• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    ANNYSEK: ctu to pozde,ale k asosu. Objednal jsem si zbozi, platba atd vse probehlo ok, jen jim trvala expedice, cca za 5 dnu to poslali. Po 14 dnech zasilka nikde, tak se zacalo patrat, kde to je. No zjistili jsme, ze napsali na dodavku jinou adresu. Misto do Zlina to slo nekam do Bystrice. Probehla email komunikace ve smyslu, co to je za vtip. Omluvili se a hned jak se jim zasilka vrati, ze ji poslou na spravnou adresu. Cekali jsme a za 3tydny porad nic, zase se omlouvali, ze jim to z CR jeste neprislo, cekali jsme dalsich 14 dnu a poslali uz nasrany email, ze chceme vratit prachy, kdyz to nejsou schopni dorucit. Opet omluva z jejich strany asi 40 pismem SORRY :D a za 5 dnu jsem to mel doma s tim, ze mi na ucet prislo vracene postovne...asi financni omluva. Tzn, platba probehla ok, komunikace s nima taky nebyl problem, jen posrali expedici, to se stat muze. Budu si od nich zase neco objednavat, uvidime.

    SAGEMA: pixmania je ok, pokud maji zbozi skladem a nemusis ho reklamovat. Jinak je to pruser firma, reklamace se resi slozite, stavaji ce pripady, kdy po zaplaceni najednou zbozi neni na sklade apod. Maji nejnizsi ceny, to ano, ale servis nic moc. Tak preji aby fotak slouzil :)

    A ja mam ted velmi spatnou zkusenost s www.unitedshop.cz ktery spada tusim pod www.snowbitch.cz Objednavka kratasu, prisly ok (jen to baleni ve me budilo hruzu, nebyly ani v sacku nic, krabice spatne zalepena), jenze byly male, takze jsem je hned 4 den poslal zpet s vyplnenym protokolem o vraceni zbozi. Za 3 tydny prislo potvrzeni na email, ze to obj byla stornovana. Prachy ale nikde. Tyden jsem cekal a pak jim psal na email, kdy prijdou. Odpovedeli za tyden a nic neprislo. Dalsi email, zase odpoved, ze uz to urcite posilaji. Tyden jsem byl doma a nic a pak jsem jel pryc, po 14 dnech porad nic. Telefon tam vubec nebrali asi 6x jsem to zkousel, ale omylem mi poslal jejich zamestnanec svou vizitku, tak jsem volal primo jemu. Moc se omlouval a domluvili jsme se, ze penize posle slozenkou. Neposlal. Takze dalsich 14 dni cekani a ted jsem tam volal,omlouvali se, ze zapomneli poslat a ze to daji na postu. Takze opet cekam. Vetsi bordel jsem nezazil.
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    tak se s vámi podělím o své zkušenosti s pixmanii
    stoprocentně pozitivní, moje zkušenost vynikající. Přesně jak psali. Objednávala jsem foťák Kodak Coolpix P90. Objednávka 31.7., peníze na účet jsem poslala 4.8., 7.8. je oni na účet dostali, 7.8. byl foťák vyexpedován (v Německu) a před malou chvíli mi přišel (zvolila jsem tu levnější variantu dodání, tj. 3 dny). Navic byl od pixmania do balíčku přiložen takový ten "věšáček" na flasku. Velmi se mi líbí jejich on-line sledování zásilky, kde vám velmi detailně popisují, co se se zbožím právě děje.
    Takže z mé strany jednoznačně palec nahoru. Teď ho jdu vyzkoušet, doufám, že bude v pořádku a nedojde na reklamaci :)
    JAMES_DICK
    JAMES_DICK --- ---
    PETER_PAN: ja tam kupoval zrcadlovku a ten rozdil byl kolem litru(2roky zpatky)
    MAD_CADDY
    MAD_CADDY --- ---
    PETER_PAN: kupoval tam navigaci...typ ted nevim ..má ho ssebou v zahraničí
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    IKA: Hmm, tak to je opravdu divný. Napadají mě snad nějaké místní legislativní překážky (neoprávněné obohacení, problémy v účetnictví,...). Ale to teda hádám.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    MAD_CADDY: na jakym zbozi je rozdil 1800,- CZ-eshop a pixmania .. ? . .
    MAD_CADDY
    MAD_CADDY --- ---
    IKA: no to jo ...jen otci to za těch 1800 které přitom ušetřil( a to si k tomu ještě tam koupil pouzdro a připlatil 500 za UPS) asi stálo:-)
    IKA
    IKA --- ---
    FALLENANGEL: tak ale posielam im vopred peniaze a oni chcu este nejake zaruky?

    MAD_CADDY: povazujem to za zbytocnu buzeraciu, radsej nakupim inde.
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    MRTVY_KENNY: pixmanie mi vyšla nejlevnější a o to mi bohužel teď jde. Ale uvidíme, někdy se riskovat musí :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    SAGEMA: megapixel nevyjde na stejno? tak jsem dostal "znackovy" zarucak, tzn reklamace se resi primo s autorizovanym servisem..
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    Ony jsou tyhle peripetie hlavně proto, že si potřebují ověřit, zda existuje doručovací adresa. Obzvlášť u zasílání do zahraničí s tím mají e-shopy velký náklady a když si nějaká veselá kopa udělá objednávku na neexistující adresu, je to pak zbyečná ztráta.
    MAD_CADDY
    MAD_CADDY --- ---
    IKA: to se nám taky nelíbilo ...ale jako třeba ta občanka--zakryli sme číslo občanky a napříkla u jména tam nebyla vidět půlka slova atd ..prostě prakticky nic tam nebylo..a vzali to uplně ok
    IKA
    IKA --- ---
    SAGEMA: mne sa hlavne nepaci ta nutnost posielat im okopirovany doklad totoznosti + fakturu.
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    CANDLEMASS:
    MALKE: děkuju, děkuju, taky to risknu, foťák potřebuju a ta nižší cena za riziko, alespoň v mém případě, stojí
    MALKE
    MALKE --- ---
    SAGEMA: Mám od nich dva foťáky, oba v pořádku. Zvaž tu reklamaci, já jsem to prostě riskla.
    CANDLEMASS
    CANDLEMASS --- ---
    SAGEMA: foťák bych i kvůli možné pozdější reklamaci koupil někde u nás. Jinak samozřejmě o peníze se bát nemusíš...
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    koreni od antonina
    http://www.koreni.cz/

    strasne nerada platim v CR predem na ucet, proste cekacka nez se to pripise a pak nez to odeslou (PP by byl neco jinyho), proste dobirka je rychlejsi - ale tady byla moc draha vzhledem k objednavce, tak jsem to teda zkusila predem, s odeslanim pres transportexpres

    28.7. objednano
    pri kazdy zmene stavu poslali email
    dneska rano odeslano, v poledne jsem to mela doma

    takze 10/10 za takovou rychlost a prehlednost, v CR nevidane
    SAGEMA
    SAGEMA --- ---
    Tak jsem tady pročítala reference na pixmania.cz - chci si přes ně koupit foťák. Tak doufám, že bude všechno v pohodě. Jde mi hlavně o to, aby nevzali peníze a nic neposlali. Moc se mi nechce posílat peníze dopředu. Ale nic takového jsem tady nevyčetla. Nebo má snad někdo takovouto negativní zkušenost?
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    http://www.htcaccessorystore.com
    resp. "powered by" http://www.expansys.cz

    16.6. predobjednavka, zbozi, ktere hlasili, ze bude za 35dnu, zadani cisla karty s tim, ze castka se strhne az pri expedici
    cas dodani celou dobu zustaval zasprajcnuty, tzn treba 15.7. tam viselo, ze k dispozici 14.8. den na to zase 15.8. ...

    = email, ze chcu zrusit objednavku, ze z mesice jsou dva a kdo vi, jestli vubec..

    odepsali, ze dle jejich internich informaci zbozi dostanou do konce tydne (tzn do 19.7.) odepsal jsem, ze ok, ze pockam do konce mesice a pak vystornuju.
    21.7. se zmeni stav na "spozdeni dodavatelem" :)
    22.7. pravdepodobne 3 dny
    27.7. pravdepodobne 3 dny :)
    28.7. 13:17 email "objednavka odeslana"
    29.7. cca v 10 to lezelo na stole...
    MAD_CADDY
    MAD_CADDY --- ---
    Tak musím Kladně referovat...od chvíle kdy jsme jim poslali prakticky nečitelně nějakou tu fakturu a obačnku co chtěli(na občance nebylo skoro nic čitelného) to trvalo přesně dva dny a dneska ráno zazvonili UPS -Navigace v pořádku a se vším co bylo objednáno...ale nervy to byly pěkný. Jinak samozřejmě zdůraznuji, že neproběhla reklamace tak doufám, že další 2 roky to bude makat:D no ale ušetřeno 1900:-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    brutální spoždění - jo. na dovolenou bych s tím nejspíš nepočítal..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam