Jinak teda konecne jsem dostavel
VACA toho defendera. A jsem z neho unesenej. Je to asi nejpovedenejsi, nejhezci technic ve smyslu "maketa auta" jakej jsem kdy v ofiko setu videl. Jako pri vsi ucte k porshatum a chironum,(ktery nemam) ale i diky tomu krabicoidnimu tvaru je to velmi ucelenej vymazlenej design po esteticky strance. (A prijde mi i hezci nez skutecnej novej defender kterej vypada jak pouzity mejdlo:)
Vubec to neni tak deravy jako jiny technic auta. . Zkratka to nedela ten dojem kladivem zbouchany nabourany kary, jak pekne popsal
KAERO, s cimz v zasade u teh supersport aut souhlasim.
Ale i po ty mechanicky strance je to pecka. Ma to asi nejlip fungujici perovani v pomeru k mhotnosti modelu co zatim v oficialnim setu technic predvedl. Pruzi to mekce ale drzi si to svetlou vysku, pri sjezdu z prekazky se to krasne zhoupne a propruzi. Pusobi to celkem dost realisticky.
Plus fakt ze to ma sekvenci 4st prevodovku s redukci, pohon vsech kol a mezinapravoveh diferak.. tak trochu mi prijde ze to strcilo do kapsi chyrona i porshe v pomeru k cene.. Ok nema to tu exklusivni krabici a PR material automobiky v navodu. Ale jinak...
Rozkodoval jsem tu soustavu hnaciho ustroji, zpatecka je razena primo z "motoru" takze nejde prez redukci ani hlavni prevodovku. A jediny co Milanovi Reindlovi trochu uteklo, ze ty prevody jsou naopak. Tzn ze kdyz je redukce na "lo" tak se toci motor pomalu, a na "hi" rychle. Ale ve skutecnosti je to naopak, zejo:) Kdyz date u offroada "lo" tak motor ma velky otacky aby mel moment. :) To se tyka i toho ctyrkvaltu ze na jednicku se toci motor pomalu... To je malicko fail. :D
Taky je super ze ty disky kol maj vysunutej "naboj" hodne ven jako u skutecnejch aut, takze to zataceni je monohem vic v ose. Heureka! Konecne na to v legu prisli.. :D Sice tim padem nejdou pouzit "naruby" jako bezny technik kola, ale funkcne je to velkej rozdil.