VOP: právěže minimálně pro každého, kdo má alespoň ten mobilní telefon ;) a background není žádným tajemstvím: socio-kulturní antropologie, která chápe kulturu jako produkt a prostředek komunikace, což považuji v době, kdy se např. poměr zprostředkované a nezprostředkované interpersonální komunikace zajímavě mění, za optimální východisko
pokud máš zájem o vize, jdi do toho teď... možná ještě chytíš poslední vlak
ale než se rozhodneš, co budeš dělat, opravdu doporučuji pro inspiraci a učesání vlastních mlhavých poznatků nějaký základní přehled teorií účinků masových médií (třeba McQuail), protože pleteš dokopy věci z tolika oblastí, že pokud ti to takhle jako téma uznají, jenom to potvrdí můj (malým počtem referencí) zformovaný nehezký obraz o tvém oboru
ale nechápu proč na to nejdeš přes sémiotiku; nedávno se kdosi na nyxu ptal, co je to sémantická analýza multimédií, tak proč jim to nevysvětlit?