• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NARMOImperial Dawn - Role Play Ultima Online Shard
    MINOWARA
    MINOWARA --- ---
    Tajen: jidlo neni muj napad a ani realizace ...

    Sheela: ne nejsem webmaster, to je Narmo, ale me registrace funguji; jinak UO na 500MHz rozjedes, provozuju UO na notebooku s 200MB pameti a PII 300MHz a funguje to, sice zadne PvP a PvM docela omezene, ale jde to

    Kaiserin: pokud si hrala naposledy nekdy na podzim, tak nejspise ne
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Mikro je malej kluk comi spamuje icq peknejma navkama :))

    Minowara jo veciny vasich zmen k "lepsimu" sem si vsiml.. hlavne to jidlo.. :))
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    MINOWARA: ty jsi jak to chapu webmaster ID shardu, chci se te zeptat , jestli ten frormular pro zaregistrovani na shardu je na tom serveru ktery nejede, nebot se k tomu formulari nemuzu dostat
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    tady je to naky drasticky :)))
    ahoj ve spolek.

    Mikra nemazte. On je to jen malej kluk, co se strasne moc snazi ale vubec mu to nejde .(
    KAISERIN
    KAISERIN --- ---
    mam tam jeste postavu?:)
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    pokusim se rozjet ultimu pod li nuchem, uvitam nejaky rady :-) mno ma to vubec smysl se pokouset rozjed na 500mhz celeronu ? pameti je haafo, ale procak je pomalyyyy
    MINOWARA
    MINOWARA --- ---
    Tajen: pokud by byl wipe provazen nekolika zasadnima zmenama (k lepsimu) tak mozna prijdeme o nektere hrace ale zase novi pribudou a pokud by se uz pri registraci tridily registrace ... mno je to na delsi debatu
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    imho po těch vykrádačkách na ID tak nějak majetek moc nemá cenu. jinakco udělaá naskillovaný hráč? smaže a skilluje novou psotavu ;o)
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Mino Wipe = Ztrata hodne dobrych hracu.. PK naskilujes zachvili..
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    ono drží hubu, jelikož server nejde a co bude, až pojede, to se uvidí, až to tedy pojede, uvidíme, co se bude dát dělat, tedy zda se bude dát něco dělat, jinak s wipem souhlasím
    i když wipe je stejná utopie jako zrušení windu, no necháme se překvapit
    MINOWARA
    MINOWARA --- ---
    ja sem pro kompletni wipe ^_^
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    ETNIES [Nym'Veladorn] - 27.07.2005 20:27:05
    nemyslim si proste veleknezka je vopruz a nekdo to vodsrat musi nehazel bych to na nekoho jinyho a tvoje posty o tom aby si lara vyzkousel bejt radovej drow... cha cha nenech se vysmat palac mu zustane a vsechno ostatni taky s tim rozdilem ze ho siri nepude prudit s ritualama ktery sou mu vite kde a uprime receno me sou ty ritualy asi tak jako jemu ja na takovy kraviny nemam cas...


    S takovima hracema ma Wind za neco stat ? S takovima hracema ma nejak vypadat to vecne omilane RP ? Wind je az na par vyjimek lihen PK nikdo nechodi do Windu aby byl drow ! Do Windu se chodi skolit jen PK ! Hodte nato nakou RP atomovku ! Zamorte ho drakama nebo necim at sou drows z Windu nachvili vyhnani reba jen aby mesic vegetovali v jeskynich nad Windem.. nebo newim.. wipe drovu ? :( Jenze tady stejne kazdej drzi hubu :(
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    GMteam ? ne to nebudu komentovat promin :) Dnes sem zase skoukl audytka na ID a je mi vcelku spane od zaludku.. ale jeto proste lidma co zadanou rasu hrajou a jeto tim co vycitaji mne , proste to berou jako hru.. mne je nadavano zeto moc zeru a beru vazne ale .. jak hrat dory RP za drowa a nebrst to vazne ? zaco takova hra bude stat ? dopadnout jak drows co dou do Windu jen kuli tomu zese tu v ralatyvnim bezpeci nasskiluji a pak vyjizdeji ven za ucelem zabijeni a lotovani a rasou se ohaneji jen kdyz tim sve vrazdeni chteji omluvit ? llothisti si delaj prdel z toho ze se par drowiku konecne rozhodlo dat Windu řád ? toe snad zlej sen ne ? drowici z Windu se divej ze utikaj nubici ? jako dokud tam budou ty dva mali hitlercici Nym s Mikrem a budou je bezduvodne masakrovat nebude to onicem.. Nym se ohani nakejma svima shit pravidlama cosi vymysleli s Mikrem.. ale je zajimave ze tam ma ze se drows mezi sebou nezabijej cehoz sem unej byl svedkem i ja. kdyz vymlatil namesti i se zviratkama a sejmul i Mayu. ? Kdyz Mikronez sejmul nubika jen kuli tomu aby mu mohl ukradnout Primus robu ktera ma pro crafta defakto nulovou hodnotu.. ? A cosem tet cetl ze se dostava rasa behem 10 minut ? hmm ZLATA RADA WINDU kdy se rasa dostavala jen na doporuceni Rady ! aspon se hraci snazili neco hrat.. Priznam se vsichni delame chyby .. i Rada .. jejim velkym - bylo ze schvalili rasu Nymovi a Mikrovi.. ikdyz kdyby byl Mikro samotnej dal by se ukormidlovat.. Dodnes lituju zesem hlasoval pro rasu Nymovi.. budu si to vycitat az do konce svich dnu :(((((((((


    Mimoto nechcete udelat nejake itemky na tamovani nejakych special zviratek ? byl by to prinos jak pro crafty tak i pro tamery :)
    MINOWARA
    MINOWARA --- ---
    Tajen: resenim by bylo smazat Mikra a Nyma za nonRP ... ted jde jen o to jestli na to team pristoupi
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Mimoto mali dotaz nebude se pristavovat ? treba nejake nove podzemni mesto ? mam jeden supr screen neceho mozna hezciho nez je Wind kdo by mel zajem poslu na imejl :) Nebo kdo by mnel odvahu neco podobneho postavit :)
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Tak trosku zase z auditko o drowicich.. bohuzel zjistuji ze stejne kuli nekterem jedincum asi nakonec hrat nebu .. at se bude Siri snazit jak bude chtit moc stejne ji to Mikro s Nymem zkazi..
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Kněží




    Pravidla pro hraní kněžích
    Povolené povolání:mág,macer(nemůže se stát vyšší než yathrin)
    Povolené pohlaví postavy:žena(pravděpodobně budou preferovány),muž

    Kněžky Kiaransalee nemohou nosit brnění, spoléhají se na svou magickou ochranu a v bojové umění jejich nemrtvých ochránců. Oblíbenými zbraněmi jsou otrávené tesáky, škrtící smyčky a palcáty, které nejméně narušují tělo protivníka, který je později obživen

    Cíl kněžek:
    -Na všechny příjde smrt a krutá pomsta pro ty, kteří jim ukřivdily za jejich života. Pravá síla přijde pouze z ovládnutí mrtvých. Chytej, zabíjej a oživuj ty, kteří pohrdají Kiaransalee a hledej ty, kteří ji chtějí sloužit

    Oblečení kněží:
    -Při obřadech kněží nosí černý plášt s kapucí pošitou kostmi. Rozmazávají si šedivou pastu vyrobenou ze spálených kostí na obnaženou část kůže, na tvářích, rukách a nohách. Svatý symbol jejich víry je stříbrný prsten.

    Ceremonie kněží:
    - I když každý kněz musí své bohyni obětovat každý měsíc(osobní obět), má Paní smrti jeden zvláštní svatý den - Hroborvaní - slavený každý večer zimního slunovratu. Hroborvaní je slaveno individuálně, při kterém každý kněz obživuje tolik mrtvých kolik chce. Všichni tito mrtví - známí jako Mstiví lovci - jsou zžíráni myšlenkami po pomstě jejich vrahů a snaží se je vytrvale hledat. Kiriansalee jim na to dává dobu jednoho dne. Pokud se jim podaří spasit svoji duši tím, že zabijí v tuto dobu svého vraha, již nikdy nemohou býti oživeni. Mstiví lovci kteří neusspějí, se snaží vrátit do svých hrobů dříve, než skončí magická moc, která je udržuje při životě. Poté musí čekat na další obživení.

    Věrní drowi jsou za odměnu přeměněni do nemrtvých služebníků a je pro ně nejvyšší pocta stát se vyšším nemrtvým přímo po boku kiaransalee jako její nemrtvá stráž

    (pravidla a systém knezi-v diskuzi)

    Hrobororvaní(definice pro přenesení do hry):
    Drowi se na pokyn velekněžky shromáždí na náměstí.Odsuď se poté vede průvod do chrámu(drowi nemají brnění ani zbraně,měli by nést svíčky/pochodně).Poté se shromáždí u oltáře kde velekněžka zahájí rituál úvodním proslovem k bohyni,vyjmenuje její tituly a dá pokyn k zahájení příprav(rozmístění pochodní,příprava obětiny).Po skončení příprav(provádějí nižší kněží) velekněžka provede rituál(zde je pak vložen konec klasického rituálu,jen s tím rozdílem že tělo(nebo i těla) je vyneseno před Wind kde si je poté může přebrat bohyně,oživit a vyslat lovit bezvěrce(cca jeden den) jako nemrtvé.) a zakončí jej.Pronese opět proslov oslavující její paní a poté rozpustí drowy.Jakkékoliv chování drowů při rituálu jež by ho narušilo bude trestáno tak že dotyčný drow se připojí k oběti na oltáři.



    Běžný rituál:
    Nižší kneží provádějí rituály v určeném čase.Pokuď se rituál nekoná je kněží potrestán.
    Každý kněží je povinen vyjmenovat co nejvíce titulů Kiaransalee.Poté na rozmístí pochodně či svíčky kolem oltáře položí na něj obětinu.Následně provádí rituální pohyby nožem nad obětinou.Konečná fáze je vyříznutí srdce,knez jej vyzvedne z hrudi v ruce a zvedne jej do výše na počest bohyně(srdce je pak ponecháno na oltáři jako potrava bohyni(posílení moci),tělo je shozeno mimo(bohyně si jej pak časem přebere).
    Každý drow je nucen účastnit se pravidelně rituálu(podle kasty),rituál je kněz povinen provést i když je přítomen jen on sám.



    Průběh výběru kněžích a jejich vysvěcení

    Vybraný drow je od útlého věku cvičen jako budoucí kněz(postava tak musí být koncipována,předpokládá se věk hráčské postavy +-90 let).Tento drow je oslovován jako wanre(učeň,otrok kasty kněžích).
    1.stupeň:
    Wanre nosí a shání kněžím pomůcky k rituálu.Zaučování:wanre 1-2 rituály sleduje svého učitele(kněží o 2 stupně výše).Ten,až ho uzná za způsobilého,mu dovolí provést přípravu rituálu.
    Požadavky:wanre musí zvládat magii z min 20-30% ci umět zacházet s drtivými zbraněmi(52%).Wanre má práva jako obyčejný drow.
    2.stupeň:
    Na další úroveň postupuje poté co jeho učitel jej obětuje při testovacím rituálu.
    I tak však stále není plnohodnotný nižší kněz/kněžka.

    V další vrstvě kněžích jsou testovány jeho/její znalosti.Slovo stejně postaveného avšak vysvěceného kněžího je pro něj/ji zavazné.Provádí rituály v přitomnosti jiných kněžích do doby než je jí/mu povoleno je provádět samostatně.

    3.stupeň:Vysvěcení
    -po zhodnocení loajality rozhodne velekněžka o vysvěcení.To je provedeno při hroborvaní:kněžímu co ma být vysvěcen či zatracen je svěřena příprava rituálu.Během ní je jeho činnost hodnocena a velekněžka kněžího buď prohlásí vysvěceným(…nechť tve kroky směřují k uspokojení naší paní… apod…) nebo jej rovnou obětuje(drow je zařazen jako obyč.drow)
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Samozrejme je to odnekud opsane ikdyz nevim odkud ale i tak treba to prekladali fakt nevim nejak po tom nepatram :) mne staci proste jen ta jejich snaha pro svou rasu neco udelat .. :)
    Je toho vazne moc a snad tolik materialu o sobe napsanem na ID snad nema zadna rasa :)
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    smekam pred popisem od obou autoru ..
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Aaa tohle je od Siri snad nebudete tolik nadavat zejeto dlouhe ale jeto zajimave cteni..Mozna byto pomohlo hodne lidem drowiky pochopit mozna ne mozna se zachovaj vsichni jako Nym reknou zenam nato ser*0u a stejne si bude pkckarit dal :(

    Upravene verze urcene k postnuti na web.Jsou tam drobne upravy takze precist.


    Kasty:

    C’rintri(šlechta)
    • -významní drowi,zastávají správní funkce(správce Windu,windská rada)
    • -očekává se od nich naprostá loajalita.C’rintri jsou zpravidla fanatičtí věřící,rituály si dělají samy ve svých domech.Drowi šlechtic je Drow jenž je již dostatečně stár a který se zasloužil o město a služby božstvu.Tito Drowi dohlíží na „pořádek“ ve městě(řeší spory nižších Drowu.)
    • Rada Windu-rozhoduje o politice města.Slouží zde Drowi jež pocházejí z šlechty.Rada je hned po velekněžce nejvyšší autorita..Do rady jsou jmenováni vybraní Drowi Radou(velekněžka volbu schvaluje).Zastupuje velekněžku v její nepřítomnosti v politice.
    • Názory všech kněžích (mimo velekněžku) berou pouze jako doporučení
    • další kastování v této vrstvě:RadníC‘rintri


    Vztah versus ostatní kasty:
    Od C’rintri je vyžadována úcta a loajalita k velekněžkám,C’rintri muze dávat přikazy libovolnému Drowovi z nižší kasty(je nutno pamatovat že guildy/rody se mohou semknout a v případě neshod připravit dotyčnému šlechtici peklo pokuď za ním nebude stát kněžstvo).C’rintri nemusí zdravit nižší Drowy,ani jeden druhého.Do této kasty lze být povýšen pouze Radou Windu.Šlechta již nebojuje o postavení.


    Yath(kněží)(kasta kněžích stojí mimo vlastní hierarchii kast a zasahuje do ní)
    -samostatná kasta s vlastní hierarchií:
    Wanre-učeň(Nemá žádná práva,je ve stadiu testů.V hierarchii je nastejno s obyčejným Drowem.)
    Yathrin-nižší kněžka(Její slovo je závazné pro obyčejného Drowa.Vedoucí pár rodu+guildmasteri guild berou její slovo jako doporučení.C’rintri a Rada na ni pohlíží jako na nižšího Drowa jsou však povinováni úctou)
    Faerz’un’arr-kněžka(co řekne je závazné i pro C’rintri.V případě poškození drowiho šlechtice(at na majetku či životě) nese za to odpovědnost,zastupuje velekněžku během její nepřitomnosti při rituálech)
    Uthlahtallar-velekněžka (je náboženskou vůdkyní,vybírá si knežky(učně),je v Radě kde může vetovat rozhodnutí,jako jediná kněžka může vydávat příkazy v boji)
    Rylan Tar-jeho příslušníci jsou bráni jako členové Rady.Je k nim vyžadována úcta a poslušnost.



    Řadoví drowi(nejnižší kasta,válečnici a mágové)

    Bojovnici(Sargtlin),mágové
    • vyžadována přísná disciplína,v přítomnosti knězích bojuji do sebezničení.
    • U většiny je víra dána výchovou a udrzovana nasilim a strachem.
    • Radovy drow je nucen zdravit drowy z vyssich kast a v pripade boje se jim podridit.Zdraví též vůdce rodů a guild.
    • Rituály jim dělají kněží,řadoví Drowove uctívají i jiné bohy krom majoritnich.Majoritní víru u nich tvoří to božstvo,jehož kněží ovládají dané město.
    • Řadový Drow nezná pojem zrada,bojuje za své kněžstvo dokud nezemře(strach mu nedovolí jinak).Řadový drow odnáší vše:porážky,změnu víry.Fungují jako řadoví pěšáci,hlídají město,palác,ve válce slouží jako první linie.
    • Postavení drowu v této kastě:guildmaster guildy/rodupartner vudce rodudrowi v guilde/rodu(rod/guilda se zpravidla semkne proti útoku zvnějška)Wanre(kněžka-učeň)/drow.
    Vztah versus ostatní kasty:C’rintri-urážka Drowiho šlechtice nižším drowem je nepřípustná,takový Drow ztrací ochranu svého rodu/guildy a kdokoliv od uraženého ho může zabít.(pokud dotyčný není ve válce s celým rodem/guildou),urážka velekněžky(npc,hrač) je považováno za zradu(okamžitá smrt).Řadoví Drowi musí zdravit všechny mimo drowu ze stejné kasty(ale je to považováno za slušnost). Řadoví Drowi se v této kastě dále dělí na slabší a silnější.Drow drzý na již vyučeného mága zcela jistě riskuje svůj život.




