• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    Keckoshop
    https://www.keckoshop.eu/

    Ahoj, nemáte s touto firmou někdo nějaké osobní zkušenosti? Udivily mne až nečekaně nízké ceny, proto se raději ptám, zda to nejsou nějaké fejky apod.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    jak je na tom allegro s vracením zboží? jsou to vlastně "přeprodejci", takže když si koupím zboží z číny nebo polska, tak pak posílám věc na adresu toho původního obchodníka na vlastní náklady, jestli to chápu dobře..? jak to probíhá, když jsem peníze dal vlastně allegru a ne tomu obchodníkovi?
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Support na mall.cz funguje, 5 minut čekání na call. Ozvou se zpět s progressem a aktualizují postup přes poštu. Dodavatel byl překvapený, že mall to měl na skladě v době objednávky. Těžko říct, zda za to může mall nebo partner. Nicméně tam mají stavovou diskrepanci a prodávají co nemají skladem. Teď se doptávám, jestli mají skladem opravdu tu černou. Ale mají tam 24 hodinový SLA na odpovědi. Ještěže, jsem si tu instalaci objednal se zpožděním. Samozřejmě je vázaná na objednáku. Takže ji nejde použít na novou objednávku. Plus mě překvapilo, že mall.cz má 5 dní na vrácení peněz. Čekal jsem, že to je rychlejší proces. Nicméně mi přijde, že instalaci vestavěný trouby bych zvládl sám, ale nechám to napoprvé nanstalovatl a zkontrolovat, zda je ten prostor košér pro instalaci a odvod tepla.
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    RUDOLF: Ale to se bez stronování objednávky asi neobejde a vše půjde na novo..
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Tak první reference, našel jsem troubu za dobrou cenu na mall.cz. Teoreticky jsem mohl dovážku a instalaci dát do jednoho dne, ale trochu jsem si říkal, že bude lepší dát rezervu. Objednávku jde načasovat ale instalaci ne, to se řeší separátně kdy vám zavolají z global assistence. Takže dnes do 12 mi ji měli přivézt a instalcae měla být ve středu. Tak házím mail na dispečink dopravce, pak si všimu, na mall.cz, že je vstavu zpracování objednávky. Tak kontaktuji přímo mall.cz, tipují, že by trouba nemusela být skladem, ale že dostanou odpověď do 24 hodin. Takže čekám.. Na eshopu je teď nedostupná. Její černá varianta je prý dostupná, je o bůra dražší ale bezpochyby hezčí. Tak uvidím, co mi řeknou. Když tak koupím dražší, pokud mi ji přiveznou zítra.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    RUDOLF: před lety (dá se to tady dohledat) jsem kupoval na datartu elektrickou troubu s plynovým sporákem. Dovezli to tuším ve čtvrtek a plynař to zapojil pak v pondělí
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    nedavno datart nekdo chvalil nize
    RUDOLF
    RUDOLF --- ---
    Potřeboval bych koupit integrovanou troubu. Jednu teď vidím na Mall.cz, ale stejně tak vyberu na Datart nebo Alza a pravděpodobně kdekoliv jinde. Máte někdo referenci na instalační službu těhle eshopů? Cena za službu je tak 1500-2000. Pro mě by bylo ideál, aby přívoz trouby a instalace byla současně a nepřekážela doma. Myslím, že jeden z těch eshopů vysloveně říkal, že to negarantuje.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    PRAASHEK: spíš ta z roku 2018 bylo totální šlápnutí vedle - Candy už nikdy, nikdy nechci, sráč zkurvenej
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    TOOMIX: ty kupuješ každé tři roky pračku!
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    TOOMIX: o cca 4 roky později - nová pračka se sušičkou.

    1) v sobotu objednáno, zaplaceno s jejich dopravou (699Kč) na úterý mezi 14-19, řidič bude volat cca hodinu předem
    2) v úterý v 15:40 volá řidič, že za 3/4 hodiny dorazí
    3) za 40 minut volá řidič, že jsou u baráku
    4) vynesli 2 patra, vybalili, dali do koupelny, zapojili, podepsal jsem papíry, naložili starou pračku, odvezli a hotovo
    5) ve čtvrtek volali z infolinky s dotazem, jestli všechno proběhlo jak mělo, tak jsem je pochválil
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    mám tu ultrapozitivní referenci na

    Adaptéry nabíječky pro notebooky
    https://notebook-adaptery.cz/

    Ohromně bleskurychlé jednání. A to nejen při objednávce. Váže se k tomu krátká anekdota:
    Pes mi rozkousal napájení k ntb.
    Toho dne cca 16.40 jsem si tedy objednal nový napájecí adaptér k ntb.
    Okamžitě mi přišla sms o přijetí objednávky.
    Za další 3 (slovy TŘI!) minuty oznámení, že zboží je expedováno (!)
    Druhý den v poledne jsem ho měl.
    ---
    Story pokračuje tím, že adaptér nabíjel, ale po zapnutí ntb nabíjet přestal.
    Zkoušel jsem laborovat, ale nějak se mi nepodařilo to vyřešit ani na druhý den.
    Vyplním na webu (neděle večer) formulář o reklamaci.
    Ještě si s adaptérem a nastavením ntb chvilku hraju a najednou všechno funguje.
    Druhý den mi přišel nový adaptér aniž by v shopu čekali, až jim pošlu původní.
    ---
    Píšu jim, že si nechám oba a ať mi pošlou vyúčtování i za ten druhý zdroj.
    Vyúčtování přišlo bez nutnosti platit poštovné.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    KOC256: to byla ironie
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KAJJAK: Dyt prodavaji tenisky pro decka, ne pouzdra na pistole :-). To prestrelili…
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    klasicka gangsta mluva, nepochopeni "kultury shopu" :-D v queensu je 27% belochu a asi i ti jsou "vychovani ulici"
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    KOC256: Po tomhle mailu už bych tam nenakoupila. Nemám ráda nátlak. Už to Slevomatí "Žalovat se nemá, ale hlásit se to musí." když prudí, že končí platnost kreditů, mě lehce nadzvedává, tohle je jiný level.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ALEXIS: Ja uvazoval ze si neco koupim a vyskocil na me klasicky. Zadejte mail dojde sleva. Odhlasit jsem to chtel tak jako tak. Ale toto mi prislo hodne pres caru.
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    KOC256: Jo. Na to bych zareagovala kliknutím na "odhlásit odběr".
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TOOMIX: Zacinam to videt stejne…
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KOC256: tam bych nikdy nic nekoupil
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam