• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    AREX
    AREX --- ---
    CYBERWOLF: To mi neprijde. Ted mam hrdinu na 8 levelu a cas vystavby uz vylezl na hodinu a pul, questy obvykle behem pul hodiny a vic. Takze pri praci naprosto v pohode. A to nemluvim ani o pomalem tempu jakym pribyvaji suroviny, zvlaste pote co vyprsel ten zrychlovaci bonus do zacatku. Tohle mi tam pripada jako dost divny usek. Veskere upgrady jsou drahe jak svina a oni jeste seberou bonusy, ktere to cekani prodlouzi.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    strasne jednoduse ale ucine je tento princip pouzit na hre sfgame.cz
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Co se tyka tech vydelku, asi nejefektivnejsi se zatim projevil prodej virtualniho zbozi (viz. Zynga). K tomu je samozrejme vhodna nejaka virualni mena (diamanty, houbicky, reward pointy). Nejaky primereny obnos teto meny od zacatku je nutnost - aby hraci vedeli, co si za to mohou poridit a jak je to fajn, stejne jako je dobre je odmenovat touto menou za herni akce. Samozrejme - chce to oboji v rozumne mire a soucasne mit spoustu super veci, co se za to da koupit.

    Nemusi se jednat o veci, ktere cloveku daji kdovi jakou vyhodu, ale jsou proste fajn a jsou "vzacne" a tak si je lide koupi proste proto, ze se jim libi. Famville a ostatni ville v podstate nestoji na nicem jinem.

    Celkem dobre take funguje utraceni za "odpustky", kdy mam moznost splnit nejaky herni ukol, nebo zaplatit bodiky. Skvele to funguje v kombinaci s omezenym casem a serii ukolu. Kdyz vam dochazi cas a uz jste se tolik snazili, budete docela nakloneni utratit par bodiku pro ziskani te pochybne odmeny a dost mozna si je budete chtit i na rychlo koupit.

    Jeste mi prijde zajimava forma ziskavani bonusovych statusu (donator, gold, vip...), ktere v sobe skryvaji nejaky balik drobnych vyhod, vsichni vidi, ze TOHLE je platici hrac a soucasne ma platici hrac pocit, ze podporuje svoji oblibenou hru a stava se tak jeji soucasti.

    Na druhou stranu, prodej permanentnich drobnych vyhod a usnadneni se zda byt neprilis lukrativni - i kdyz si je hrac koupi vsechny, je tu strop kolik muze utrait, usnadneni vlastne nic neprinese, kdyz uz je clovek zvykly na to hrat bez nej atd.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AREX: me prave to jejich casovani prislo celkem nestastne, protoze na intenzivni hrani jsou intervaly dlouhe a na hrani pri praci zas dost kratke. Mozna se to na vyssich levelech zlepsi, ale tak dlouho jsem to nehral :)

    Jinak hra samozrejme hratelna je a podle ohlasu si hraci docela pochvaluji vtipne dialogy (ktere se me nechtelo cist), akorat mi neprijde nicim zvlast zajimava. Vsechno uz tu bylo a rekl bych, ze i hodnekrat.
    AREX
    AREX --- ---
    TRANCEWARP: Jako nesmi to byt prilis vtirave a do oci bijici - kdyz nezaplatite, budete hrozny luzri a nikdo se nevyrovnate tem ostatnim. Niborea to ma celkem sikovne resene. Daji ze zacatku pomerne dost diamantu a jeste v prubehu dalsi pribyvaji. Nevim jestli to casem polevi, ale tipuju ze ano a v te dobe uz je hrac navykly vyuzivat bonusu, ktere diamanty poskytuji a zacne premyslet o zaplaceni.

    Nevim jestli pro webovky lze vymyslet nejaky lepsi model zisku. V nejake forme je to asi potreba vzdycky vyjadrit kolik si toho dotycny vlastne koupil.
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    AREX: napada te lepsi zpusob vydelavani? ;)

    my se snazime jit podobnou cestou, tzn. iterni mena a za ni nakup vychytavek... ale vychytavky jsou taky dost funkcionalniho charakteru, tzn. lepsi klient co toho umi vic
    AREX
    AREX --- ---
    CYBERWOLF: Tak zkousit tu Niboreu. Nevim v jakem stavu to bylo v dobe kdyz jsi to testoval ty. Kazdopadne ted mi to prijde docela hratelne. Grafika by mohla trochu polepsit, hlavne uhladit ty ovladaci prvky a trochu je zatraktivnit javascriptem. Kazdopadne prijde mi to jako idealni hra, kterou lze hrat pri zamestnani. Clovek tam naklikne quest, ktery se sam splni treba za pul hodky a pak se tomu nemusi venovat. Podobne funguje Shakes & Fidget a me zatim neomrzel. Pro vikendove hrani to vsak neni zadny odvaz.

    Zpusob vydelavani pres nakup "diamantu" je celkem otrepany, podobne jako ve zminemem SF, kde se zase kupuji houbicky. Kazdopadne tady zatim moc nevidim k cemu ty diamanty vlastne jsou krome najimani nejakych poradcu, ktery davaj ruzny bonusy.
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    CYBERWOLF: budem musiet urobit nejaky test ako dlho sa bude generovat obrazok, potom uvidim.

    chapes spravne
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TOMAS3333: jasne, ale jde o to, ze s vygenerovanim bludiste muzes vygenerovat obrazek a ten si ulozit a tomuhle uzivateli ho servirovat pokazde, dokud bludiste neprojde. Zkratka ze si bludiste jednou vyrenderujes, pak nad tim jen ukazujes pozici (a dotazujes se jestli muze z aktualni pozice tam a tam).

    Mimochodem, chapu to spravne, ze mas jednotliva policka a u nich urcene, z kterych stran maji steny?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    TOMAS3333: jestli v tom bludisti nechces vyhledavat (v ramci SQL dotazu), tak bych to bludiste ulozil v ramci jedny textovy/binarni bunky.
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    CYBERWOLF: tie bludiska si bude moct vygenerovat uzivatel ked pride na web, pricom kazde vygenerovane sa ulozi do db. s tym suvisi ako to do db ukladat, je to dvojrozmerne pole ktore obsahuje info o tom kde je stena a kde nie pre kazdu bunku

    CZUPA: toto vyzer dost dobre, dik
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TOMAS3333: offtopic to rozhodne neni.

    Netusim, jak dlouho trva vygenerovat obrazek bludiste, ale pokud se vygeneruje jednou, pak by nemuselo vadit, ze to chvili tva. Zobrazovani pozice v bludisti bych resil tak, ze obrazek bludiste bych si dal na pozadi prislusne velkeho divu, ve kterem bych absolutne pozicoval ukazatel aktualni pozice.

    CZUPA: to 3D bludiste je vyborny!
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    trochu offtopic ale je to hra a je to online, tak...
    je nejaky vhodny sposob ako zobrazit bludisko vygenerovane v php? divy s floatom su nepouzitelne pre nizsie rozlisenia alebo vacsie, bludiska, lebo sa to rozpadne, tabulky zasa maju tendenciu sa zuzovat aby sa zmestili na stranku. generovat obrazok asi bude dost casovo narocne a riesit potom pohyb po bludisku by bol zrejme problem... http://tomas01.herniweb.cz/maze/class.generate.php
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Sice mi to prijde jako pitomost, ale zajimave to rozhodne je :)
    Gamasutra: Robert Boyd's Blog - Monetizing Griefing - the Next Stage in Social Gaming
    http://www.gamasutra.com/blogs/RobertBoyd/20110415/7439/Monetizing_Griefing__the_Next_Stage_in_Social_Gaming.php
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Jeden se prihlasil, ale pak se uz neozval, takze se zda, ze ne. Abych to nekomu nutil, na to znam moc dobre, jak to dopada ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    AVATAR: Tak co, nasel se nejaky pomocnik?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TENCOKACISTROMY: no tak mu holt nesmis dat tu uplne nejvyssi prioritu :)
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    TENCOKACISTROMY: Ano. A pokud to na sobe zavisi, tak to centralni logikou proste nepridelim. Mam nastaveny collision bit pro situace, kdy to muze nastat. Takovy ukol pak pocka az mu bude dovoleno se zpracovat.

    Vzhledem k tomu, ze to jsou ukoly jako "kup si neco k jidlu", "najez se", "utrat nejake penize", "trenuj" atd. tak to neni moc rizikove. Navic vetsinu veci insertuju (napr. mnozstvi, statistiky atd), takze soubeh taky moc nehrozi.
    Kdyz to neuhlidam, vetsinou se mi neco zdvoji a na to rychle prijdu.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    WEWERKA: A ty 4 childy pocitaj neco, co na sobe navzajem nezavisi, rozumim tomu spravne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam