• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AXTHEB: o vejkendu jsem tam udelal asi 15 dialogu a 20 info okynek, tak snad bude lip ;)
      AXTHEB
      AXTHEB --- ---
      AVATAR: Vidim třikrát denni hlídka I. Zacal sem ji, klikl na mape na neco a prace se zrejme zrusila bez upozorneni - to neni moc user friendly.
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      MATHEW_ER: HA! Super. Funguje to.
      MATHEW_ER
      MATHEW_ER --- ---
      TENCOKACISTROMY: klikni si na mesto a dej prozkoumat, to otevre souboj s nejakym npc a dostanes odmenu.

      MATHEW_ER: ten combat system je ale mnohem zabugovanejsi... treba ted jsem dostal zasah melee zbrani hned na zacatku souboje (zacinal s melee zbrani a ani neprezbrojoval nebo neco).
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      MATHEW_ER: aha... tak to me nenapadlo, ze mam jit domu, kdyz uz tam jsem. Dik!

      Jinak nejake varovani pred opustenim mesta, kdyz je rozdelany ukol, nebo nechani ukolu rozdelaneho, by nebylo k zahozeni.
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      MATHEW_ER: Imho to jsou vsechny ukoly, ktery mas k dispozici. Zjistil jsem, ze nema vliv zda mas/nemas postaveny/upgradovany bar. A vickrat to tam je imho kvuli nejakymu znasobeni u JOINu v SQL, ale to uz varim z vody.


      CYBERWOLF: Z toho si nic nedelej. Ja ted delal 5ti hodinovej ukol a ackoliv jsem nezemrel v duelu, nehnul se z mesta, tak se mi nedokoncil a nic jsem nedostal :).
      MATHEW_ER
      MATHEW_ER --- ---
      CYBERWOLF: ses zpatky ve meste? Jestli ne (a asi i jestli jo :D), klikni na nej a dej "jdi domu".

      Btw to neni normalni, ze mam v pracich 5 instanci denni hlidky jeste navic ve verzich I-IV?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Z nejakeho zahadneho duvodu vidim v pracech 3x denni hlidku a co je nejlepsi, tak jsem mezi tim odesel z mesta sebrat mrtvolu, ted mam u denni hlidky, zmizel mi odpracovany cas na denni hlidce a sviti mi tam "ukaz", coz me akorat hodi na mapu. Z toho jsem trochu mrzuty.
      MATHEW_ER
      MATHEW_ER --- ---
      Uz jsem aspon prisel na to, proc mi nefunguje pvp (utok na kohokoli mimo ty nejnizsi urovne koncil smrti a neulozil se log). Taktika na pouziti lekarnicky to nejak zabugovala, po smazani uz mi to aspon ukazuje jak umiram.

      Jinak si myslim, ze je ten combat system nejak rozbitej, nesedi mi casy a rychlosti zbrani.



      Tady oba utocime ve 2 vterinovych intervalech. Dmg odpovida zbranim, ale moje ma rychlost 1s, jeho 4s... tzn on ma dps dvojnasobne, ja polovicni.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Jinak piktogramy u budov hadam trochu chybi, ne? Napr. u baru, smetiste, skladiste, vetrne turbiny vidim vsude . Smysl tohoto piktogramu hadam podle nazvu obrazku, ale hadam, ze hodnota u kazde budovy znamena neco jineho (bar = $, smetiste = suroviny...)
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      CYBERWOLF: Mel jsem stejnej problem.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Ta hra je super, ale o nastavovani boje jsem nejak nepochopil. Chtelo by to nejakou napovedu, jak se vlastne takova taktika sestavuje, ten zafacovanej strejda k tomu nic kloudnyho nerekne.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      MATHEW_ER: zbrane maji dmg, kterou zvysuje sila u melee a agilita u ranged zbrani. Zbrane utoci jednou za urcity cas (rychlost) + cas potrebny na taktiku. Podstatna je samozrejme dps, ale i taktika a utocne / obranne cislo. Aneb sice je supr sekera s vysokou dps, ale pokud nepritele nezasahnes, je to sumak.
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      Tak jsem to tak nejak vychytala.. s urovni 16 jsem 2x dala paju.
      MATHEW_ER
      MATHEW_ER --- ---
      AVATAR: jak funguji zbrane, boj, etc? Zajima me hlavne damage podle atributu zbrane a jeji ucinnek v case. Chapu to spravne tak, ze podstatne je hlavne dps?
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      Teda ty taktiky jsou fakt divny :))) Prave jsem v pokleku prosla okolo nepritele, zatimco jsem dostavala prakem.
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      AVATAR: tak nejak jsem to mel. ale je mozny, ze jsem nemel spravne nastavenou primarni a sekundarni zbran. to pak nekdy zase vyzkousim.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      AVATAR: sorry za tu anglictinu, uz v tom myslim o_O
      rearm = prezbrojit
      WEWERKA
      WEWERKA --- ---
      AVATAR: U nas doma hraje vic lidi :)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      TENCOKACISTROMY: taktiky by mely fungovat oukej...
      samozrejme nechceme, aby lidi nastavili jednou taktiky a pak uz tam ani nesli, takze ne kazda taktika je spravna ;)

      to co chces nastavis nasledovne:
      ja, spatren nepritel, analyze, analyze solid
      ja, vzdalenost, minimalni dosah, rearm

      s tim, ze je logicky, ze musis mit primarni zbran na dalku (zacnes strilet driv, nez k tobe nepritel dobehne, pokud ma melee zbran) a na blizko sekundarni zbran, na kterou ti to vymeni pote, co dobehnes k enemikovi.
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      MATHEW_ER: v ramci bety muze u serifa utocit kazdej na kazdyho. V ostrem provozu budou v seznamu jen lidi, kteri nekoho zabili na mape, takze se ti to nestane ;)

      MATHEW_ER: to byl asi gustav pokusson...

      WEWERKA: tak kdo je doprcic cirri? ;)
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam