• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NARMOImperial Dawn - Role Play Ultima Online Shard
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    tadu jde spíš o to, že co je pro wara potíž, je pro šikovného archera lahůdka a prostě se to nedá vyrovnat, pokud je něco těžké pro mága, war nemá potíž a tak dále no

    chtělo by to asi fakt někoho, kdo by to prošel, jednotlivě za všechny ty tři základní typy a vyzkoušel a podle toho nějak děělat průměrnej loot mno :(

    jinak já zatím jako noob chodím na hady a bandity... jako archer, pokud se mi nedostano una tělo jsem v pohodě ,z banditů mám 20-100 zlatých a z hada je reptile kůže (giant serpent)
    mám kůží hodně, ale nevím, komu je prodat, tkaže je t ostejěn fuk, jestl ijsou pro men relativně snadno nebo těžko dosažitelné....
    ale zas je pravda, že mi nejde tolik o peníze, že si šípy dělám sám a víc zatím nepotřebuju, z luku střílím obyčejného, kerej si dělám taky sám... zatím nepotřebuju na nic šetřit...
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Myslim si, ze PvM neni spatne reseno, az na looty, ktere jsou nevyvazene. Resp, takovy ophidian ma o hodne mensi loot nez kostlivec nebo bandita, pritom ophidian je tvrdy orisek i pro ostrilene valecniky.
    MOOR
    MOOR --- ---
    Co vy si myslite o PvM a vydelavani v nem na ID?
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Aribeth, ohledne healu, myslim, ze prisery neni to, proc by se to melo opravovat... jak uz jsem rikal, pred nima proste uteces (ve vetsine pripadu a pak se nekde v klidu healnes)... heal se hlavne vyuziva v PVP, kdyby lecil malo nebo trval dyle tak v soucane dobe by byly boje jeste rychlejsi a nudnejsi nez jsou ted
    MOOR
    MOOR --- ---
    Aribeth: mozne by to bylo, ale bylo by to extremne moc prace.

    Zelgaris: nazaa se vzdycky odlisovala od ostatnich.
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Dobre moore, reknu to takhle, Nazae trva healing 5 sekund, vzdycky, nikdy tomu nebylo jinak.
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Uprava DMG a healu snad nepripada v uvahu, to by se museli upravit vsechny prisery
    MOOR
    MOOR --- ---
    Zelgaris: vsadime se?
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Ehm, moore, healing trva 5 sekund (ted jsem to nekolikrat za sebou zkousel), protoze jestli ne, tak neumim fakt asi pocitat => asi to bude znamenat praci pro tebe ^_^
    MOOR
    MOOR --- ---
    Zelgaris: jen technicka - healing netrva 5 sekund. jinak se k tomu vyjadrovat nebudu, protoze i kdybyste meli pravdu, znamenalo by to praci pro me:")
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    no divej, to by se ale musel upravit i healing, protoze ve stavu jaky je ted leci helaing nehorazne (ale tech 5 sekund je proste 5 sekund) a prisera ktera ti neda instanta te nezabije, protoze ji zdrhnes a do minuty si zpet
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    jojo, s tím útokem, i když jsme doteď byl jen craft, z odselchu a od pár zkušených borců vím, že souboje jsou na jendu dvě rány, to se mi moc nelíbí, udělat to nějak, aby souboj byl delší, aby prostě to nebylo o tý jedný dvě ranách....
    dobrý to bylo třeba na minockým bijci, to přeci jen souboj trval trochu déle, jelikož do sebe bijci řezali jen železnejma zbraněma a neměli žádnej AR..... takže rozhodovlaa i taktika pohybu a uhýbání a tak...
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    S ekonomikou to sice nema zase tolik spolecneho, ale pakrat jsem se o tom bavil s Moorem.
    Tyka se to zbroji... kdyz se podivate, tak temer kazdy nosi od verite nahoru a slabsi zbroje vyuzivaji jen opravdu HC hraci... proc je tedy rozdil ve zbrojich delan prevazne tak, ze zvysuji jen AR (a pak maji jeste nejaou schopnost). Proc se jim neda treba stejne AR a ke kazdemu kovu navic neco extra. Osobne mi je proste lito, ze nepotkam moc lidi, co nosi slabsi zbroje. Z fleku me treba napada, ze takovy Bronze full plate by mohl byt lehci nez ostatni, ale treba by se rychle rozmlatil. Takovy Mytheril plate by zase mohl rezistovat magii a vydrzel by daleko vetsi poskozeni.
    Stejne tak je imho problem ve zbranich, prijde mi, ze na ID probiha hodne souboru tak na 2 rany a to i kdyz proti sobe stoji dva wari.
    Chtelo by to reformu v tomhle ohledu, popr. zalohovat skripty a na nejakou dobu to vyzkouset a kdyz se to nebude hracum libit, tak vratit vse zpet. Tot muj nazor.
    VAI
    VAI --- ---
    Aribeth: Zdráhal bych se vůbec použít slovo ekonomika, protože ekonomika jako taková není a asi na žádném shardu nebude. Je to ovlivněno mnoha faktory a je tomu tak na všech shardech. Vždy bude velmi silně převažovat množství oběživa do systému tekoucího, než z něj vycházejícího...
    MOOR
    MOOR --- ---
    Aribeth: jiste, ekonomika je zalozena na kolobehu. jenze nejen mezi bohatymi a chudymi hraci. take to je system -> hrac -> system, pricemz bohati take do systemu vice vrazi. osobne si myslim, ze ekonomiku mame asi nejlepsi ze vsech shardu co znam. asi to je z velke casti dano mensim poctem hracu, ale stejne je to uspech. a i ten kolobeh bohati -> chudi jakz takz funguje.
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Loki_CZ: Vyber skillu je ciste na tobe, pokud se vlezes do souctu 750. Muzes byt mag i bojovnik zaroven, ovsem slaby mag a slaby bojovnik ;) V brneni nemuzes poradne kouzlit, staty nebudes mit dobre ani pro jednoho a ne vsechny dulezite skilly se ti tam vlezou
    LOKI_CZ
    LOKI_CZ --- ---
    Hmm nejak sem se nevyznal v tech pravidlech.. trebas jak je to s urcovanim povolani??.. nebo je to jedno?? proste se kazdej nauci ci chce?? takze muze byt trebas carodej/valecnik??...
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Moor: Protoze ekonomika je zalozena na kolobehu penez
    MOOR
    MOOR --- ---
    Vai: spis zatim porad bylo na poradu dne neco jineho. mozna uz je cas nekam se v tomhle smeru pohnout.

    Sunbeam: kdo chce syslit, at si sysli. kdyz v tom nekdo vidi napln sve hry, tak proc mu to brat. kazdej ma nejakej cil, nevim proc by to nemohlo byt treba 10 milionu v bance.
    VAI
    VAI --- ---
    Sunbeam: Koncepcí na zatraktivnění a vylepšení císařských guild je několik. Zatím bohužel není ujednoceno a nebylo dostatek vůle to rázným způsobem sjednotit a prosadit.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam