• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    YAZOO
    YAZOO --- ---
    Pozna niekto nejake vyhodne zahranicne eshopy s oblecenim? Vyhodne myslim cenovo, dik za navrhy vopred.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    http://www.ceskepocitace.cz/

    2.11. objednavka, osobni prevzeti, zbozi oznaceno jako "bude expedováno do 2 pracovních dnů"
    9.11. (po) poslan email, bez odezvy
    cca 12.11. osobni navsteva shopu, "zbozi se doobjednavalo"
    cca 19.11. telefonicka urgence, "zbozi se spozdilo"
    dneska jsem poslal storno.

    po celou dobu maji na webu "bude expedováno do 2 pracovních dnů", jine shopy maji to zbozi bezne k dispozici. takze nikdy vice. vybral jsem to vicmin, ze to mam kousek z prace.
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    http://www.ocnicentrum.eu/

    Velmi kladně hodnotím jejich rychlost. Zřejmě začínaj a čekaj na každou novou objednávku, protože ta moje byla zpracovaná a odeslaná do deseti minut od zadání (objednávala jsem 2x čočky, 2x různej roztok). Objednávku jsem zadala v pondělí v 14:30 a včera už mi jí pošta doručovala. Díky chybě pošty jí mám tedy v rukách až teď, ale i tak to hodnotím velmi kladně. Jeden den objednat (navíc odpoledne), druhý den mít v rukách...
    Na první pohled a kontrolu se zdá vše OK, roztoky maj datum expirace 2011, čočky 2013, čočky v blistrech jsou.o)
    Při objednávce nad 2000 je poštovné zdarma.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    ADAM: tzn po automatickem prijeti objednavky nasleduje jeste povtrzeni objednavky - to je druhy email nebo telefon a plati cena u tohoto potvrzeni. Tzn muze ji mezi prijetim a potvrzenim zmenit. Hodne shopu uz to ma po zkusenostech i v obchodnim radu.
    ADAM
    ADAM --- ---
    posl. pět příspěvků tady [ eShop - aneb vše co souvisí s podnikáním na internetu... ]

    teoreticky pokud ti to prodejce potvrdí, uzavřeli jste kupní smlouvu a pokud není dojednáno jinak, nemá právo odstoupit.

    Prakticky
    a) aut. potvrzení přijetí obj. nemusí být bráno jako uzavření kupní smlouvy
    b) nemáš nejmenší šnaci to z něj vytřískat, pokud nebude chtít
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: .. asi uz mnohokrat omejlana zalezitost .. kdyz neco objednam na e-shopu za nejakou cenu, muze mi to prodejce nutit za jinou cenu ? .. resp. muze mi rict, po protestech, ze uz to nemaj a zaroven nahodit na web stejnej vyrobek s jinou cenou ? .. vim ze se to tak deje bezne, je to samozrejme, obchodnik nemuze prodelavat kdyz mu zdrazi nakup, ALE jde mi o to jestli to teoreticky je OK, nebo neni !
    PEGGUSHKA
    PEGGUSHKA --- ---
    RETESKA: obrázek se časem sedře a triko se místama páře, kvalita trika na prd.)tak bacha
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    http://onlineshop.cz/

    kladná reference

    v pondělí jsem si tam našla žehličku za lepší cenu než jinde, byla udávaná skladem. objednala jsem ji snad nějak odpoledne. v šest večer už byla předána PPLku a dnes dorazila (druhý den). skvěle zabalená do bublinkové folie a černé folie, takže nebylo ani vidět co tam je.

    doporučuji :)
    NESMELY
    NESMELY --- ---
    ENTENTYKY: splest, splest..... Byla to prvni vratka co jsem kdy dostal a v tom fiu to vypada jinak, nez kdyz to tam vkladam ja......
    NESMELY
    NESMELY --- ---
    No jako aby tam litaly tisice za postovny...... Doufam, ze dojdou ty knizky....
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    jak si nekdo neco takovyho muze splest .... .)
    ti poslali proste nakej refund
    NESMELY
    NESMELY --- ---
    Tak to vypada, ze tech 60 tolaru mi nebylo odebrano, ale pripsano. Proc? To nevim. Kazdopadne pozor na biblio.com

    Geneze je takovato:

    1 ) [ NESMELY @ E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky ]
    2 ) den na to mi z uctu odeslo $412,-
    3 ) za 13 dni mi nazpatek prislo $60,-

    Ted uz aby prisly ty knizky....
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    no, tak to jsem jeste neslysela, zajimavy

    az se tak po 5 emailech s nima k necemu doberes, tak hod report (idealne do klubu o PP, tady se to tak nehodi)
    NESMELY
    NESMELY --- ---
    ENTENTYKY: jo... ted budu psat email na paypal.
    ENTENTYKY
    ENTENTYKY --- ---
    NESMELY: jakoze se ti z PP odecetlo bez tvyho vedomi dalsich 60 dolaru, jo?
    KULA
    KULA --- ---
    NESMELY: tohle smrdi a dost...
    Za chvili ti prijde jeste pozadavek na cca. 100 bucku a budou to omlouvat clem.
    NESMELY
    NESMELY --- ---
    Zdravim. Objednal jsem knizky asi za 7000,- Penize u paypal odesly ale prisla mi tato vyzva:

    Datum: 26.10.2009
    Dear XXXXX

    This is an automated notification that LIBRERIA ANTICUARIA SANZ SL has received your recent Biblio.com order (Shipment # 1005-6107091-xxxxx) and has confirmed availability.
    However, in order to process your order, they have requested additional shipping for this order as follows:

    Shipping increase of $2,840.29 .
    The reason given by the bookseller was:
    the book weighs more than 3 kg
    For your protection, we are sending you this request for authorization prior to proceeding. In order to confirm or reject these additional charges, please click on the link below or cut and paste it into your browser address bar, and follow the brief instructions on screen.

    https://www.biblio.com/customer_confirm_additional_charges_v2.php?k=OxIjBSk5uCRtAP5oV0lWdb7C4eABS2UX4BLh2RcWY544Jc4CV8QEiZuKAJaNhMp&o=xxxxx6

    If you have created an account, you can also respond to this request by logging into your Biblio.com account and accepting or rejecting the additional charges from your account menu.

    If you have any further questions about this request, please contact LIBRERIA ANTICUARIA SANZ SL directly at libreria@libreriaanticuariasanz.com.

    Thank you for choosing Biblio.com!

    Biblio.com Customer Service


    O tri hodiny pozdeji mi prisla tato zprava:

    Dear XXXXX


    This is an automated notification that Anybook Ltd has received your recent Biblio.com order (Shipment # 1005-6107091-xxxxxx) and has confirmed availability.
    However, in order to process your order, they have requested additional shipping for this order as follows:

    Shipping increase of $8.58 .
    The reason given by the bookseller was:
    Dear Sir or Madam,Thank you for your order via Biblio.com. Due to the weight, I have had to ask Biblio.com to ask you for more money towards postage. In order to authorise this, you need to click on Biblio.com’s link in this email to accept or reject the charges via their online service. I hope this is still acceptable. Best, Simone Law, Anybook Ltd.
    For your protection, we are sending you this request for authorization prior to proceeding. In order to confirm or reject these additional charges, please click on the link below or cut and paste it into your browser address bar, and follow the brief instructions on screen.

    https://www.biblio.com/customer_confirm_additional_charges_v2.php?k=Xv2dSukuqHEfWcIdnJdsTVEL9Q5ts1q599Fe1CbH42JIlLSY0OBWtKlARqDhEG&o=xx
    If you have created an account, you can also respond to this request by logging into your Biblio.com account and accepting or rejecting the additional charges from your account menu.

    If you have any further questions about this request, please contact Anybook Ltd directly at sales@anybookworld.com.

    Thank you for choosing Biblio.com!

    Biblio.com Customer Service
    customer.service@biblio.com


    14 dni na to mi z uctu odeslo dalsich 60 dolaru.

    K mailu jsem se dostal az ted. Zatim nevi jak to resit a jestli jsou ty knizky vubec na ceste. Neobchoduju na netu moc casto a tohle se mi stalo poprve. Kdyztak poradte. Dekuji.
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    PAYASO: Určitě ses divil, proč ti nefunguje filtr, co? ;)
    PAYASO
    PAYASO --- ---
    clo
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: ..nejake reference nekdo na http://www.allmobil.cz/ ??
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam