• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRYXiiiiiI[ Stryxovo obrazky ]Iiiiii
    STRYX
    STRYX --- ---
    A finalni kostka, ktera se mi teda moc libi:

    STRYX
    STRYX --- ---
    Z procesu ladeni fraktalove kostky vyslo par zajimavych kousku:













    BRAMBOREENA
    BRAMBOREENA --- ---
    To je ovšem úžasné! Jako pohled na mimozemské město z oběžné dráhy! :)
    STRYX
    STRYX --- ---




    STRYX
    STRYX --- ---





    STRYX
    STRYX --- ---



    STRYX
    STRYX --- ---



    STRYX
    STRYX --- ---
    KERRAY: DARJEEL: Neni problem. Reknete si ktere a poslu co mam :o)
    STRYX
    STRYX --- ---
    Trochu se zmenilo zadani v grafice Multipolis a tak se promenil i hraci plan a z idilicke ruralni scenerie je ted intenzivne urbanizovane prostredi. Zatim je dokonceny jenom podkladovy obrazek. Policka a stred se jeste budou vselijak vyvijet. Pravdepodobne do nejake jednodussi podoby.

    DARJEEL
    DARJEEL --- ---
    KERRAY: že? Vesměs jsou to vážně povedené kousky :)
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    STRYX: tyjo, leckde bych bral hiresy pro tisk, případně klidně i "zdrojáky" na další experimenty :))
    STRYX
    STRYX --- ---


    STRYX
    STRYX --- ---
    Asi to tu budu ted nejakou dobu trochu spamovat :o)







    STRYX
    STRYX --- ---
    PLUMM: Uz jsem na to prisel. Savuje je to s ohledem na zmenseni zoomem. Takze, kdyz je odzoomovano, tak to uklada pouze velikost realneho bitmapy na obrazovce.
    PLUMM
    PLUMM --- ---
    STRYX: Mně to nic nezmenšuje teda. :) Zvolim si velikost obrázku, dam calculate 3D, save image a mam to velký tak, jak jsem zadal.
    STRYX
    STRYX --- ---
    CORNHOLIO: Exporty to zmensuje zda se na 1600. Je tam nejaka moznost big render, ale zatim jsem to nezkousel.
    STRYX
    STRYX --- ---
    FRANKVFX: Experimentuj se zalozkou formulas :o) Tam nastavujes funkci. Potom experimentuj s navigatorem, ktery je pod tlacitkem v levo nahore.
    CORNHOLIO
    CORNHOLIO --- ---
    STRYX: zajimave... jak velke obrazky to umi exportovat, pokud to teda umi?:) Prave premyslim, ze potrebuju do jednoho obrazku buddhisticke techno svatozare, a tohle by stalo za pokus:)
    FRANKVFX
    FRANKVFX --- ---
    STRYX: stejně nemám páru jak jsi k těm obrázkům došel, ale vypadá to parádně:)
    STRYX
    STRYX --- ---
    MERLKIR: Ma to svuj renderer. Ale jenom takovy zakladni. Ty svetla jsou hodne fake skrze ruzne pokoutne stinovani a ambientni konstanty. Export to myslim neumi. Jak je ta geometrie parametricka, tak ji to pocita primo z oleje a nejsou za tim zadne objekty. imho teda :o)

    Jedine co je trochu slozite je tam sestavit nejakou zajimavou a stabilni funkci. Pak uz v tom clovek jenom lita sem a tam :o) Umi to take animacky. Zatim jsem je nezkousel, ale tusim, ze vzhledem k tomu, ze k jakemukoliv objektu se da do nekonecna priblizovat,udrzet tam ty parametry tak aby to kontinualne davalo smysl nebude uplne snadne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam