• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: wau to je fakt kruty, uz to parim
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Zdá se, že jsem potkal nový biosektor:
      OUTSPACE Game Web-Browser MMO Strategy
      https://outspacegame.com/
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: zatím to furt padá a na zem je ještě daleko :)

      Letos to mám trochu k posrání a nějak nemám na to udělat něco zásadnějšího. Asi jediné, co by stálo za řeč, je udělátko na skládání erbů, protože co by to bylo za království bez heraldiky. Ale to je spíš jako že je to hezký, než že by to tu hru posunulo k hratelnému stavu. Doufám, že se mi do konce roku podaří alespoň něco, co bych mohl o vánocích napsat na blogísek.
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: a kam to aktualne dopadlo?
      YORK
      YORK --- ---
      CYBERWOLF: I tak je to fajn. Nebejt na to sám je důležitý.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      YORK: Tým je možná silné slovo - kamarád mi občas vypomáhá s frontendem. Což je super, protože to dokáže udělat hezký za třetinu času, co já bych to dělal hnusný. Ale jinak to pořád dost stojí a padá se mnou.
      YORK
      YORK --- ---
      CYBERWOLF: Píšeš to v množnym čísle. Znamená to, že se ti podařilo nabrat někoho do týmu?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Sepsal jsem, jak se to za poslední rok pohnulo a tak
      Rok vývoje Mrtvého draka – Blog | WebGame.land
      https://blog.webgame.land/2020/12/28/rok-vyvoje-mrtveho-draka/
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: allodium uz dochystalo ;) uz jsme nabrali... ale visjak, my uz jsme tedka uspesna firma... to neches... zadnej undergroud...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Allodium asi zase něco chystá
      REMOTE - JS Online Game Developer | Allodium
      https://www.startupjobs.cz/nabidka/25980/remote-js-online-game-developer
      ETHAN
      ETHAN --- ---
      CYBERWOLF: Tomu nerozumím, jsou to CSS nástroje pro layout. Zvlášť grid je dokonalá magie, ale je fakt, že v pracovních projektech jsem si zatím vystačil s flexboxem.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      ETHAN: ty dva znám a na rovinu - takhle se kamarádi nechovají :)
      ETHAN
      ETHAN --- ---
      CYBERWOLF: Jen bych rád řekl, že dnes už pořadí na obrazovce a pořadí v DOMu nemusí být to samé. Flexbox a grid jsou tvoji kamarádi.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Ani ne. Je to o alokaci zdrojů a velká granularita je potřeba. V první řadě proto, že ty lidi potřebuješ rozstrkat do 15 škatulek (respektive 18, když budeme armádu počítat každou jednotku zvlášť). V druhé řadě proto, že se ty lidi v profesích zacvičují a to by v malých číslech buď šlo moc rychle, nebo vůbec. Pomalé zacvičování je důležité, protože to má bránit strategii, kdy se před válkou všechno zboří, ze všech lidí se udělají vojáci/mágové/zloději a po válce se zase všechno propustí a pošle vydělávat na další válku. Chci aby tahle strategie nebyla výhodná, nebo přinejmenším nebyla jediná vhodná. Pak by taky to království mělo časem růst a není tu žádný tvrdý limit na velikost (když nepočítáme velikost integeru a podobná technická omezení). Reálně tam ty desítky a možná i stovky tisíc budou.
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      hm 90k lidi je imho dost :) neni lepsi mit min lidi (jednotkt/desitky) a ty rozdelovat? jeden pandulak muze bejt x tisic
      imho to budes mit jednodussi k tomu udela ui
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: jako já si to předem rozvrhnu, ale prostě papír není praxe. Na něco se prostě přijde až když se to vyzkouší. Třeba na přehazování lidí mezi profesema jsem tam dal slidery, což je super... dokud teda nemáš někde 90 000 lidí a nechceš jich tam jenom 89 000, to na tom mobilu prostě netrefíš. Nebo se třeba ukáže, že něco co je dole je potřeba víc, než něco co je nahoře a tak se to přehodí a pak je zas problém to poskládat na desktopu. A tak.
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: musis delat UX navrhy nejdriv... delat to a pak zjistit, ze to je blbe... to je smrt totalni...
      klidne posli nejaky nahledy a ja ti klidne napisu, ze to mas cely blbe... ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: no jo, jinak bych se neobtěžoval k tomu psát blogy :) Jde to teda poněkud pomaleji než jsem si představoval. Hrozně se patlám s frontendem, aby tam byly všechny informace co jsou potřeba, dalo se v tom vyznat na mobilu i na desktopu a šlo to ovládat jednou rukou. To jsou na jednu stranu docela náročné požadavky a na druhou stranu to moc neumím, takže to nějak udělám, zistím že je to blbý, tak to předělám, zjistím že je to ještě horší, tak to předělám ještě a je to lepší, ale pořád to ještě není ono... a tak.

      Pak mi do toho teda ještě hodil trochu vidle koronavirus, protože mám spoustu práce a nemám tak moc čas na kříšení draků. Ale zase mám prachy, takže si nemůžu stěžovat.
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: a pokracuje nejakej development?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Vykopávky pokračují
      Profese a ekonomika Mrtvého draka – Blog | WebGame.land
      https://blog.webgame.land/2020/08/04/profese-a-ekonomika-mrtveho-draka/
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam