• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    BEEBOY: Jo, to mě štve také. Je to o tom, co si provozovatel troufne a jak moc je ochoten a schopen investovat do technologie. Také záleží na tom, jaký druh zboží prodává. Je rozdl mezi textilem - kombinace velikostí, barev a variant je něco jiného než prosdávat třeba elektroniku - tam většinou typ je ne nebo není.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    BEEBOY: jak jsem uz psala - toto je moje prvni negativni zkusenost.. kazdopadne dobry pouceni pro priste - od nich si uz nic neobjednam
    BEEBOY
    BEEBOY --- ---
    celkem mě překvapuje, když se ukáže někdo, komu nějakej shop udělal problémy při platbě předem. nakupuju už takhle mnoho let a řek bych že i velmi často (několikrát do měsíce) a fakt jsem nikdy žádné problémy s platbou předem neměl.
    zkouším mnohokrát i malé neznámé obchody, které najdu přes jyxo nebo zbozi.cz, kde to riziko je asi větší... a furt mám asi štěstí...

    s čím spíš mívám problémy je to, že většina menších obchodů poskytuje lživé či matoucí informace o dostupnosti zboží... ve výsledku vždycky čekám na zboží mnohem dýl, než uvádějí, protože často "skladem" znamená, že jejich dodavatel má napsáno "skladem"... a nemálokdy se stalo, že zboží "skladem" nebo "do 2 dnů" nakonec není vůbec k dispozici a objednávku musím zrušit. samozřejmě ani po tom se informace o dostupnosti na stránkách nezmění. to mě štve na menších obchodech nejvíc.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    a jeste info k memu puvodnimu prispevku MAGGIE - ve ctvrtek jsem dostala email jak od firmy Sensor (bundu uz nemame na sklade, vratime Vam penize), tak i od jejich zprostredkovatelske firmy Mall.cz (bundu budeme mit na sklade behem 1-2 tydnu, vyckejte, prosim).. no comment
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    ja platila vzdycky online veci ze zahranici a nemela jsem dosud zadny problem a ted chci podporit konecne ceskou firmu a takovej vojeb (pardon)..
    BEEBOY
    BEEBOY --- ---
    já teda platím předem vždy, když je to možné, je to pro mě nejméně starostí...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAM: no treba ja kdyz si mam vybrat, jestli se tahat do bankomatu, abych vybral papirky, ktere dalsi den dam nekomu do ruky, tak to to radsi za minutu naklikam v netbankingu.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    u stalejch zakazniku na zalohu nebo na splatnost jedu...ale novejm lidem uz proste neverim...hlavne u serveru nebo diskovejch poli je trochu utopie abych platil 80% ceny dellu ja a klient jen nepatrnou cast..
    ADAM
    ADAM --- ---
    imho 20% záloha by stačila...
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ZIVOTABUDIC: cca patnact - dvacet dellu mesicne...Prodavam notasy treba za padesat tisic a nekolikrat se mi v zacatcich stalo ze clovek domlouval obchod a konfiguraci s clovekem nekolik tydnu..byly za tim hodiny prace...clovek si notas objednal..ja sem ho zaplatil a jelikoz se v dellu dva tydny vyrabi...tak si to ten clovek najednou znicehonic rozmyslel a me pak prisel notas kterej mi tu lezel a byl bud za tu cenu neprodejnej, protoze kazdej zakaznik ma HW konfiguraci na miru..a nebo sem ho musel slozite posilat zpatky a cekat az dell posle zpatky penize apod. Takze sem najel na system proforma faktur a ten kdo notas opravdu chce, si ho proste zaplati predem. Ten kdo predem platit nehodla, ma smulu.
    ZIVOTABUDIC
    ZIVOTABUDIC --- ---
    KOUDY: Tak to ho asi moc naprodáš..
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    ja zas neprodam zbozi tomu kdo ho predem nezaplati :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    co mě hodně fascinuje je, že se stále najde dost zákazníků, kteří u mě platí předem.

    Přitom jim to vůbec nic nepřinese (poštovné mám vždy zdarma), krom delší dodací lhůty (1-3dny).

    ETIGO
    ETIGO --- ---
    ENTENTYKY: Sice jsem předem zaplatil pouze na ebay.co.uk, ale třeba u cpress.cz bych se nebál. Jsem dlouholetý spokojený zákazník, a příští nákup u nich jedu na zaplacení předem. :)
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    MAGGIE: nasere
    ja teda v CR nikomu nic predem neplatim, pokud to neni opravdu velkej a proverenej shop
    _OZZY_
    _OZZY_ --- ---
    amazon.com:
    Na zacatku zari jsem si objednaval kupu knizek, ktera byla nasledne rozdelena do 3 baliku. 2. a 3. dosly po 14 dnech, ale 1. po vece nez mesici po nejzazsim terminu doruceni porad nedosel. Tak jsem tento patek napsal da Amaznonu (pres ten jejich formular na reklamace zasilky), ze tato zasilka nedosla, i kdyz ony dve nasledujici jiz ano a jestli by mi nemohli pomoci. Cekal jsem, ze treba maji nejake podaci cislo a zacnou po baliku patrat... Ale v pondeli jsem si precetl mail, ze mi teda vraci penize. Nic neresili a v utery jsem mel penize na ucte (273$).
    Jsem mile prekvapen. Myslim, ze kazdy druhy cesky e-shop by se s vama dohadoval...
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    http://www.sensor.cz/

    Nikdy si uz neobjednam nic z tohoto e-shopu! Proc? V pulce zari jsem si u nich objednala damskou bundu na kolo, cena okolo 2 000,-. Ihned jsem ji on-line zaplatila a tesila se dle prvniho generovaneho e-mailu na bundu, ktera mi mela byt dodana do konce zari. Od te doby dostavam stale dalsi a dalsi generovane e-maily, ve kterych je mi pokazde sdeleno, ze termin dodani byl posunut opet o 1-2 tydny. V poslednim takovem e-mailu jsem se dovedela, ze je termin presunut na "neurcito". Kdyz jsem jim chtela napsat pres e-shop, nikdy mi nesla odeslat zprava, protoze jsem tam pry "nevyplnila vsechny kolonky". Pritom vse vyplnene bylo, nic jsem nezapomnela. Momentalne jsem v kontaktu s jednou jejich pracovnici a domaham se navraceni penez. Jsem pekne nastvana a rozhodne tento obchod nikomu nedoporucuju!
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    GORG
    GORG --- ---
    jeste koukam na konec te odpovedi :
    ---------- Original Massage ------------

    ? :)
    GORG
    GORG --- ---
    NESMELY: zkoušel jsem jim na Poštu poslat ten mail, ale i při opakovaném pokusu jim ho znovu zaslat mi v obou případech odepsali :

    " Dobry den . Vas mail dosel bez textu a bez prilohy. Poslete mail prosim znovu. Dekuji p Praha 120 . Cichova."

    to vypada jako dead end ;) na poste neumi pouzivat postu evidentne. zrejme nemaji radi e-mail, ktery jim ruinujou jejich byznys :) .. ale kurnik co s tim .. to abych se snad osobne tahal nekam na postu a dohadoval se tam s nekym.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam