• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TORInyx :: pripominky uzivatelu
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    TARMAQ: díky; té diskusi nerozumím. jsem smířen s tím, že je to protože nejsem odborník, ta diskuse je koneckonců označena jako odborná. zřejmě slušnej tým, no..
    TARMAQ
    TARMAQ --- ---
    PJOTRIK: ano, boti urcite maji smysl.. nicmene kdyz je nekde zakazes, nemas sanci overit ze nekdo bot neni/bota nepouziva..
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TARMAQ: Tam to dava smysl zakazat...
    Naopak Dilberty pridava urcite automat a ve Filmovem kvizu je myslim taky bot na vyhodnocovani a nevidim proc to nepovolit, pokud nespamuje nebo jinak neporusuje pravidla
    TARMAQ
    TARMAQ --- ---
    MATHEZ: IMHO mysli [ 4:44:44 # KDO BUDE DŘÍV? # ╔╦╬╦╗ (cti hrabe) # PICHACKY NYXU ] . Mam tam ban, protoze jsem sveho casu chtel zkonstruovat co nejpresnejsiho bota a v pravidlech to jeste zakazano nebylo. To ze to tak delaji jini a nepriznaji to, je jina vec.
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    V3S: nevyškrabuju, vážně by mě to zajímalo, přijde mi to kuriozní.
    ADMIX
    ADMIX --- ---
    V3S: Taky jsem se svym vtipnym prispevkem pockal, az odpovi nekdo, kdo realne vi, jaky ty pravidla jsou, pac ja to nevedel :)
    V3S
    V3S --- ---
    MATHEZ: admix mel aspon trochu potencial, ty uz vyskrabujes dno slabsiho soudku, vid?
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    V3S: mě by zajímala ta soutěž. mám pocit, že jsem narazil na tajnou organizaci zodpovědnou za všechny první komenty pod každým youtube videem.
    V3S
    V3S --- ---
    IDLE: ja tomu rozumim, proto jsem poslal dva uplne odlisne priklady, aby to bylo zrejme ... zajimalo me spis, jestli nad tim taky nekdo premysli a jestli jsou nastavena nejaka pravidla, kdy to je v pohode a kdy ne
    IDLE
    IDLE --- ---