• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NARMOImperial Dawn - Role Play Ultima Online Shard
    NEMRTVY
    NEMRTVY --- ---
    ako hovorim chceme sa chovat ako mala skupinka 4 ludi ktori v minulosti hrali adnd minimalne 30 hodin tyzdenne ale kazdy siel svojou cestou po VS. a UO je optimalne na pripomenutie si dobrych casov :) a netreba nam ani PJa :))) a preco kecat vez icq ked mozeme kecat v UO a zaroven hrat ... proste parada
    NEMRTVY
    NEMRTVY --- ---
    SUNBEAM: no mne prave pocet ludi na kelevare uz liezol na nervy hlavne kvoli organizovanym skupinkam Player Killerov. Ktoru verziu UO treba k tomu a pripadne nema ju niekto k dispozicii ?
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    NEMRTVY: položil jsme tvou otázku člověkovi (slaimer), který na kelu hrával a ne málo :o)
    tady je odpověď, snad ti bude stačit:

    oproti Kelevaru, kde je velka hracska komunita, je ID maly shard. Ale je zde kladen duraz na RP hru a tak zde nikoho neuvidite "plsovat" pred bankou a jine neresti. I podvody jsou zde minimalni. Drtiva vetsina hracu je slusna a ma zajem o RP hru. GM takovou hru podporuji. Zacatky jsou zde tezke, ale pokud budete hrat kvalitne (nevim jak tohle napsat jako ze s dobrym RP nejdal dojdes), tak vam jiste ostatni hraci pomuzou. Je zde skillcup 750 (bez omezeni povolanimi). mnohe skilly vsak spolu souvisi a tak dobry bojovnik tech 750 bodu zaplni zcela. statcup 300. Zatim probiha betatest a tak se obcas meni nektere skilly ci jine veci ve svete. Ovsem skripteri jsou pilni a snazi se vychtat vsechny mouchy. To je obrovska deviza treba proti kelevaru. Nedostatkem je nizsi pocet hracu a tak radi uvitame dalsi kvalitni RP hrace.
    NEMRTVY
    NEMRTVY --- ---
    zdar obzeram sa po nejakom UO sharde. Hral som na kelevare ale chceme zmenit server. Chcem sa teda spytat ake vyhody a zaujimavosti ma ID oproti kelevaru ak to niekto hral tam aj tam. dikes
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Ja bych hlavne nerusila vyhodna mista, kde se vydelava (trollove, Shame). Vzdycky bude misto, kde se vydelava lepe, nez jinde a vy vsechna rusite
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Vai, ok, ale ber to z hlediska zabavnosti pro hrace a vyuzitelnosti... kdo bude chodit na prisery, ktere ho skoro zabiji ale bude z nich mit tolik zlatych jako z banditu, kteri se ho ani nedotknou? Ma to smysl na shardech kde je fame, ale ne na ID.

    JInak souhlasim s Finrodem, stejne jako on i ja chodim na bandity, protoze jsou lehci a maji loot 20-100 gp. Je u nich logicky, jsou to banditi => kradou => maji penize. Mam z nich dost penez a nestezuji si, nemam potrebu si za hodinu vydelat x tisich zlatych. Problem je v tom, ze nekteri hraci neprenesou pres srdce, ze tech 10k za hodinu mit nemuzou a kdyz muzou tak se jen rozstiluji nad rozhodnutim GM (viz Rozprava o ID na ID foru).
    VAI
    VAI --- ---
    Je otázka jestli by loot měl být přímo úměrný síle a dovednosti příšery. Některé příšery např. mohou být těžké, ale nemusí mít loot žádný. Nedá se to brát tak přímo.
    MOOR
    MOOR --- ---
    Sunbeam: no jo, ty nejsi zrovna typicky priklad uo hrace. bohuzel pro nas. ale rikas ze vydelat se da? ok. ale asi budou budou nejake upravy lootu, ktere bude provadet ruza. ja na to ve vetsim meritku nemam cas.
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    tadu jde spíš o to, že co je pro wara potíž, je pro šikovného archera lahůdka a prostě se to nedá vyrovnat, pokud je něco těžké pro mága, war nemá potíž a tak dále no

    chtělo by to asi fakt někoho, kdo by to prošel, jednotlivě za všechny ty tři základní typy a vyzkoušel a podle toho nějak děělat průměrnej loot mno :(

    jinak já zatím jako noob chodím na hady a bandity... jako archer, pokud se mi nedostano una tělo jsem v pohodě ,z banditů mám 20-100 zlatých a z hada je reptile kůže (giant serpent)
    mám kůží hodně, ale nevím, komu je prodat, tkaže je t ostejěn fuk, jestl ijsou pro men relativně snadno nebo těžko dosažitelné....
    ale zas je pravda, že mi nejde tolik o peníze, že si šípy dělám sám a víc zatím nepotřebuju, z luku střílím obyčejného, kerej si dělám taky sám... zatím nepotřebuju na nic šetřit...
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Myslim si, ze PvM neni spatne reseno, az na looty, ktere jsou nevyvazene. Resp, takovy ophidian ma o hodne mensi loot nez kostlivec nebo bandita, pritom ophidian je tvrdy orisek i pro ostrilene valecniky.
    MOOR
    MOOR --- ---
    Co vy si myslite o PvM a vydelavani v nem na ID?
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Aribeth, ohledne healu, myslim, ze prisery neni to, proc by se to melo opravovat... jak uz jsem rikal, pred nima proste uteces (ve vetsine pripadu a pak se nekde v klidu healnes)... heal se hlavne vyuziva v PVP, kdyby lecil malo nebo trval dyle tak v soucane dobe by byly boje jeste rychlejsi a nudnejsi nez jsou ted
    MOOR
    MOOR --- ---
    Aribeth: mozne by to bylo, ale bylo by to extremne moc prace.

    Zelgaris: nazaa se vzdycky odlisovala od ostatnich.
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Dobre moore, reknu to takhle, Nazae trva healing 5 sekund, vzdycky, nikdy tomu nebylo jinak.
    ARIBETH
    ARIBETH --- ---
    Uprava DMG a healu snad nepripada v uvahu, to by se museli upravit vsechny prisery
    MOOR
    MOOR --- ---
    Zelgaris: vsadime se?
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Ehm, moore, healing trva 5 sekund (ted jsem to nekolikrat za sebou zkousel), protoze jestli ne, tak neumim fakt asi pocitat => asi to bude znamenat praci pro tebe ^_^
    MOOR
    MOOR --- ---
    Zelgaris: jen technicka - healing netrva 5 sekund. jinak se k tomu vyjadrovat nebudu, protoze i kdybyste meli pravdu, znamenalo by to praci pro me:")
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    no divej, to by se ale musel upravit i healing, protoze ve stavu jaky je ted leci helaing nehorazne (ale tech 5 sekund je proste 5 sekund) a prisera ktera ti neda instanta te nezabije, protoze ji zdrhnes a do minuty si zpet
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    jojo, s tím útokem, i když jsme doteď byl jen craft, z odselchu a od pár zkušených borců vím, že souboje jsou na jendu dvě rány, to se mi moc nelíbí, udělat to nějak, aby souboj byl delší, aby prostě to nebylo o tý jedný dvě ranách....
    dobrý to bylo třeba na minockým bijci, to přeci jen souboj trval trochu déle, jelikož do sebe bijci řezali jen železnejma zbraněma a neměli žádnej AR..... takže rozhodovlaa i taktika pohybu a uhýbání a tak...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam