• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VIKNová média > kyberkultura, umění interaktivních médií, digitální média, transhumanismus
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    tak to je jasný, hudba má melodii a rytmus
    ZOEL
    ZOEL --- ---
    KHALAVERA: rozumnej názor
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ZOEL: hm, třeba Jozef Cseres říká, že by se to nemělo rozdělovat
    ZOEL
    ZOEL --- ---
    MATHEW: máš pravdu, nebyla to hudba - byl to sound art s přechody do hudby ve chvílích, kdy to prolínala s minimalistickýma samplema z laptopu. a vůbec, jak definovat hranici mezi sound artem a hudbou?
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    ZOEL: no tak tohleto už snad ani není hudba ne...??
    ZOEL
    ZOEL --- ---
    HOOKER: jedinečná podívaná. její tvorba vychází z Larsenova efektu, kterej je založenej na principu vzájemný zvukový vazby mezi mikrofonem a reproduktorem (http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_feedback ) . v reálu to vypadalo tak, že o.blaat chodila po prostoru galerie s malym mikrofonem a podle toho, jestli se zrovna nacházela u zdi nebo naopak v centru místností, příp. pokud jej přemísťovala do různých nádob, měnila se frekvence zvuku. zároveň to kombinovala s hraním z laptopu. úžas vzbuzující zážitek, hudebně taky výborný.
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    HOOKER: dpč, já na to úplně zapoměl :(
    HOOKER
    HOOKER --- ---
    addFISHEYE_100:
    byl jste nekdo na koncerte o.blaat? dojmy?.. uvazuji, ze bych zasel na zitrejsi prednasku na iim.
    LULU
    LULU --- ---
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---
    COOP INTERMEDIA RESEARCH AND STUDY NETWORK

    Physical Computing, Bending, Cooking, Talking, Installing and Performing
    Thursday March 19 - Monday March 23rd

    The Prague Hands-on-Bending-workshop-meeting intents to focuse on methods how to artistically transform low-tech daily objects and gadgets into appropriated audio-visual instruments, ready to explore and misuse in the performing arts or beyond.

    Live set Sun 22, 6pm.

    http://www.iim.cz/wiki/index.php/Detailed_Program_Prague
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---


    Hans W.Koch

    Institut intermédií, http://www.iim.cz

    13:00 - 16:30 přednáška
    18:30 - koncert

    Voyohr pro osmikanálový playback

    Jako zdroj zvuku jsem použil jeden z porno filmů z internetu . Naprogramoval jsem neobvyklou techniku pro přehrávání: zvuková stopa začíná v nulové hodnotě a postupně se zrychluje, včetně výšky tónu. Skladba je napsána pro osmikanálový systém. Pohyb zvuku prostorem začíná zdánlivě chaoticky a postupně se stává tour de force akustického voyerismu cirkulujícího kolem posluchačů.

    Hans W. Koch žije v Kolíně nad Rýnem, je hudební skladatel, performer a pianista. V posledních letech se věnuje především elektronické počítačové hudbě a zvukovým performancím. V jeho skladbách hraje důležitou roli prvek náhody a nepředvídatelnosti. Zabývá se vývojem nových hudebních nástrojů, vícekanálovým zvukem a interdisciplinárními aspekty zvukové performance.
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---


    o.blaat

    26.3. 19:30 Školská 28 / koncert, http://skolska28.cz/info.php?event_id=213
    27.3. 13:00 IIM / přednáška, http://www.iim.cz/index.php?id=138&lang=0

    o.blaat (Keiko Uenishi) - newyorská zvuková umělkyně, skladatelka a členka sdružení SHARE se věnuje kompozici elektroakustické hudby, zabývá se zvukovými instalacemi, reflektuje teoreticky současnou digitální kulturou a analyzuje zvuk pomocí experimentů s percepčními modely a kinestetickými reakcemi.
    FISHEYE_100
    FISHEYE_100 --- ---


    sonicSENSE + Hybler, Zemene, Kindernay, van Bele
    19.3. vernisaz s28
    20.3. iim, prezentace

    sonicSENSE je projekt dvojice kalifornských umělců a pedagogů, kteří pracují na mezioborovém a mezikulturním interface mezi člověkem a přístrojem, reagujícím na lokální podmínky a parametry. Interface Sonic Sense umožňuje volný pohyb dat, myšlenek, materiálů a zdrojů. Je to forma komplexního interaktivního kineticko-audiovizuálního prostředí, open-source forma adaptovaná na místní podmínky. Oba autoři ve spolupráci se studenty zkoumají, jak uchopit výzkum na poli elektronických médií v reálném a virtuálním světě způsobem, aby byla zachována kvalita skutečné interaktivity. První realizace sonicSENSE 1.1. je konstruovaná ze série skulpturálních, robotických a kinetických jednotek. Vyzývají diváka k dialogu, k interakci a reagují na setkání prostřednictvím zvukových dat, promítaných obrazů, pohybu a mechanických zvuků. Instalace odpovídá na podněty návštěvníků nejen ve fyzickém prostoru, ale dialog je umožněn také díky speciálním programům prostřednictvím internetu. Míra komplexity dialogu s umělou bytostí narůstá počtem a charakterem jednotlivých setkání, obohacující je o další chování.

    http://www.iim.cz
    http://skolska28.cz
    MARURA
    MARURA --- ---
    jestli nekdo budete tou dobou v Madridu tak
    4/3 ve 12(poledne) ma v Medialabu Prado prednasku Richard Stallman. bude to anglicky s prekladem do spanelstiny a zadarmo(pokud vim)
    http://medialab-prado.es/article/conferencia_de_richard_stallman
    VERI_VERI
    VERI_VERI --- ---
    Living archive of writings on network culture and media art histories
    http://burundi.sk/monoskop/log/
    BAREKULA
    BAREKULA --- ---
    zdarek, hele jestli chodite nekdo na UK na medialni studia, prosim ozvete se mi do posty, chtěla bych se zeptat na pár věcí. Díky moc za pomoc
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam