DURDIN: tyjo, takovou fotku nemám..
Ale ono to na tý modrý není nezávislý zavěšení uplně v pravym slova slova smyslu. Je to tatrováckej podvozek s kyvnou nápravou. Všimni že na fotce
KAERO jsou kola kolmo k vozovce, což je tak ve všech pozicích nápravy. Je to lepší na silniční provoz, protože pneu maj ve všech pozicích nápravy ideální kontakt s vozovkou.
Kdežto tatra kola vykyvuje, což je leší mimo silnici, protože kola víc kopírujou terén. Na silnici ale teoreticky můžou gumy ztrácet svůj ideální kontakt celou plochou, a při pružení se valit jenom po hraně...
Paradoxně, ač je tenhle tip podvozku koncepčně vlastně jednodušší, postavit ho z lega je těší, než nezávislou nápravu.. (což platí i pro tuhou nápravu)
zkus hledat na internetech "lego tatra suspension", nějakou inspiraci určitě najdeš :)