TRANCEWARP: tak jasně, situace je taková že, trh je saturovaný, z velké části přecpaný a něco jako loajální fanbase přestává existovat. Což je blbý. Takovejch jako ty je na každým storu deset a hráč neřeší problém "co hrát" ale "co hrát dřív", někteří to vnímají jako ztrátu času (a tak ti přece nebudou platit, nebo tě vůbec jakkoliv podporovat) a navíc jsi tu ty pro hráče a máš plnit všechna jejich vyřčená i nevyřčená přání a když to neuděláš, jsi horší než Hitler (viz. hate, co poslední roky dostává třeba Blizzard, ať udělá cokoliv). Já vím, že je to situace na hovno. Ale já ty hry stejně chci dělat, takže se s tím holt musím nějak smířit :)
Já to mám vlastně tak, že Tuneláři jsou hra na vyzkoušení (která měla být hotová rychle a patlal jsem se s tím asi 5 let - meh) a tohle PPC mělo sloužit k tomu, abych si to změřil. Akorát to vypadá, že bych musel utratit minimálně 10x víc, abych měl relevantní data.
Jinak podařilo se vám najít nějaký účinnější způsob akvizice, než PPC? Nemusí to být nutně dobrý, stačí lepší způsob. Protože tohle fakt nejde.