LEON_CHAMEAU: Je to prima. :o) Trochu jsem si s tim hral a produkuje to efektni veci. Chci se ale sverit urcitou frustrujici zkusenosti. Bohuzel mi prijde, ze je tam (obdobne jako u Alchemy), urcity otravne limitujici faktor toho, ze ta technologicka forma znacne urcuje podobu vysledku. Vzhledem k tomu, ze u tohoto programu jde o hricku jednoho triku, tak opravdu ve velke mire.
Kdyz jsem si tu pred casem skicoval v Alchemy, propadl jsem po case pocitu, ze veskere vystupy jsou pomerne urcujicne sevreny v zelezne kosili nastroju, ktere nabizi. Jak jsem postupoval v seriich tech skic, muj pristup k dilu postupne nabral podobu snahy vymanit se z neustale znovu vystupujiciho vyrazoveho vzoru. Na jednu stranu sice rozmaniteho integrovanou nahodnosti tvaru linky, na druhou ubiteho homogenitou statistickeho prumeru tech odlisnosti. Je to docela paradoxni, vzhledem k tomu, ze Alchemy bylo ideove designovano jako nastroj pro rozvijeni fantasie a nahodilych vizi. Kdyz si ale clovek projde internet, zjisti, ze vetsina vystupu vypada +/- obdobne. Porad mi prijde prima a treba rorschachovska moznost kombinace zrcadlovych os a nahodnych tvaru je vzdycky ukrutne zabavna. Presto se domnivam, ze aby se tenhle koncept posunul nekam dal a dostal puvodnim ambicim sveho zameru, bylo by zapotrebi spis neco jako simulace dynamiky kapaliny nesouci pigmenty nez jedne vektorove linie s nekolika malo randomizovanymi parametry.