• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

• diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRUCEI:\truce\notes | | Le'Olam, Ever!
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    To: alt.magick.chaos
    Subject: Auto-rite: 'Breakage' (For the Jovial Pelting) (9407.autorit.tn)
    Date: 49940703

___ |\
    / B | \
    / R | \
    / E | \
    /________ A | \/
    | K \|
    A E
    G (for tzimon)

the tune-up barely helped
    "As long as it will make it to the mountains," I said.
    it stalled four times getting to six-thousand feet
    luckily I knew something of auto-repair
    only the third time were parts required

secluded in a mountain glade
    popped the trunk, out comes the kerosine
    backpack contained the robes and other tools

sunsetting in the month of Kaos
    later, I knew, the Jovial Pelt would be visible
    now I dove into the cold waters of streamblood
    purifying myself before the purge, I shivered to the bone
    rolling in pine needles, naked, sap-strewn

having fasted for two weeks on fruit-juice, I rattle foil pans
    popcorn
    robing, scenting myself with mugwort and juniper
    splashing the kerosine, the last of sunlight
    Barney in the driver's seat with a flower

cleared of debris, open to starlight
    attaching flint to my staff, sunglint off polished steel roof

in goes the tape, the ritual begins
    blaring music, the birds leave in a cloud
    suddenly the drugs take full effect
    a wild animal in the wilderness
    twisting, turning, heavy guitar, swinging the staff

one with the fury of sound
    out on the edge, down comes the flint

SMACK! CRACK! BA-BA-BOOOOM!

conflagration rips heat across my body
    searing off eyebrows, all my armhair
    music screaming, I flail away, diving
    roll, moving to the metal noise, metal pyre
    elated, the burn of a futile society

chanting the Agni invocation, application of corn
    POP! the host is born
    bashing the fuck out of the smoldering carcass
    staff blows to slow jazz roll
    boulder smashing the remains, buried trash

black of soot, rubber smell
    rabidly quaffing cornpop and cornwhiskey
    sleeping on the remains, dreaming of peacocks
    backpacking to the highway, walking home

elendraug i69!

http://www.arcane-archive.org/occultism/magic/chaos/auto-rite-breakage-1.php
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    jeste k teme nabozenstvi, Peter Carroll to tak pekne podava v Psychonaut/Liber Null.....

* magical, mystical and religious enterprises seek to fulfill five
    basic human needs, which can be identified as follows:

to provide techniques of emotional engineering
    to give life a sense of meaning
    to provide some means of intercession and intervention
    to supply an explanation of death
    to formulate a social structure or cult
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    * if it makes us feel any better we can call this chaos, the tao, or
    god, and imagine it to be benevolent and human-hearted. there are
    two schools of thought in magic. one considers the formative agent
    of the universe to be random and chaotic, and the other considers
    that it is a force of spiritual consciousness. as they have only
    themselves on which to base their speculations, they are basically
    saying that their own natures are either random and chaotic or
    spiritually conscious.
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    okno ktere navrhoval, v katedrale sv. Vita

http://www.abcgallery.com/M/mucha/mucha78.html
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    TRUCE
    TRUCE --- ---

TRUCE
    TRUCE --- ---
    no a Mucha! ted nekdy byli v navrhy tetovani auditku paradni jeho veci...takove plnovyznamove, zeny a diademy, ne jen salonni vily, vypadalo to tak staroslovansky, vznesene

no a na netu jsem nasla takovoudle

a

TRUCE
    TRUCE --- ---
    ts, nemozno linkovat. tak si to otevrete v jinem tabu ;)
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    ty kraje se mi desne libi vsechny jsou uzasne..
    ale tento nejvic ;)

(je to z tohoto webu: http://beardsley.artpassions.net/ - staci klikat na texty a pak na previous, chvili mi trvalo nez sem na to prisla;)

TRUCE
    TRUCE --- ---

Aubrey Beardsley! libi moc, konecne zjistuju autora a dalsi jeho dilo ;]]
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    * chaos, the life force of the universe, is not human-hearted. therefore
    the wizard cannot be human-hearted when he seeks to tap the force of the
    universe. he performs monstrous and arbitrary acts to loosen the hold of
    human limitations upon himself.

* ...out of chaos arise the two prime forces of existence, the solve et coagula of existence.
    the light power and the dark.
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    neres obrazky v zahlavi
    vidis ze je mam na haku...
    ;]
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    SHASHA_KRASTY: dej ji na zadek;)
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    _ELPH_: presne ako pise Overdrive..
    a s tou omsou to mam rovnako, nedavno avizovane roraty bol taky pokus. aj som myslela ze to pojde, ze su to len symboly, ale nejako ku me teraz prichadza len to, ze dako nie - a nie mojou vinou. oni trvaju na doslovnosti, uhnivajuca vetev imho.
    aj ked oni sa domnievaju, ze strom.

dalo by sa to vnimat z historickych suvislosti, v doba ked krestanstvo zacinalo sa velmi podobala nasej. mnoho sekticiek, marnost intelektualismu, moralny upadok
    ak chceli ti nevzdelanci, a spociatku sa im za to aj vsetci grecki a rimski filozofi vysmievali, nejako prezit, nemohli stavat na 'logismu' ale na slepej viere
    az postupne okolo toho vystavali teologiu
    odmietali vsetko, a ja neviem ci si chytry Jezis vybral particku rybarov len preto, aby jeho slova skomolili, alebo preto, ze boli schopni prijat novy myslienkovy system... teda skor skutkovy.
    inac cirkev broji za cistotu "moralky" odjakziva. a nikdy sa jej to nastastie nepodarilo uplne.
    zaujimalo by ma, co tym myslia? preco tym dokazu zit? co su to za ludia? mnohi z nich su vzdelanci... je to len reakcia na to ze "svet je zly" ?? (to mi inac hovorieval moj otec;)) ..vlastne vsetci)
    a tak sa radi chytia do tohoto uzavreneho sebapotvrdzujuceho systemu, v ktorom netreba riesit ziadne moralne dilemata (inac je to druhostupnova konvencna moralka, tvariaca sa postkonvencne), a ktory potvrdzuje sam seba...