    Spioni/pruzkumnici(Qu’abban)
    • zaměření:archery(skilly:archery,steahlth,hiding,možnost sesílat inkognito min.ze svitků)
    • úkol v spolecnosti:průzkum prostředí,shánění informací.Buď jsou samostatní či v rámci rodu.
    V rámci rodu pojímají jisté výsady,jsou pro rod/guildu cennější než obyčejní bojovníci.Řadoví Drowi k nim udržují jistou úctu,a to obě kasty(C’rintri i řadoví).






    Přestupy mezi kastami:
    Drow aby byl povýšen musí vykonat něco pro Wind či společnost.Na začátku bude několik Drowu dáno do vrstvy C’rintriu ale od té doby už se do této vrstvy bude muset drow propracovat.Rozhodně hráč nesmí počíitat že mu bude stačit pvp.,Minimálně měsíc musí být aktivní(před povýšením).Kněží:viz zvláštní pravidla..



    Výchova Drowu a životni cykly.

    Novorozeňata:přežívá jen část z nich.Náznaky slabosti vedou k rovnému obětování novorozeňat vládnoucímu božstvu(vyjímka:Elistraee).
    Rané dětství:malé drowi děti jsou odebrány rodině a vychovávany kněžími.Jsou jim vštěpovány zásady drowi společnosti,zvyky,tradice.
    Dětství:8-19let.Probíhá výuka kněžími,učí se literatuře,alchimii,magii,boji.Zpravidla dochází ke ztrátám 1 ze tří dětí při výuce boje.
    Adolescence:20-80let.Dospívající drowove hledají svého učitele bojových stylů,své místo ve společnosti.Je testována jejich fyzická a duševní zdatnost.Ve společnosti je považováno za zločin učit své vlastní děti(vyjímky:rod může požádat o docvičování vlastních dětí na dráze specialistů-Qu’abban apod z důvodů aby se zžili s rodem).Drow se navrací do společnosti-bud do rodiny či do nějakého rodu/guildy který jej přijme.(dívky jež kandidují na knežky jsou dány do zaučení u kněžích).
    (pro hráčské postavy se předpokládá věk kolem 80 let kdy se drow vrací do společnosti a hledá své uplatnění)


    Ad postavení mužů
    Kiaransalee:muž je roven ženě




    Vztah versus ostatni rasy (doupravit pravpis)
    Elf
    -rasova nenavist.Drow utoci pri jakkekoliv prilezitosti.Nikdy by nvkrocil do elfiho mesta(pokud ne jako dobyvatel)-nesnesl by situaci byt obklopen bytostmi jez nenavidi.Vyjimka:pruzkumnici/spioni cvceni v pronikani do cizich mest+pruzkum terenu mimo mesto.
    Clovek
    -povazovan za zvire jako ostatni bytosti.Drow ho cilene nevyhledava pokud nehleda obet pro svoji bohyni.Pri setkani se ho snazi drow bud zotrocit ci pri nejmensim odporu zabit.Drowi knezi radi ponizuji-svoj obet nechaji pred sebou plazit a pod.Knezi se vzdy snazi prinest obet(slechtic zotrocit a radovy drow zpravdila pokud se mu clovek neplete do cesty ho ignoruje).
    Trpaslici
    -temni(npc-druegarove):pri setkani se drow vyhyba stretu.knezi kiaransalee by mohly teoreticky navazat spojenectvi(jde o spojenectvi typu my podpalime ten barak vy ten,ale kdyz bude treba vrazim ti nuz do zad)
    -klasicti:drow si udrzuje lehky odstup.Trpasliky ignoruje pokud mu nekutaj stolu primo do mesta.Pri setkani trpaslik zpravidla neustoji drowi aroganci a utoci prvni.

    (KEE – uh – RAN – sa – lee) (dodelat souhru s knezskym systemem(zpracovat) +utridit ritualy pro hrace)

    Symbol: Ruka Drow ženy se stříbrným prstenem

    Kiaransalee je Drowí bohyně pro nenávist a návrat k druhému životu (jak je často nezýván život nemrtvého). Je často volána těmi, kteří se chtějí pomstít, učit se temnému učení nebo si chtějí prodloužit život.

    Kiaransalee je krutá, podvodná a živená myšlenkymi na pomstu. Již dávno zešílela, ale si udržuje svou prohnanost a živé vzpomínky na každou maličkost, která se ji stala. Je strašně chaotická, rychle se rozlobí a plánuje pomstu proti všem, kteří ji ukřivdily. Preferuje málo myslící společnost nemrtvých, u nichž může manipulovat s jejich myslí. Radši řeší svoje problémy než problémy ostatních.


    Svatyně vypadají jako sarkofág z černého mramoru ozdobený vytesanými výjevy znázorňující oživování mrtvých a jejich následný život. K uctění bohyně kněžky spí ve svých sarkofácích, při němž napodobují její svatý symbol překřížením rukou přes hrudník. Podle legend se kněžky, které někdo při spánku vyruší, promění na jeden den v upíra

    .


    Avatar Kiriansalee

    Vypadá jako Drowí žena nosící pouze stříbrné šperky a černý hedvábný závoj. Jako zbraně používá zakřivené dýky zvané Chladné srdce. Pokud chce, nosí Plášť Nočních můr, plášť pošitý kostmi. Někdy ho půjčuje svým oblíbeným služebníkům. Při boji ovládá mysl všech nemrtvých v širokém okolí. Její dotyk oživuje mrtvá těla k novému životu. Je imunní proti jedům, magii smrti a není pohybově omezena.

    Kiaransalee málokdy dává nařízení, a pokud chce nařízení zdělit, zjevuje se ve třech podobách. Nejoblíbenější forma je, že se změní v lebku, která levituje několik metrů nad zemí a rychle se točí dokola po dobu několika sekund. Když se lebka přestane otáčet, přemění se v hlavu půvabné Drowí ženy. Pokud bohyně někumo odešle tento dárek, odmění se mu strašlivou pomstou nebo lehkým či hlučným, šíleným smíchem. Pak lebka zmizí nebo pokud si to bohyně přeje, začne kvílet jako Banší a teprve pak zmizí.Někdy se zjevuje jako suchý, chichotavý smích s nádechem šílenství a je zněho cítit, jako by se někdo procházel na hrobě těch, kteří tento šílený smích slyšeli.

    Kiaransaleeino nejhrozivější zjevení přicházi bez varování. Toto zjevení přichází pouze, když cíl stojí na zemi nejméně 1,5 metrů hluboko (jiné zvěsti mluví, že přichází pouze při kopání hrobů). Dvojice obrovských kostěných rukou vyrazí ze země a táhnou nešťastnou oběť pod zem a až celá zmizí. Oběť je zatažena hluboko do země a držena tak dlouho, dokud bohyně umírajícího neprokleje. Když kouzlo skončí, oběť je vypuzena ze země. Pokud se ale jedná o pomstu Kiaransalee, zůstává oběť v podzemí, dokud mu někdo nepomůže.

    Kněžky

    Povolené povolání:mág,macer(nemůže se stát vyšší než yathrin)
    Povolené pohlaví postavy:žena

    Kněžky Kiaransalee nemohou nosit brnění, spoléhají se na svou magickou ochranu a v bojové umění jejich nemrtvých ochránců. Oblíbenými zbraněmi jsou otrávené tesáky, škrtící smyčky a palcáty, které nejméně narušují tělo protivníka, který je později obživen

    Cíl kněžek:
    -Na všechny příjde smrt a krutá pomsta pro ty, kteří jim ukřivdily za jejich života. Pravá síla přijde pouze z ovládnutí mrtvých. Chytej, zabíjej a oživuj ty, kteří pohrdají Kiaransalee a hledej ty, kteří ji chtějí sloužit

    Oblečení kněží:
    -Při obřadech kněží nosí černý plášt s kapucí pošitou kostmi. Rozmazávají si šedivou pastu vyrobenou ze spálených kostí na obnaženou část kůže, na tvářích, rukách a nohách. Svatý symbol jejich víry je stříbrný prsten.

    Ceremonie kněží:
    - I když každý kněz musí své bohyni obětovat každý měsíc(osobní obět), má Paní smrti jeden zvláštní svatý den - Hroborvaní - slavený každý večer zimního slunovratu. Hroborvaní je slaveno individuálně, při kterém každý kněz obživuje tolik mrtvých kolik chce. Všichni tito mrtví - známí jako Mstiví lovci - jsou zžíráni myšlenkami po pomstě jejich vrahů a snaží se je vytrvale hledat. Kiriansalee jim na to dává dobu jednoho dne. Pokud se jim podaří spasit svoji duši tím, že zabijí v tuto dobu svého vraha, již nikdy nemohou býti oživeni. Mstiví lovci kteří neusspějí, se snaží vrátit do svých hrobů dříve, než skončí magická moc, která je udržuje při životě. Poté musí čekat na další obživení


    (pravidla a systém knezi-v diskuzi)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam