BURKHAR:
Navic na to misto dojedes vnitrkem baraku a jeste tam mas troleje..
Vozovna Komín – Wikipedie
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vozovna_Kom%C3%ADn
Přes některé potíže (zvyšující se náklady, nevykoupené domy na místě plánované příjezdové komunikace) však stavba rychle pokračovala a již na počátku roku 1997 mohla být celá vozovna zatrolejována. Stavba příjezdové cesty ale dosud nebyla ukončena, proto došlo výstavbě provizorního trolejového vedení po ulici Jundrovské.
Nová komínská vozovna je dvoupodlažní stavba dlouhá 240 m a široká 35 m. V dolním patře jsou umístěny prostory pro denní a střední údržbu, celé horní podlaží zabírá plocha pro deponování trolejbusů. V areálu se nachází mycí linka a také krytá testovací dráha pro zkoušení opravených trolejbusů. Vozy vjíždí z ulice Veslařské po objetí celé budovy do spodního patra vozovny. Odtud po ošetření pokračují zatočenou rampou do horního patra, odkud je již přímý výjezd do Veslařské ulice, která v tomto místě již přechází na most vedoucí přes výpadovou komunikaci a tramvajovou trať.
+
geograf Příspěvky: 16
Příspěvek Re: Menší silniční stavby v Brně
Já bych se rád zeptal na nedokončenou rampu u mostu u tramvajové vozovny v Brně-Komíně, nevíte někdo souvislosti?
Skopek Příspěvky: 35
Příspěvek Re: Menší silniční stavby v Brně
Ty rampy v Komíně byly připraveny pro přestavbu Kníničské radiály na dělený čtyřpruh. Na tom mostě je dokonce vidět, že se počítalo i s odsunem tram o dvě pole dál. Toto vše je součástí územního plánu. Ale kdy dojde k realizaci je ve hvězdách protože bez R43 v Bystrci to moc nemá smysl. Navíc na trase je víc sporných bodů, např. řešení křížení radiály s vedlejší komunikací a tram u Obi. Je ovšem pravda, že silnice by si alespoň rozšíření pruhů zasloužila, je tam 70km/h a v tom stavu, v jakém ta komunikace je, je to někdy veselé.
Rek bych, ze mam pravdu ja :)