utek od sveta. niekto nam postavil lepsi.
    _ELPH_
    _ELPH_ --- ---
    OVERDRIVE: tak to potom chapam. ja tiez tak nejako. na nejake obdobie som zavrhol kvoli katolikom uplne cele krestanstvo a az neskor som sa zacal k tomu vracat.
    sa teraz dokonca chystam sa ist pozriet na omsu do kostola cirkvi bratskej. raz som tam mal koncert a tomu knazovy sa pacilo co som hral, tak sa skusim ist pozriet ci sa mne nebude mozno pacit nim vedena omsa.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    _ELPH_: ono je to jinak s ni, ona se to pokusila znova najit, zahodila to taky uz davno, jen prave chtela to pouzit, pac hleda nejaky ty ontologicky souvislosti a vlastne i ten ritual, co by se zdalo, ze ma nejakou moc... teda jestli muzu mluvit za ni a jestli to spravne chapu.

Cetli jste Leden na vsi, kdy Bondy hned na zacatku rika "Dej se vule Tva! Ale dej se uz konecne! Nenech nas aby se dela vule nase a nedej nam poznat, ze jsi nas opustil." ?

Ten vyklad pravda potom neni prilis souvisly, ale velice vystizne postihuje co si myslim, ze treba citim i ja, jakousi vykorenenost sve neschopnosti dotknout se oblaku, ale zaroven nepritomnost nebo spis udivenou neviru a neschopnost verit v "TOHLE"

Pak je tam hezka veta, neco s palcem, budu parafrazovat:
    "Snad by pomohlo memu zivotu, kdybych se prestal kopat do palce.
    Nebo by jen pomohlo, abych se prestal soustredit na palec.
    Boze nedej, aby centrum naseho byti bylo v palci.
    Co uvidim, kdyz se prestanu kopat do palce a vzhlednu k nebesum? Nevim, vazne nevim, protoze to neumim, ale kazdopadne to nebude palec."

Tak vlastne bojujeme proti pokrytectvi a zlu techle krizovanejch hlupaku bez gnoze, a zaroven mozna sami hledame koreny, ktere nemame tim, ze inteligenci i citem jsme dokazali odvrhnout zlo, ale nenasli jsme viru.

To zas mluvim za sebe a za svou roky trvajici boj za zakazani a zniceni katolicke cirkve jako instituce, pocinaje vybombardovanim vseho krom knihoven Vatikanu.

_ELPH_
    _ELPH_ --- ---
    TRUCE: v mojich ociach by sa moc cirkev neocistila tym, ze by sa biskupy podpisali napr pod to ze "Považuješ homosexuálnu aktivitu za ohavnosť a smrteľný hriech", a v podstate vsetky body toho listu su imho podobne nezmysli.

ale inak chapem / ja som bol tiez podobne vychovavany, len zahodil som to uz davnejsie (aspon na vedomej urovni, nejake navyky z toho vo mne mozno este ostali). s tym ze nemam problem s krestanstvom, ani s niektorymi reformovanymi cirkvami, ale hlavne s katolikmi.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    O Diamande Gálas, jejiz veci prave ted posloucham, tedy zrovna ted ne morovou msi, ale Litanies of Satan:

Her work first garnered widespread attention with the controversial 1991 live recording of the album Plague Mass in the Cathedral of Saint John the Divine in New York. With it, Galás attacked the Catholic Church for its indifference to AIDS using biblical texts. In the words of Terrorizor Magazine, "The church was made to burn with sound, not fire." Plague Mass was a live rendition of excerpts from her same-titled trilogy which began as a response/homage/indictment to the multitudinous effects of AIDS upon the silent class - of which her brother was a member. During the period of these recordings, Galás had "We are all HIV+" tattooed upon her knuckles; an artistic expression of disillusionment and disgust with the ignorance and apathy surrounding the AIDS epidemic. Her brother, who died during the trilogy's final production, reportedly appreciated her efforts.
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    TRUCE: Truce, Truce, spatne to chapes, prava vira je prece tohle: http://musculus.cz/buh/otce_nas.php
    prosim poklekni a vzdej hold JEHO VELIKOSTI. ;]]]]]]]]]

Nektery ty vety jsou fakt dobry, kdyby do toho netahali Boga, je treba:

A nepřizpůsobujte se tomuto světu, ale proměňujte se obnovením své mysli, abyste mohli rozeznat, co je dobrá, příjemná a dokonalá Boží vůle.

za rozeznat bych dal tecku ;]

Zabavny je komentar, ze katolicka cirkev je hereticka. To vidim jako kurva oxymoron, ale konecne zidum to tak vicemene pripadne od zacatku, treba, rek bych ;]

Rozhodne bych se nezrikla studia filosofie, at uz jako obrazu protivnika, nebo jako doplneni obrazu a schopnosti chapat nas svet [sukajicich robotu]... buh je v Tobe a nejen tam, ale rek bych, ze to neznamena nic vic, nez napriklad to, ze mas v sobe slepe strevo a vajecniky ;]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam