• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NARMOImperial Dawn - Role Play Ultima Online Shard
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    S ekonomikou to sice nema zase tolik spolecneho, ale pakrat jsem se o tom bavil s Moorem.
    Tyka se to zbroji... kdyz se podivate, tak temer kazdy nosi od verite nahoru a slabsi zbroje vyuzivaji jen opravdu HC hraci... proc je tedy rozdil ve zbrojich delan prevazne tak, ze zvysuji jen AR (a pak maji jeste nejaou schopnost). Proc se jim neda treba stejne AR a ke kazdemu kovu navic neco extra. Osobne mi je proste lito, ze nepotkam moc lidi, co nosi slabsi zbroje. Z fleku me treba napada, ze takovy Bronze full plate by mohl byt lehci nez ostatni, ale treba by se rychle rozmlatil. Takovy Mytheril plate by zase mohl rezistovat magii a vydrzel by daleko vetsi poskozeni.
    Stejne tak je imho problem ve zbranich, prijde mi, ze na ID probiha hodne souboru tak na 2 rany a to i kdyz proti sobe stoji dva wari.
    Chtelo by to reformu v tomhle ohledu, popr. zalohovat skripty a na nejakou dobu to vyzkouset a kdyz se to nebude hracum libit, tak vratit vse zpet. Tot muj nazor.
    VAI
    VAI --- ---
    Aribeth: Zdráhal bych se vůbec použít slovo ekonomika, protože ekonomika jako taková není a asi na žádném shardu nebude. Je to ovlivněno mnoha faktory a je tomu tak na všech shardech. Vždy bude velmi silně převažovat množství oběživa do systému tekoucího, než z něj vycházejícího...
    MOOR
    MOOR --- ---
    Aribeth: jiste, ekonomika je zalozena na kolobehu. jenze nejen mezi bohatymi a chudymi hraci. take to je system -> hrac -> system, pricemz bohati take do systemu vice vrazi. osobne si myslim, ze ekonomiku mame asi nejlepsi ze vsech shardu co znam. asi to je z velke casti dano mensim poctem hracu, ale stejne je to uspech. a i ten kolobeh bohati -> chudi jakz takz funguje.
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Loki_CZ: Vyber skillu je ciste na tobe, pokud se vlezes do souctu 750. Muzes byt mag i bojovnik zaroven, ovsem slaby mag a slaby bojovnik ;) V brneni nemuzes poradne kouzlit, staty nebudes mit dobre ani pro jednoho a ne vsechny dulezite skilly se ti tam vlezou
    LOKI_CZ
    LOKI_CZ --- ---
    Hmm nejak sem se nevyznal v tech pravidlech.. trebas jak je to s urcovanim povolani??.. nebo je to jedno?? proste se kazdej nauci ci chce?? takze muze byt trebas carodej/valecnik??...
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Moor: Protoze ekonomika je zalozena na kolobehu penez
    MOOR
    MOOR --- ---
    Vai: spis zatim porad bylo na poradu dne neco jineho. mozna uz je cas nekam se v tomhle smeru pohnout.

    Sunbeam: kdo chce syslit, at si sysli. kdyz v tom nekdo vidi napln sve hry, tak proc mu to brat. kazdej ma nejakej cil, nevim proc by to nemohlo byt treba 10 milionu v bance.
    VAI
    VAI --- ---
    Sunbeam: Koncepcí na zatraktivnění a vylepšení císařských guild je několik. Zatím bohužel není ujednoceno a nebylo dostatek vůle to rázným způsobem sjednotit a prosadit.
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    jo město, zajímavý nápad, ale myslím si, že na ID je měst opravdu sposut ya ve většině bydlí jeden, dva, nebo taky žádní obyvatelé :(
    výjimkou je samozřejmě minoc, nechápu jak to ti malí fousatí podsadití a strašlivě houževnatí sprosťáci udělali, ale nemaj už skoro kde bydlet...

    proč odliv peněz od bohatých, protže jsou tu hráči, kteř ísi jen hrabou ,nechápu naco, ale prostě hrabou a hrabou....
    ne slaimer mezi ně nepatří, protože ten rád pomůže, kde může...

    jinak návrh: co udělat něco se současným stavem všech možných cechů, halvně s císařskými, protože jsou v žalostném stavu, co takhle, kdyby se konečně sepsal pořádná pravidla, podle kterých b yse cechy museli řídit, halvně ty císařské!
    no a pak by stačil otřeba kždé dva měsíce kontrolovat, císařský kontrolní úřad :o)
    jo ještě by možná bylo ku prospěchu věci, aby od kždého řemesla, císařské cehc yjen úce zaměřené, mohl být císařský jen jeden, na určitou dobu, prostě císař by využíval služby jen těch nejlepších a ti by pak z toho měli výhody, myslím si, že by to mnohem pomohlo, ti co usnuli na vavřínech a jejich organizace je v rozkladu by se museli snažit, bay jejich místo neukořistili jiní...
    MOOR
    MOOR --- ---
    Aribeth: podle je lepsi vyuzit soucasna mesta. a nechapu, proc nejaky tok penez od bohatych k novackum umele vytvaret.
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Moor: Soucasna mesta budou zaplnena v dobe, kdy bude online 200 hracu, ja bych se do mesta pustila driv ;)

    Mas nejaky napad, jak zbohatliky zbavit penez a dat je novackum?
    MOOR
    MOOR --- ---
    Aribeth: udrzeni hracu je strasne svazano s denim na shardu. bohuzel je to jak rikas, vetsina hracu se sama nezabavi. tudiz pro ne musi porad neco vymyslet gm. tuhle bitva, tamhle turnaje, onde spolecenska udalost... . a s tim je asi spojen ten pokles hracu v posledni dobe. dlouho nebyla zadna vetsi akce. vcera jedna byla, a hned bylo online 2x vic lidi nez jindy. to myslim mluvi samo za sebe.

    Na stavbu mesta je jeste brzo. nejsou zalidnena nektera soucasna mesta, tak proc nove? prijde mi to prilis samoucelne. ekonomika se da rozvijet i mene nasilnymi zasahy.
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Vai: Jini hraci na ID neprijdou, ID neni stavene pro novacky, osobne velice obdivuji hrace, kteri zacinali na ID a vydrzeli, ale kolik jich bylo? Ja vim o dvou. Meli bychom jim trosicku usnadnit zivot (stamina drain, nejak je zamestnat). Oni jsou strasne lini, ja se dokazu zabavit a zamestnat sama, ale jini ne :(

    Rada bych nahodila tema: Jak by se vam libila stavba mesta(ktere by postavili a zaplatili hraci) na ID? Nevim, jestli je na to vhodna doba, ale rozvinulo by to ekonomiku (asi by se platilo ve dreve, ingotech(a asi ve velkych cislech) = newbici maji praci, prelily by se penize bohatych lidi na chude novacky a stari hraci by meli zabavu)
    VAI
    VAI --- ---
    Já doufám, že ID má a bude mít vždy co nabídnout dobrých hráčům. On je také problém v tom, že typ hráčů, kteří v poslední době na Id přicházejí, mají zkušenosti několik let z jiných shardů a prostě už je pomalu ale jistě UO začíná nudit. Takové hráče je velmi těžké udržet a zabavit...
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Ja si nemyslim, ze bychom meli malo hracu. Malo hracu jsme meli, kdyz po ID behali tri lide, z toho 2 GM. Hracu porad pribyvalo a nemuzeme cekat hned radikalni narust. Jen posledni dobou doslo k velkemu odlivu hracu a ja marne badam po duvodu. Napadly me snad nepopularni upravy a ztezovani vseho, co jde. Nebo je to tim, ze relativne nedavno na ID rychle vzrostl pocet hracu a ted je ID omrzelo. Ja bych se nesnazila zvednout pocet hracu, ale spis zabranit jejich odchodu :( Pokud dame soucasnym hracum duvod zustat, pomalu budou prichazet novi tak jako doposud. A asi bychom meli trosku zlehcit zacatky, hraci jsou desne pohodlni a musime je udrzet alespon do te doby, nez ID dobre poznaji. I kdyz ty zacatky, ja si behem 10 dni dokazala pohodlne vydelat 90K

    A take si bohuzel porad vic zacinam uvedomovat, ze ID nema novym hracum, co nabidnout. Sice ma podle me bezkonkurencne nejlepsi scripty, ale i s nimi se hraci po chvilce zacnou nudit.
    MOOR
    MOOR --- ---
    Sunbeam: nebo mozna maly duraz na RP oproti jejich ocekavani. nebo nedostatek vyvoje sveta a akci (coz to se ted doufam meni k lepsimu;). bude to sousta duvodu.
    VAI
    VAI --- ---
    Sunbeam: Tak to nevím. Jediné co mne jako první napadne je, že máme pomalý růst skillů a hc herní systém...
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    dobře, tedy kvůli RP, no ale odrazuje to i lidi, kteří sem jdou za RP, čím to je???
    VAI
    VAI --- ---
    ZELGARIS: Ale na druhou stranu u část z nich je to jen a jen dobře. Pamatuju lidi z kelu, které bych na Id zrovna potkat nechtěl. :-)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Taky bych se nejak vyjadril, jenze nevim jak ^_^
    Ale souhlasim s tim, ze dost lidi RP odrazuje, i kdyz by nemelo :(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam