• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: no tak to muzes pouzivat vcelku libovolnej cloud ne?
      GABRIEL
      GABRIEL --- ---
      CYBERWOLF: díky, před chvílí jsem to také našel ve starých záložkách. Přesně jak píšeš, bohužel je ten web mimo hru. Bylo tam pár věci, které jsem si chtěl přečíst.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      GABRIEL: http://on-game.cz/ ale zdá se, že původní katalog zmizel a je tam prázdnej wordpress. Koukám, že doména má registraci na konci října, tak to možná expirovalo a nějaký filuta skočil po příležitosti. Což je pech, protože jiný katalog na webovky neznám. Na druhou stranu, co se týká té tvorby, celkem nic zajímavého se tam nenacházelo.

      TRANCEWARP: Neříkal jsem, že by to muselo být zadarmo. Jde spíš o to mít možnost hru jednoduše plácnout na web a nemuset moc řešit ty věci okolo.

      Pokud jde o distribuci zdrojů, tak si myslím, že to je technicky řešitelné - třeba Googlí App Engine funguje. Jen holt neřeší ty věci kolem a člověk naopak musí řešit spoustu blbostí okolo App Engine.
      GABRIEL
      GABRIEL --- ---
      zdarec, někde na internetu byl kdysi web, který se "zabýval" webovými hrami a jejich tvorbou - bylo to hodně jednoduché, nic, co by extra přilákalo, ale teď to nemůžu nikde najít? Dokážete prosím poradit? myslím, že se to jmenovalo něco jako "on game .cz".
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: no kdyz bezis v cloudu, tak platis provoz... nejaky piskoviste zadarmo je dost nerealna vec, jelikoz kdyz nekdo napise svuj kod spatne, neoptimalne a zacne zrat systemovy zdroje, zacne je brat ostatnim... takze jak rozhodnes, co muze bezet a co ne? maximalne muzes udelat nejakej free cloud, kde je vsechno hrozne omezeny... a je to sice zadarmo, ale nahovno... takovej pisecek, co se sesype, kdyz tam prijde 10 uzivatelu najednou....

      a lidi pisou spatnej kod, vetsinou... takze i kdyz vedej, jak to zoptimalizovat, tak stejne to nejakou dobu jede fakt na prd...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      TRANCEWARP: Nějak ti nerozumím...
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      to mi pride dost nerealny, jelikoz kdyz to napises blbe, tak to zabije vykonove celej ten cloud... takze bud te to prijde hrozne draho, nebo to cely tim znicis...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Kdyby to byla použitelná platforma, tak pak částečně ano. Facebook však mou touhu nenaplní ani z části :)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: naprosto rozumim. Ja ten jejich cloud zkousel jen chvili, ale moc rychle to nebylo. Ale splnuje to (alespon castecne) tvy parametry ;)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Hmm, když jsem na facebooku dělal něco naposled, musel si to každý hostovat u sebe. A už mají nějaké použitelné a nemutující API, potažmo klienta?

      Ikdyž tedy musím říct, že po předchozích zkušenostech bych si asi radši uhryzal nohu, než dělal hru na facebook...
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: jakto? Maji cloud, na ktery muzes aplikaci nasadit, daji ti domenu a nemusis resit platby. Co si do toho iframeu budes strkat za zbozi je na tobe.
      SIRLOON
      SIRLOON --- ---
      CYBERWOLF: dropbox public folder :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Facebook neřeší ani jeden z těchto problémů... když nepočítáš, že ti přikáže používat FB kredity a zakáže reklamy, ale to si jako řešení příjmů nepředstavuju :)
      AVATAR
      AVATAR --- ---
      CYBERWOLF: facebook?
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Přepadla mě touha po platformě, na které by se daly snadno zživotaschopnit experimentálně laděné hry. Nemuset řešit doménu, hosting a technikálie kolem získávání peněz (platební brána, reklamy...) a mít možnost jednotlivé hry vzájemně propojovat, třeba přenositelným virtuálním zboží, nebo přeléváním nevyužitých zakoupených či vyhraných bonusů z jedné hry do druhé...

      Zkrátka takové pískoviště, co by člověku ušetřilo ten kýbl práce okolo, to by bylo žůžo...
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      TRANCEWARP: tak zda se, ze mame viteze ;)
      MICTECH
      MICTECH --- ---
      TRANCEWARP: Zkus se podivat na nasledujici sluzbu - http://www.kaggle.com/

      Nejsem si jit, jestli je to uplne pro vas, ale muze to byl alternativa, jak najit to co hledate.
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      Mame tu takovou perlicku.

      Pro hru http://fantasy.sport.cz hledame nalezeni optimalni sestavy.

      Ve hre je mozne si sestavit team 11 hracu z nabidky v lize. Podle toho, jak potom hraji ziskaji body.
      viz http://fantasy.sport.cz/gambrinusliga/docs/pravidla

      My hledame nejlepsi sestavu, ktera by byla mozna za kolo.

      Tzn. najit 11 hracu z 400-1200 hracu, s temito omezenimi:

      * maximalni bodovy zisk
      * z kazdeho tymu v lize smi byt v sestave pouze 3 hraci
      * tym musi byt levnejsi, nez vsechny ostatni potencialni tymy, ktere by mely stejne bodu
      * sestava se musi s cenou vejit do 100 milionu
      * hraci mohou byt jen na pro ne vhodne pozice podle mozne formace, ty najdete v dropdownu na strance hry, tzn. 1 brankar, 2-4obranci, 2-4 zaloznici, 1-3 utocnici

      Jedna se defakto o problem batohu. Sami jsme to tu uz resili, ale ma to enormni slozitost a my to potrebujeme pocitat relativne rychle. Hraje se to kazdy tyden, takze cilovy algoritmus se musi dobrat SPRAVNEHO vysledku behem max nekolika hodin.

      Pozor, ruzne optimalizacni pristupy mohou zpusobit dostat se pouze k lokalnimu maximu, my opravdu potrebujeme vedet, ze to je ta spravna sestava.

      System je napsany v ruby, pokud to budete delat v necem jinem, dejte mi vedet. Mohlo by se to pocitat nekde oddelene, coz stejne bude, jelikoz tim nechceme zatezovat produkcni systemy.

      Price money 10000 Kc + pripadne dalsi penize za konzultace atd.
      Pokud s tim budete chtit zacit, dejte mi vedet do posty, muzu vam poslat testovaci data.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Polovina Američanů hraje hry v prohlížeči, tvůrci ale mají co zlepšovat - Lupa.cz
      http://www.lupa.cz/...polovina-americanu-hraje-hry-v-prohlizeci-jejich-tvurci-ale-maji-co-zlepsovat/
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      CYBERWOLF: nevim, ten Gary se mi na ctyrjadru pekne cuka... plynula animace asi nic :)

      flash je ale btw davno v prdeli, ale html5 za to nemuze...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      podobně jako jquery nedělá nic, co by nedělal javascript. Rozdíl je v tom, kolik času a energie stojí něco s tím udělat... a kolik času a energie člověk ztratí jebáním s prohlížečema a explorerem :)
      SIRLOON
      SIRLOON --- ---
      CYBERWOLF: no, je to stejna knihovna jako vsechny ostatni. Nic navic co by neexistovalo nepridava
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam