• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EDISNParní mašinky
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    WULFEN
    WULFEN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    1973-pomalu končí zlatá éra železnice
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    A streamlined 464 Hudson
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---

    Engine 10000, 1931
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    líbí se mi jak má zadělaný kola
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    JFM
    JFM --- ---
    _AHMED: při jízdě ze svahu nebo tehdy, když je přivřen přívod páry, není kouř z komína vyfukován parou do výšky nad jedoucí stroj. Strojvedoucí by pak mohl mít ztížený výhled. Proto jsou tu tyto usměrňovací plechy, které zajišťují strhávání kouře proudem vzduchu
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    NGANASAN
    NGANASAN --- ---
    _AHMED
    _AHMED --- ---
    tahle je fakt nadherna .. btw, k cemu jsou ty plechy - "usi" po stranach vepredu ? aerodinamika ?

    jinac se chystam taky neco vyfotit , kamarad dela na hradlu u nadrazi Vysehrad , pred zel.mostem .. tak bych tam rad nejakou paru chytil. ale jezdej maalo :/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam