. Prostě uctívání objektivna
    (mimochodem tady často začínají tzv. ateisté, či materialisté).

    Takže problém pana Semína je v tom, že ze své dominantní perspektivy (křesťanský
    fundamentalismus) mu zcela pochopitelně připadá nauka, jejíž těžiště je v
    perspektivě jiné (tibetský buddhismus), nepravdivá a kýčovitá. Zásadní chyba je
    však v neznalosti těchto perspektiv. Z toho logicky vznikají nevyřešitelné konflikty.

    Navíc i v křesťanské tradici nacházíme perspektivu první osoby - tedy osobní poznání
    naší božské podstaty tedy osvícení. Křesťanský mysticismus. Techniky kontemplace.
    Bohužel v běžné praxi římskokatolické církve se praktikující žádné kontemplační
    (meditační) techniky nemají šanci naučit. Dominuje dogmatika druhé osoby.

    Všechny 3 pohledy mají stejnou váhu. Pokud některý z nich ze svého vnímání a
    poznávání vyloučím, nemohu být nikdy kompletní.

    Pan Semín si správně této chyby všímá v opačném gardu. A tedy když dnešní
    postmoderní intelektuálové začnou praktikovat nějakou nauku dominantní v první
    osobě - Já (tedy zejména východní nauky) a dejme tomu praktikují meditaci, ale již
    nepraktikují další konkrétní elementy svojí nauky ve druhé osobě (přijde jim to
    zbytečné, když teď konečně pro sebe objevili svou první osobu), tak paradoxně
    může vzrůstat jejich egocentrismus a jejich snaha je tedy kontraproduktivní
    (protože pravda v první osobě je stav bez ega, které normálně v bdělém stavu
    vědomí zastírá naší božskou podstatu.)

    Takže nezapomínejme nikdy na všechny tři perspektivy. A katolická církev nechť
    opráší kontemplativní modlitbu (jako např. americká Centering Prayer) a huš na
    meditační koberečky.

    A až se tak stane, tak potom budete dalajlámovi líbat lemroucha, protože jeho
    tradice nám dává mnoho staletí zkušenností a poznatků o naší mysli, vědomí a jeho
    stavech a technikách rozvoje.
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    via Atominator

    http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/benjamin-kuras.php?itemid=5576 - Historii tvoří černé labutě


    ...
    Událost klasifikovaná jako černá labuť se vyznačuje třemi hlavními vlastnostmi:

    1. Je neočekávaná a nepředvídatelná, neboť její možnost nevyplývá z žádných dosavadních zkušeností.

    2. Má obrovský účinek.

    3. I přes svou nepředvídatelnost se (díky lidské potřebě vysvětlovat a kategorizovat) dodatečně a zpětně stává vysvětlitelnou a téměř logickou.

    To ale dál způsobuje, že se do budoucna připravujeme na nějakou konkrétní černou labuť, která už se nám jednou stala. Místo ní se nám pak ale stane jiná, na kterou opět připraveni nejsme.
    ...
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    Hard Drugs Made Me a Better Person

    http://www.myspace.com/toothfairy

    dobrej noiserock
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    OVERDRIVE: rekla bych "ale hovno", spis meli nedostatek informaci, a zili undergroundem, protoze vsude jinde byl utlak
    takze to fetovani brali trochu jinak (navic hltali fenmetrak po hrstech, varil se magorak...jiz stigmatizovani byli, coby manicky, a skryvat se museli, ne ze ne, bylo to urcite hustsi nez dnes
    toleranci zazijes na free openairech, a mezi kamosemi, a pak je tu spolecnost, ktera te nuti udrzet to v nejake rozumne mire
    a to je svym zpusobem dobre
    ten jeji tlak neni zas tak silnej, a navic je pristupnejsi, takze kde kdo si necha veci vysvetlit, i kdyz je nemusi uplne chapat, nebo to proste neresi, a kdyz ti na porade vypadne buchna z kapsy, stale mas jeste sanci, nikdo se neboji ze ho napraska nejaky konfident
    v minulem rezimu bylo fetovani unik zejmena pred objektivni realitou,
    dnes unikame hlavne pred realitou subjektivne vnimanou
    takze takzvany nepritel, ten nestoji pred nasimi branami, ale je ve meste, a jsme to my sami, bojujeme jen se sebou a svym vnimanim, teda pokud uz nemluvim o fazi takzvanych ranych experimentu
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    trochu z jineho nez dark amb soudku
    .... soudku?? mam vyjadrovani stredoveke labuznicke hospodske, navic celkem vesele, lol
    kazdopadne trance/house a libi se mi vokal

    http://www.youtube.com/watch?v=S4rY0w6jlWw

    further i`m faster.... release yourself...it`s a big sky..
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    proslo od noveho roku, musim dohledat [optal jsem se na to], jak je to s kombinacemi, tedy mam 2g peri a 1,5g hera legal? Taky nevim, jestli je to list povolenych a zcela legalnich mnozstvi nebo zda je to trestne v podobe prestupku... Kazdopadne je to velmi velmi kontroverzni krok imho i z meho osobniho pohledu uzivatele vsech techhle latek, zajimalo by me, jak se zmeni doba a masa treba na mensich mestech, v Praze se asi nestane nic zasadniho.
    Zajimalo by me, zda by generace fetaku s takovou toleranci mela hezci pohled na sve uzivani, takze by si nedelali paranoidni stavy a sebecenzurni sebeutlaky, jak jsem to zazil sam na sobe, kdyz jsem si uvedomil svou zavislost na opiatech napriklad. Jestli si reknou, ze tohle spolecnost prece toleruje a budou uzivat stastnej. Pokud ano, je to nejlepsi krok, ktery mohla nase byrokracie pro uzivate udelat...


    Konopí, kokainovník, kaktusy obsahující meskalin: 5 rostlin Marihuana: 15 gramů sušiny
    Hašiš, pryskyřice z konopí: 5 gramů
    Houby s halucinogenními účinky: 40 hub
    Extáze:4 tablety či kapsle nebo více než 0,4 gramu práškové či krystalické substance
    LSD: 5 papírků, tablet, želatinových kapslí nebo krystalů
    Kokain: 1 gram
    Pervitin, metamfetamin, amfetamin:2 gramy
    Heroin:1,5 gramu
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    _ELPH_: muzem se spiknout a jit chatovat ke me, jestli Ti to vadi, jak ji tak znam tak nejake doporuceni muzik a podobne ji rozhodne nebude vadit,... driv jsme se tu verejne hadali a podobne, takovejhle prijeme tematickej chat ji asi nebude vadit...

    skoda, ze jsi nemel prilezitost jit s nama do kostela, sice jsem byl hodne nesvuj z katolicismu jako takoveho, ale rozhodne to byl hezkej zazitek a jako staryho pankace co posloucha temnoty a v temnnu zrejme nejakym zpusobem je i upsanej bys byl ve svem zivlu a ja bych mel nekoho k ruce, kdo je z druhe strany... hele napada me, nezajimala by Te mensi skupinka lidi, co si chtej udelat vlastni ritual, pripadne nechtel by ses neceho takoveho zucastnit jako muzikant... pokud jo: [ Jo jako ze by byly i nejake cool rostenky na obetovani, zahrobni zpevy a vzyvani Yog Sothoth? ]
    _ELPH_
    _ELPH_ --- ---
    OVERDRIVE: imho skor ako ich sem das sem prijde truce a vyprasi nam kozuchy ze jej tu chatujeme
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    _ELPH_: ja vim, mam ty nahravky ;] jestli budete zlobit, hodim je sem ;]
    _ELPH_
    _ELPH_ --- ---
    OVERDRIVE: tss od teba? ved mne truce kricala do mojich noizov ked sa tebe o nej maximalne tak snivat este len mohlo :pp
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    _ELPH_: naucila se odeme poslouchat predevsim tuhle muziky a kombinuje to s housem a minimalem, takze OT tu snad nejsme

    Aral Hypnox si kazdorozhodopadne dam, CophNia ja proste rad, prave ten patos se mi libi stejne jako treb u Ordo Rosarius Exuilibrio.
    _ELPH_
    _ELPH_ --- ---
    OVERDRIVE: nemam ziaden blog, len sem davam nejake veci co mam rad, alebo co zrovna pocuvam ale len youtube zvacsa http://kyberia.sk/id/3095685 ... z uloz.to ma boli hlava a CophNia maju na moj vkus moc kokotsky patos. si daj radsej aural hypnox http://vimeo.com/7472672 :) ale uplne offtopic tuna asi :) chuda truce . radsej posta asi
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    _ELPH_: jinak pane ::.: slysel jsem, ze pry nekde vedes nejaky blog s Tvojim hudebnim vkusem.. nejake rss bych dostat mohle, myslim, ze hudebni vkus mame podobny... sam bych se revanzoval nejakymi svojimi objevy, pokud by byl zajem.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    _ELPH_: jsem cekal, ze Te uvidim na Prague Industrial Festu... minule jsme se tam potkali a hezky se preli o to, zda se vyrvavajici Mikatchu da poslouchat nebo ne a ted jsi nebyl. Copak se stalo?

    Jinak dalo by se s Tebou domluvit na tom How to destroy angels?
    Porad odmitas uploadovat treba na uloz.to?
    Bohuzel nemam ftp, leda, ze bych si nejake pujcil od Binarky, kazdopadne asi nejsem jediny v tomhle auditu, kdo by mel o film zajem.
    Stejne jako bych hodne chtel Iconoclast od Boyda Rice.

    Jinak, kdyby nahodou nekdo z lidi, kteri sem chodi [ke me do auditu nechodi snad nikdo, kdo posloucha zvrhlou muziku, no des a hruza... teda ne ze by regge nebylo zvrhla muzika], mel zajem pozvat CophNia, rozhodne bych byl hrozitansky rad [vcera je utli v pulce, kvuliva policejni navsteve... :/// ].. a mam na ne primej kontaktm, po dost pratelskem popijeni na baru...
    _ELPH_
    _ELPH_ --- ---
    ja budem bdiet, ale tu katedralu mam sakra od ruky :((
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    bude dnesni noc nekdo bdit,
    a bude se mu rano chtit na roraty do kostela?

    Katedrála sv. Víta, Václava a Vojtěcha, Praha - Hradčany
    Po celou dobu adventní - od 3. do 24. prosince 2006 - se konají v chórové kapli katedrály sv. Víta, Václava a Vojtěcha v Praze již tradičně ranní mše svaté se zpívanými roráty. První roráty se uskuteční v neděli 3.12. v 8.00 hodin. Od úterý do pátku celebruje mše svaté kardinál Miloslav Vlk, biskup Václav Malý, biskup Karel Herbst nebo generální vikář Michael Slavík.
    Pondělí až pátek - od 5.45 hod.
    Sobota - od 7.00 hod.
    Neděle - od 8.00 hod.

    http://www.youtube.com/watch?v=vrv6WXJhVl4
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    you are ready, hell a lot..

    pushers come, pushers go,
    doesn`t matter, you are fool

    http://www.youtube.com/watch?v=ek9cFoIv5CA&feature=related

    TRUCE
    TRUCE --- ---
    neco o tom, jak to vlastne je
    (tentokrat o pokroku - proste diky nemoznosti nekomunikovat a faktu, ze jsme soucasti neceho, cemu se da rikat otevreny system)


    „Negativní zpětná vazba … úzce souvisí s pojmem homeostáze (klidový stav) a
    sehrává důležitou roli při navozování a zachovávání rovnováhy v systémech, tudíž i
    lidských vztazích. Pozitivní zpětné vazby … vedou ke změnám v systému, tj. ke ztrátě
    stability nebo rovnováhy. V obou případech je část výstupu (output) systému znovu
    přivedena do systému jako informace o tomto výstupu.“

    - Watzlawick -

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam